Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 15 jul 2008 11:35

Tip goed lezen!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 15 jul 2008 17:42

tante-tortel schreef:
liefje schreef:Nee het zijn 3 tips! Vandaar de komma.

Ja, dat snap ik maar als je met je benen omhoog moet zitten hoe kun je dan veel bewegen?

Volgens mij snap je er juist niets van :roll:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 15 jul 2008 19:05

met je been op een kruk en regelmatig even je voeten bewegen gaat prima samen hoor.

Daarnaast denk ik dat liefje omhoog leggen en regelmatig bewegen apart bedoeld. Als je zit been hoog. Maar niet het grootste gedeelte van de dag gaan zitten.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 15 jul 2008 19:17

je kunt heel goed met je voeten omhoog bewegen.

Maar ik zal eerst een voetenbad nemen, daarna lekker door je man laten masseren en dan heerlijk je voeten op een voetenbankje neerleggen en daar verder 'masseren' met je voeten over elkaar heen enzo je enkels bewegen. Tips werken hier iig prima :wink:

Upje van mij, alles gaat naar wens, baby zit op schema alst goed is, netjes aan het indalen en schopt alsof het er nu al uit wil komen.
Nog een maandje... ben benieuwd wanneer het komt, verwacht niet echt dat het eerder komt. We zijn nog zo druk met de verbouwing en van alles en nog wat dus eigenlijk hebben we nog even geen tijd :oops: :lol: en dat voelen ze vaak aan dus als het straks af is...... :D

Hier een buikfoto van vanavond:
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 jul 2008 19:37

wow... dat ziet er mooooi uit!! mooi bu ikje hoor! ben benieuwd naar de inhoud!!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 15 jul 2008 19:39

Nou best wel een flinke buik Lammetje! Gaat het nog niet in de weg zitten?
Fijn om te lezen dat het goed gaat!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 15 jul 2008 19:56

Wauw dat ziet er mooi uit Lammetje!!!
Je groeit lekker.
Nu begint het op te schieten, tis zo aug hoor.
Spannend.
Goed om te lezen dat het allemaal nog lekker verloopt bij je.
Dat je nog zo volop aan het verbouwen bent, lijkt me best zwaar met zo'n dikke buik.
Succes met de laatste weken!!

Wat me opvalt is dat ik Jantine helemaal niet meer tegen kom hier op refoweb, al lang geleden dat ze iets gepost heeft, laatste denk ik net na de bevalling.
Ben benieuwd hoe het is met haar baby.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 jul 2008 20:25

wohw mooie buikfoto lammetje. Fijn om weer wat van je te horen. En hoe gaat het met sarah?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 15 jul 2008 20:39

Wauw wat een buik lammetje, mooi hoor!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 15 jul 2008 20:41

Zo, wat een toeter al! Ik ben beniewd wat voor een lieverd daar in zit!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 15 jul 2008 21:18

Mooie buik lammetje, het begint nu op te schieten. Succes met de verbouwing. Hoe is het met je nesteldrang, kun je die nog wat in toom houden?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 15 jul 2008 22:21

nesteldrang valt nog wel mee :mrgreen: er valt nog niet echt schoon te maken omdat het allemaal ontzettend vies wordt weer door schuren en stof. Dus ik moet nog even geduld hebben.

Buik zit nog niet echt in de weg, ja het wordt vervelend maar van mij hoeft het echt nog niet eerder te komen. Al ben ik ook wel erg benieuwd naar de inhoud :P
De verbouwing doe ik overigens niet zelf hoor, heb ik een man voor en voor het zware werk een stel timmermannen over de vloer gehad :wink:

Ik ga slapen, kan moeilijk in en uit bed komen en lopen ivm mn bekken, maar op zich valt het allemaal dus nog wel mee!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 16 jul 2008 05:29

Nou, dat is inderdaad al een flinke buik Lammetje, gelukkig dat je er nog wel aardig mee uit de weg kan!
Veel succes met de laatste loodjes!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 jul 2008 20:12

Leuke foto! Ook voor jou de laatste loodjes Lammetje!

Hier alles nog rustig. Vannacht had ik het idee dat het zou beginnen. De hele nacht voor mn gevoel weeën. Tegen de morgen trok het weer weg.Op dit moment nog wel een zwaar gevoel in mn onderbuik, maar weet niet of dat erbij hoort! Volgens de verloskundige is de kleine nog dieper ingedaald, dus hoop dat het snel komt!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 17 jul 2008 21:54

Bah....

Mijn collega was eindelijk, na 4 jaar, zwanger. Ze is al eerder zwanger gweest, maar dat liep steeds uit in een miskraam...
Ze was bezig met behandelingen en dit was de laatste poging..en jawel, ze was zwanger!!! Helemaal in de wolken natuurlijk, maar toch spannend..! Met 10 weken aan ons als collega;s verteld en vandaag moest ze naar de verloskundige voor een echo....
Ze belde in tranen op...het hartje klopte niet meer. Het is waarschijnlijk al 2 of 3 weken geleden overleden... Ze was nu bijna 12 weken en keek erg uit naar die tijd, want dan was ze over die eerste 3 spannende maanden heen....

Ze had gister al wat bloedverlies en dokter gebeld, maar omdat ze toch al een afspraak had bij de verloskundige, hoefde ze niet eerder te komen en zich ook niet al te grote zorgen te maken...
We waren allemaal zo blij voor dr!! En nu dit.... :cry: :cry:

Begrijpen doe ik het echt niet en mijn collega's ook niet.... Waarom nou?!
En dan te denken dat er bij ons een kindje op het kdv zit, waarvan de moeder 3 kinderen heeft, van 3 verschillende mannen en vervolgens niet goed voor de kinderen zorgt...!!!!
Afbeelding

Terug naar “Archief”