Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 jul 2008 09:48

Zoooooo, er gaat er hier een even helemaal over de rooie!!! Meneer wil niet slapen en dat mag de hele buurt weten. Genant gewoon!

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 17 jul 2008 09:51

LauraC schreef:Zoooooo, er gaat er hier een even helemaal over de rooie!!! Meneer wil niet slapen en dat mag de hele buurt weten. Genant gewoon!

Ah...is hij nog steeds niet helemaal in orde? :?
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 jul 2008 09:53

Ik ben aan het kijken voor een kinderwagen voor Danique waar zo helemaal rechtop in kan zitten, wij hebben nu de quinny en daar moet je de rugleuning verstellen met een soort van riempje maar ze kan niet helemaal rechtop zitten, waardoor dametje lief haar armpjes eruit friemelt en rechtop gaat zitten en dus maar half vast zit, heeft iemand een leuke tip?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 jul 2008 09:55

Jajaja, ik heb hem zijn zin gegeven, hij mocht in mijn armen in slaap vallen. Hij was gewoon oververmoeid en dan vecht hij echt tegen de slaap. Maar ja, op een gegeven moment kun je het gejank gewoon niet meer aanhoren en dan geef je in he.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 jul 2008 09:59

LauraC schreef:Jajaja, ik heb hem zijn zin gegeven, hij mocht in mijn armen in slaap vallen. Hij was gewoon oververmoeid en dan vecht hij echt tegen de slaap. Maar ja, op een gegeven moment kun je het gejank gewoon niet meer aanhoren en dan geef je in he.

Misschien kun je het in de kinderwagen proberen en een beetje heen en weer schudden dan voelt hij ook niet dat je hem terug leggen, desnoods leg je een lauwe kruik bij hem neer :)

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 17 jul 2008 10:02

LauraC schreef:Jajaja, ik heb hem zijn zin gegeven, hij mocht in mijn armen in slaap vallen. Hij was gewoon oververmoeid en dan vecht hij echt tegen de slaap. Maar ja, op een gegeven moment kun je het gejank gewoon niet meer aanhoren en dan geef je in he.

hihi, mag ook hoor, ik gebruikte dan meestal de knoopdoek als ze zo over de toeren waren, rondje door het huis en ze sliepen :D
maar het is lastig hoor, waarneer geef je toe en waarneer niet, ik werdt meestal pas strenger na een maand of 9 , volgens mij hebben ze het dan ook beter door, en ik heb geen moeilijke slapers nu, integendeel zelfs

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 jul 2008 10:05

Hij slaapt nu. Hij heeft net zo'n kort lontje als ik! Bizar he. Maar goed, kinderwagen is dus precies wat hij wil en daar begin ik niet aan. Zodra je hem oppakt is het goed. Hij wil gewoon constant feest en dat is niet leuk natuurlijk. Ik denk dat het komt omdat we gisteren de hele dag zijn weggeweest en hij dus niet overdag in zijn bedje heeft geslapen. Dat wil hij vandaag dus ook niet. Nou, jammer dan!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 jul 2008 10:05

:jaknikken:

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 17 jul 2008 10:07

liefje schreef:Ik ben aan het kijken voor een kinderwagen voor Danique waar zo helemaal rechtop in kan zitten, wij hebben nu de quinny en daar moet je de rugleuning verstellen met een soort van riempje maar ze kan niet helemaal rechtop zitten, waardoor dametje lief haar armpjes eruit friemelt en rechtop gaat zitten en dus maar half vast zit, heeft iemand een leuke tip?

ja dat is wel het nadeel van die 3wielers, als je teveel geld hebt een bugaboo, maar voor een schijntje kan je op marktplaats een bebe comfort krijgen, die zitten ook goed rechtop.
of mijn zusje had een graco, daar zit je ook goe rechtop.

of een maclaren buggy, die heb ik ook gebruikt heerlijk wagentje, zitten heel goed recht op, en hebben een goede slaapstand rijden heerlijk

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 jul 2008 10:14

Ja een buggy heb ik ook wel, die goed rechtop zit alleen die rijdt toch anders als een kinderwagen.

Heeft iemand ervaring met deze?
http://link.marktplaats.nl/179595404

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 jul 2008 15:51

Ik heb besloten om het maar toch maar met de wagen te doen die we hebben hij rijdt wel lekker dus ;) en ik heb hem iets meer rechterop gekregen :)

Hoest nu met je kleine mannetje Laura?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 jul 2008 18:54

Heeft vanmiddag wel beter geslapen, maar is nu aan het eind van zijn Latijn. Wat zal hij vannacht lekker slapen zeg! Hij houdt zijn voeding nu ook weer binnen, wat erg goed is voor alle betrokkenen. We hebben vanmiddag een obsceen bedrag uitgegeven aan een aantal leuke boeken en twee muziekcd's voor hem, en daar heeft hij met plezier naar geluisterd. Ach weet je, hij is het zo waard!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 jul 2008 18:57

leeeuk.. cd's en boekjes!!

die kun je noooooit te weinig hbben! k h eb een klein aantal muziek cd's.. die ibnnenkort uitgebreid worden met een collectie van een vriendin!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 jul 2008 19:02

Hier zijn de mannetjes ook helemaal weg van muziek en boekjes. Christiaan is echt een muziekfanaat. Dat is zo leuk. Hij is 2,5 en hij kent Abba Vader al. en nog meer liederen en versjes echt zo leuk.

Vandaag zei hij ook voor het eerst Christiaan. Kvind het echt knap, want hij heeft niet de makkelijkste naam.

En Simon word over een weekje al weer 1 :o
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 jul 2008 19:03

een alweer! dat gaat ook snel!

welke van de twee foto's heb je gebruikt voor zijn kaartje?

Terug naar “Archief”