kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 15 jul 2008 09:16

LeChat schreef:Hema-shirtjes zijn inderdaad goed. Behalve de donkerblauwe, maar goed, die worden van vrijwel élk merk vaal...

Maar een zomerjas voor 40 euro? Ik zíe ze niet eens voor die prijs (dat zegt natuurlijk ook iets over de winkels waar ik kom, maar goed). Nu doe ik rustig 3 seizoenen met een zomerjas omdat ik die toch vrijwel nooit draag - 'k heb bijna altijd jasjes aan...

Er zijn geen paskamers in de hema en dat is zo balen.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 jul 2008 09:16

Ze zijn bij de Hema wel héél erg makkelijk met ruilen!
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 jul 2008 09:27

zelfs afgeprijsde spullen mogen nog geruild worden.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 15 jul 2008 09:47

jans1 schreef:Heeft iemand een idee voor mij??

Je kunt ook een soort kleding-opbergers kopen. Een soort van stoffen vakjes-geval, dat je kunt ophangen. Eventueel nog aan je kledingrek. Volgens mij kun je zo'n ding kopen bij de ikea. En je kunt gewoon ook bij de ikea kijken voor kledingopbergers...

Iets anders, wanneer zijn kleren duur of niet duur. Ik heb er mijn eigen manier voor: de kpd uitrekenen. kpd betekent: kosten per draagbeurt. Je deelt de prijs van wat je hebt aangeschaft door het aantal dagen dat je het draagt. Dan valt het weer reuze mee :D
Dus, dat.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 15 jul 2008 11:01

ajl schreef:Ik koop zelf ook vaak duurdere kleding. Ben er inmiddels al wel achter dat ik de duurdere babykleding ook vaak leuker vind :oops: .Ik kan gewoon niet zo goed slagen in andere winkels.

ik moet zegen dat ik de duurdere merken ook erg leuk vind, maar ik koop het altijd outlet of 2dehands(want helaas heb ik het budget er niet voor), kost iets meer moeite, maar ik combineer ook hoor, leuk rokje tshirtje van de zeeman.
maar 100 euro voor een kinderjas vind ik echt wel heel veel, ik heb er nu 2 voor dat bedrag gekocht, die vond ik vorig jaar al fantastisch en nu in de outlet gekocht, ik helemaal blij :D ,

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 jul 2008 18:15

Als je een keer goed hebt gegokt welke maat T-shirt je van de Hema moet hebben, weet je dat voor de volgende keer. En wat is er op tegen om even te passen tussen de rekken? Als je een leuk hemd aan hebt, dan is dat toch niet erg. Ik doe dat soms gewoon hoor, kan mij het schelen als iemand mijn blote arm ziet.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 16 jul 2008 05:40

Het leuke van goedkope kleding is dat je meerdere dingen kunt kopen en wat meer af kiunt wisselen (en dan is het ook niet zo erg als je iets weg moet doen, omdat je toch makkelijk weer iets anders hebt :) )
Ik heb ook echt het geld niet om zoveel aan kleding uit te geven, maar ik denk dat ik het ook niet zou doen, zelfs al zou ik wel verdienen. Het is ook gewoon een sport om zo goedkoop en leuk mogelijk kleding te kopen :)

Hier in de stad hebben ze een nieuwe winkel geopend met allemaal chinese kleding, het kost echt niet veel, maar er zitten ook niet echt leuke dingen bij, voor mij dan. Heel veel shirts met teksten en glitters, spijkerbroeken met ritsen en opdrukken, dat vind ik allemaal net teveel van het goede. Doe het voor mij allemaal maar wat simpeler en rustiger :)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 jul 2008 05:58

Ik wil morgen nog even naar de stad voor de kinderen en voor mezelf nog wat shirts. Want dat laatste heb je echt niet genoeg.
Heb trouwens pas nog een broek gekocht bij een 2e hands winkel voor 2 euro. En mijn buuf (best een sjiek mens) zei: Wat heb jij een leuke broek aan!
Ja, je moest eens weten.... :D

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 16 jul 2008 07:42

Ik vind winkelen tegenwoordig niet meer zo leuk...
Ik kocht vaak kleding omdat het 'goedkoop' is, maar vervolgens trek ik het niet aan.
Ik moet me echt lekker in kleding voelen. Als ik het gevoel van wow heb, dat wil ik hebben en het is wat duurder, kocht ik het af en toe wel, en juist die kleren heb ik vaak aan.

Dus vanaf nu koop ik echt alleen kleding waarvan ik denk: woowww die is leuk, hebben hebben hebben. Ook al ist wat duurder.
Volgens mij ben ik nu echt goedkoper uit.
Aleen heb ik dat hebben hebben hebben gevoel lang zo vaak niet meer, wat winkelen saai maakt :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 jul 2008 08:06

Misschien saaier, maar wel efficiënt :wink:. Ik koop tegenwoordig best veel via internet, mede omdat mijn Esprit-pas in Zeeland niet geldig is en ik op internet wel punten kan sparen. Je hoeft er geen verzendkosten voor te betalen en (heel af en toe) iets retour sturen is voor mij ook geen opgave omdat ik boven een TNT-afleverpunt woon. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 17 jul 2008 12:01

pol schreef:
jans1 schreef:Ik ben bezig met het verbouwen van mijn kamer. Als dat klaar is heb ik geen klerenkast meer.
Voor mn hangkleren ga ik gewoon zo een leuk kledingrek kopen, allen mn shirts.. geeeeeeen idee waar ik ermee naar toe moet.
Heb maar 1 kast met laden en die zijn te klein en te smal om shirts in te doen!
Heeft iemand een idee voor mij??

nieuwe kast kopen

Ik heb die kast juist net nieuw gekocht, maar dat is geen kledingkast :wink: Ik heb een kamer die heel onlogisch gebouwd is.

En die stoffen hokjes gevallen van de ikea ken ik wel ja, maar ik vind die echt niet mooi. Heb ook al van die rolkisten onder mn bed staan, maar die zitten ook al vol met troep..

Ik verzin wel weer een creatieve oplossing.. eerst maar eens zorgen dat die kamer afkomt.. werk zat voorlopig! :roll:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 17 jul 2008 12:34

Andere vraag, wij moeten vlg week naar een begrafenis en mijn ma zat me te vertellen dat een bloes met korte mouwen dus echt niet kan...
?????

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 17 jul 2008 12:36

Huh? Dat ligt er heel erg aan wat voor begrafenis het is denk ik.
Maar als het warm weer is hoef je toch geen lange mouwen aan omdat je per ongeluk met een lichte huid geboren bent?
Dat je niet in felroze gaat kan ik me indenken, maar korte mouwen zou ik niet zo moeilijk over doen!
pobody's nerfect

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 17 jul 2008 12:38

Jo'tje schreef:Huh? Dat ligt er heel erg aan wat voor begrafenis het is denk ik.
Maar als het warm weer is hoef je toch geen lange mouwen aan omdat je per ongeluk met een lichte huid geboren bent?
Dat je niet in felroze gaat kan ik me indenken, maar korte mouwen zou ik niet zo moeilijk over doen!

Vond het ook vergezocht, maar als ik toch een zwarte rok tot over de knie doe en een witte bloes met korte mouwen, zwarte instappers, loop ik er mi niet opzichtig of belachelijk bij.
Vlgs ma moet je dan een zwart jasje aan of een bloes met lange mouwen want het is een ernstig gebeuren!

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 17 jul 2008 12:50

Hoe ernstig het ook is, dat ligt toch niet aan lange of korte mouwen?
Kan me wel voorstellen dat je niet fel gekleurd gekleed gaat, dat zou ik ook niet doen, maar ik geloof niet dat ik er bij na zou denken of ik nou korte of lange mouwen aan moet doen...
Dat vind ik wel heel ver gezocht... :roll:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Terug naar “Archief”