Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 jul 2008 21:34

Evelien schreef:die van ons zijn 1,80 euro per persoon :mrgreen:
plastic? :mrgreen:
die van ons bijna 1000 euro per setje...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 14 jul 2008 22:32

:shock:
Dat zou ik er nooit aan kunnen geven.

Wij zijn wel bij Lucardi geweest Acire en prima geholpen. Al duurde het afleveren langer dan gezegd.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 jul 2008 06:39

kwebbel schreef:

plastic? nee joh dat is snel kapot.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 jul 2008 08:32

Gerdien B. schreef::shock:
Dat zou ik er nooit aan kunnen geven.

Wij zijn wel bij Lucardi geweest Acire en prima geholpen. Al duurde het afleveren langer dan gezegd.

Ja, zal wel verschillen per winkel dan. :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 jul 2008 08:33

Ik vind 150 euro per ring wel een mooi bedrag, benieuwd of we voor die prijs iets kunnen vinden dat we allebei mooi vinden... je kunt 't natuurlijk zo duur maken als je wilt, maar vaak zie je m.i. niet eens het verschil. Een merkje aan de binnenkant, daar ga ik niet 1000 euro voor neertellen.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 jul 2008 08:36

150 per ring.... Dan kom je uit bij winkels als Lucardi. Bij andere juweliers zit je al gauw op 350 per ring.
Of je moet een aanbieding treffen. Zijn er regelmatig, 2e ring voor de halve prijs ofzo :)

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 15 jul 2008 09:59

Als ik ga trouwen wil ik een gouden ring die egaal is, geen steentjes of diamantjes of whatever... Ik draag nu al geen ringen omdat ik er niet van houd, dus wanneer ik ooit getrouwd ben wil ik het zo simpel mogelijk. Wel een mooie ring natuurlijk, mooie vorm etc. Of ik naar Lucardi gaat weet ik niet, maar ik ga er ook geen vermogen voor neertellen.

Mijn vriend en ik hebben afgelopen weekend naar ringen gekeken, omdat we laatst op het idee kwamen om een vriendschapsring te dragen. En dan gewoon zilveren ringen. Hiervoor wil ik best bij Lucardi kijken, afgelopen weekend ging dat niet omdat het gewoon erg druk was.

Wie heeft er ook een vriendschapsring en wat kunnen de kosten van een vriendschapsring zijn?
Dus, dat.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 15 jul 2008 10:06

Wij hebben ook vriendschapsringen.
Bij de Lucardi inderdaad, zilveren met 2 groeven erin die slingeren en soms samenkomen tot 1 groefje (jaja 8) )
Maar die waren volgens mij €21,- per stuk en de naam en datum erin graveren is daar gratis bij aankoop!
Heb em nu al anderhalf jaar om en hij is nog steeds mooi :lol:
1 nadeel, ik ken zo al 4 andere stelletjes die precies dezelfde ring hebben of hadden...
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 15 jul 2008 10:11

Wij hebben vriendschapsringen. Ik geloof dat wij voor een set ringen 30 euro kwijt waren, maar je hebt ze heel wat goedkoper.

Voor gemiddelde prijs van een trouwring. Het is maar net wat je wilt. Zo is wit goud veel duurder van geel goud. Of wil je met steentje? Dan ben je ook veel duurder uit. Zilver of platinum is weer veel goedkoper. Die van ons zijn in bestelling, maar toch wat duurder uitgevallen dan gepland. Wij willen gewoon ringen die helemaal naar ons zin zijn en daarom gaan we op de ringen niet besparen. Er zijn bij je trouwerij genoeg dingen wat niet blijvend is en ook duur is, daarom besparen wij liever daarop dan een ring.

Het is lang niet overal zo dat je bij een juwelier alleen dure ringen hebt. We zagen ook ringen voor 100-200 euro per paar. Je hebt wel duurdere (ik zag zelfs ringen van 3000 euro per paar), maar als jij je budget verteld, dan kunnen ze je best verder helpen.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 15 jul 2008 10:47

Dine schreef:Wij hebben ook vriendschapsringen.
Bij de Lucardi inderdaad, zilveren met 2 groeven erin die slingeren en soms samenkomen tot 1 groefje (jaja 8) )
Maar die waren volgens mij €21,- per stuk en de naam en datum erin graveren is daar gratis bij aankoop!
Heb em nu al anderhalf jaar om en hij is nog steeds mooi :lol:
1 nadeel, ik ken zo al 4 andere stelletjes die precies dezelfde ring hebben of hadden...

Naam en datum erin graveren is echt wel heel leuk, ik ga denk ik binnenkort even langs bij Lucardi :D Dat andere stelletjes dezelfde ring hebben, kan mij niet zoveel schelen. Als ik er maar blij mee ben.
Dus, dat.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 15 jul 2008 11:02

wij hebben ook vriendschapsringen, alleen niet van zilver maar van staal. (vriend heeft erg grote handen) Bij ons waren ze per paar 50 euro, ik heb er dan wel een steentje in, en ze zijn ook gegraveerd.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 jul 2008 11:07

Wij hebben ook vriendschapsringen, ik dacht 50 euro per paar, incl. graveren van naam & datum. En ze zijn van edelstaal, de mijne met steentje. Dat materiaal is trouwens ook een aanrader: ziet er even mooi uit als zilver en het is steviger - ideaal dus als je werk hebt waarbij je nogal eens moet sjouwen enzo: blijven langer mooi.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 15 jul 2008 11:32

Ik hoorde pasgeleden dat je voor trouwringen beter naar Antwerpen kan gaan. Daar zijn de goudprijzen lager. Heeft iemand daar ervaring mee??
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 15 jul 2008 11:53

Antwerpen heeft bij het centraal station een grote juwelierswijk zitten, beter bekend als de "Diamantbuurt". Of de prijzen er lager zijn weet ik niet, wel heb je iig genoeg keus...

Wij hebben een paar jaar geleden vriendschapsringen gekocht, een maand later werden het verlovingsringen en inmiddels hebben we er voor gekozen ze ook als trouwring te gaan gebruiken.

Ze zijn van staal, zo'n 5 mm breed en hebben twee groefjes aan de bovenkant. Eenvoudig maar stijlvol.
We hebben gekozen voor staal omdat we goud ronduit lelijk vinden, en zilver bij mij vrijwel direct zwart wordt.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 jul 2008 12:06

Evelien schreef:
kwebbel schreef:

plastic? nee joh dat is snel kapot.
hoe kom je aan 1,80 euro als ik vragen mag?!

Ja onze ringen waren duur, maar dan heb je wel wat :mrgreen: wij vonden andere ringen niet echt onze smaak, deze vonden we gewoon erg mooi... tsja daar moet je wat voor over hebben.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”