kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 14 jul 2008 09:57

Carpento schreef:
kwebbel schreef:Ze beginnen ook altijd in september met sinterklaas-spullen, ook zo weird :?

Zet maar in je agenda: week 36 -> pepernoten bij Albert Heijn.

Klopt ja... Ik heb bij een bakker gewerkt en als ik dan terugkwam van zomervakantie (nog steeds vakantie dus) kon ik kruidnoten in gaan pakken :shock:
Maar dit is ff off topique-smile
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 jul 2008 10:10

een kinderjas voor 100 euro dat vindt ik pas duur.

(kijk eens bij de kringloop of tweedehands kinderzaak)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 14 jul 2008 11:52

Ik ben bezig met het verbouwen van mijn kamer. Als dat klaar is heb ik geen klerenkast meer.
Voor mn hangkleren ga ik gewoon zo een leuk kledingrek kopen, allen mn shirts.. geeeeeeen idee waar ik ermee naar toe moet.
Heb maar 1 kast met laden en die zijn te klein en te smal om shirts in te doen!
Heeft iemand een idee voor mij??
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 14 jul 2008 11:54

jans1 schreef:Ik ben bezig met het verbouwen van mijn kamer. Als dat klaar is heb ik geen klerenkast meer.
Voor mn hangkleren ga ik gewoon zo een leuk kledingrek kopen, allen mn shirts.. geeeeeeen idee waar ik ermee naar toe moet.
Heb maar 1 kast met laden en die zijn te klein en te smal om shirts in te doen!
Heeft iemand een idee voor mij??

nieuwe kast kopen

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 14 jul 2008 15:15

20 euro voor een kinderjas vind ik ook echt niet duur...en ook niet voor 2 maanden :oops:
Ik koop voor m'n zoontje meestal een jas van rond de 50 á 60 euro en ik zie dan wel of de jas het jaar er op nog gedragen kan worden...

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 14 jul 2008 15:36

20 euro vind ik ook absoluut niet duur! Een jas heeft je kind (bijna) elke dag wel aan, dus van mij mag een jas wel wat duurder zijn. Ik betaal voor de oudste gerust 100 euro voor een jas. Als ze die twee seizoenen aan kan en de jongste kan hem daarna ook nog aan heb je het geld er dubbel en dwars uit.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 14 jul 2008 15:48

Merisja schreef:20 euro vind ik ook absoluut niet duur! Een jas heeft je kind (bijna) elke dag wel aan, dus van mij mag een jas wel wat duurder zijn. Ik betaal voor de oudste gerust 100 euro voor een jas. Als ze die twee seizoenen aan kan en de jongste kan hem daarna ook nog aan heb je het geld er dubbel en dwars uit.

Ik heb dus vorig jaar ook 120 euro uitgegeven voor een jas voor mn zoontje (k was helemaal verliefd op een Gaastrajas :mrgreen: ) en die heb ik toen ook gewoon gekocht. En nu heeft hij hem weer de hele zomer aan, dus dat geld heeft die jas al wel opgebracht :wink:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 14 jul 2008 19:45

Ansje schreef:
Merisja schreef:20 euro vind ik ook absoluut niet duur! Een jas heeft je kind (bijna) elke dag wel aan, dus van mij mag een jas wel wat duurder zijn. Ik betaal voor de oudste gerust 100 euro voor een jas. Als ze die twee seizoenen aan kan en de jongste kan hem daarna ook nog aan heb je het geld er dubbel en dwars uit.

Ik heb dus vorig jaar ook 120 euro uitgegeven voor een jas voor mn zoontje (k was helemaal verliefd op een Gaastrajas :mrgreen: ) en die heb ik toen ook gewoon gekocht. En nu heeft hij hem weer de hele zomer aan, dus dat geld heeft die jas al wel opgebracht :wink:

120 euro vind ik al veel te veel voor mijn eigen winterjas.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 14 jul 2008 19:52

Ansje schreef:

Zou ik ook zó doen! En desnoods zet je hem daarna op Marktplaats; krijg je er nog bijna de helft voor terug. Zo doe ik het tenminste wel vaak met kleren van de meiden.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 14 jul 2008 20:13

Wow voor mezelf geef ik dat bij lange na niet uit. Ik heb 'n jas van 40 euro en die gaat minstens 3 jaar mee. 'k Heb 'm nu voor 't 2e jaar aan en volgend seizoen zo weer.
Voor m'n toekomstige kids zou ik ongeveer 20/25 euro uitgeven denk ik voor een jas. Ze zijn er zo weer uit en ik koop liever vaker wat nieuws dan dat alles door gedragen moet worden om financieel uit te kunnen. En aangezien er bij ons toch geen 10 kids komen....

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 jul 2008 20:19

Ik koop zelf ook vaak duurdere kleding. Ben er inmiddels al wel achter dat ik de duurdere babykleding ook vaak leuker vind :oops: .Ik kan gewoon niet zo goed slagen in andere winkels.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 14 jul 2008 21:31

pol schreef:
Ansje schreef:

120 euro vind ik al veel te veel voor mijn eigen winterjas.

Eensch! Mijn winterjas was een kwart van dat en gaat al 2 seizoenen mee. Mijn zomerjas was een achtste van dat en gaat ook voor het 2e seizoen mee. Dus :)

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 15 jul 2008 07:44

ik vind zelf ondertussen dat je veel beter af en toe duurdere kleding kan kopen en dat die kleding ook vaak langer mooi blijft en mee gaat dan dat je iedere keer goedkopere kleding aanschaft!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 jul 2008 07:50

goedkope kleren kunnen ook lang mee gaan. Ik heb heel wat t shirts van de hema (en die zitten mij goed) en die zijn niet duur en in de uitverkoop (actie's) al helemaal niet.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 jul 2008 08:24

Hema-shirtjes zijn inderdaad goed. Behalve de donkerblauwe, maar goed, die worden van vrijwel élk merk vaal...

Maar een zomerjas voor 40 euro? Ik zíe ze niet eens voor die prijs (dat zegt natuurlijk ook iets over de winkels waar ik kom, maar goed). Nu doe ik rustig 3 seizoenen met een zomerjas omdat ik die toch vrijwel nooit draag - 'k heb bijna altijd jasjes aan...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”