Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 13 jul 2008 12:49

IKEA roept BARNSLIG babyslaapzak terug

IKEA verzoekt klanten die een BARNSLIG babyslaapzak (6-18 mnd) hebben gekocht, deze terug te brengen naar de klantenservice van IKEA. Ze krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.

IKEA heeft twee meldingen van klanten ontvangen waarbij het stopplaatje aan het uiteinde van de ritssluiting heeft losgelaten van de ritssluiting, waardoor ook het sluitplaatje (het bewegende onderdeel) kan losraken. Beide onderdelen kunnen bij kleine kinderen tot verstikkingsgevaar leiden. Er is geen persoonlijk letsel gemeld.

Het gebrek is veroorzaakt door de mindere kwaliteit van de rits. We zijn gestopt met verkoop en productie van BARNSLIG slaapzakken en we herzien nu onze routines voor het garanderen van de kwaliteit van BARNSLIG.

De veiligheid van kinderen heeft bij IKEA altijd de hoogste prioriteit. Alle producten worden tijdens het ontwikkelingsproces onderworpen aan een uitgebreide risisoanalyse en -beoordeling. Waar mogelijk past IKEA de strengste eisen toe op alle verkoopmarkten. Als een IKEA product niet aan de veiligheidseisen voldoet, wordt het uit het assortiment genomen en pas weer verkocht als we er zeker van zijn dat het veilig in het gebruik is

De slaapzakken zijn in Indonesië geproduceerd en vanaf april 2008 verkocht op alle markten, behalve de VS, Canada en de Verenigde Arabische Emiraten. We verzoeken klanten met een BARNSLIG slaapzak met datumstempel 0745 tot 0824, deze terug te brengen naar een IKEA woonwarenhuis in de buurt. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug. Het datumstempel (jjww) bevindt zich op een label dat binnen in de slaapzak is genaaid.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 13 jul 2008 14:36

Annet, mooi fiets! Zoiets wil ik ook nog eens..

Haai, super zeg, lekker fietsen met Timon! :D
Kan hij nu al zo goed zitten?
Lijkt me super als 't ook met Ilona kan..

Ilona kan wel al kruipen. Erg grappig om te zien. :D

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 13 jul 2008 21:33

ff heel wat anders bestaat de chat nog op refoweb?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 jul 2008 21:39

Milan heeft zo'n jeuk he... zooooo zielig.... ik heb mentholpoeder gebruikt.. havermoutbadje.. en nu vandaag bij de HAP ook maar calendulazalf gehaald...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 13 jul 2008 21:40

Getsie en gewoon maizena dan ofzo? beterschap!

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 13 jul 2008 21:42

liefje schreef:ff heel wat anders bestaat de chat nog op refoweb?

Het bestaat nog wel, maar is erg stil van wat ik elke keer meemaak.
Leef je droom.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 13 jul 2008 21:43

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 jul 2008 06:05

Volgens mij moet je juist geen mentholpoeder gebruiken bij waterpokken. Wassen met havermout en niet afspoelen.

en mijn fiets rijdt echt geweldig. Gister gingen we een eind fietsen en anders moest mijn man (voor zijn gevoel) in slow motion. Nu moest reed ik gewoon aldoor wat harder :mrgreen: . 't was wel een flinke uitgave, maar kleding hebben we/ze zat dus ik heb de kinderbijslag er maar aan gespendeerd.

Mooi weer vandaag, meiden! Nog 1 week dan hebben de kinderen zomervakantie. Die van mijn broer heeft er dan al 3 weken opzitten.

Gaan jullie nog met vakantie? Wij niet. Ik vind het altijd zo'n gedoe met pakken en slepen. Daar heb je evengoed je eten koken en boodschappen en na een paar dagen geen wasmachine te hebben hoopt het aardig op. Bij thuiskomst bergen werk. Nou fijn hoor, vakantie. Laat mij maar thuisblijven, daar heb ik het ook goed. Zo overspannen ben ik niet dat ik er HOOGNODIG :? even uit moet.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 jul 2008 06:23

Wij gaan ook niet op vakantie! Vrienden van ons hebben vorige week een kleine gekregen en gaan begin september met het vliegtuig naar Spanje. Het leek hun leuk als wij ook met onze kleine mee zouden gaan. Dat vind ik dus echt zielig....kind van ongeveer een maand oud ( als ik uitga van onze uitgerekende datum) meenemen met het vliegtuig naar een warm land! Blijven dus gewoon lekker thuis.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 jul 2008 07:20

Loucom schreef:
liefje schreef:ff heel wat anders bestaat de chat nog op refoweb?

Het bestaat nog wel, maar is erg stil van wat ik elke keer meemaak.

De chat is praktisch vervangen door het 3D-plein, iets waar ik niet zo blij mee ben... Als je refomirc hebt kan je nog in het oude chatkanaal, maar daar gebeurt waarschijnlijk weinig meer. Tenzij wij daar ineens massaal gaan zitten natuurlijk.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 14 jul 2008 08:57

Hij is gewoon leeg. Zelfs de cybercop is weg
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 jul 2008 09:12

*dubbel gepost*
Laatst gewijzigd door LauraC op 14 jul 2008 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 jul 2008 09:12

Michael heeft het niet naar zijn zin! Gisteren was een drama en vandaag begon zoals gisteren eindigde. Veel huilen, overgeven, niet willen slapen! Wat doe ik eraan?!? Wij denken zelf dat hij misschien last heeft van tandjes, omdat hij ook veel kwijlt. Maar hoort heel veel melk teruggeven daar ook bij? Gisteren dachten we in het begin van de middag dat naar de kerk gaan hem misschien een beetje zwaar gevallen was, veel mensen, beetje andere routine. Maar gisteravond was het echt huilen met de pet op. Hij sliep wel weer de hele nacht door, van 7 tot 7, dus wij dachten dat hij er wel overheen was, wat het ook was. Maar niet dus. Heb vanochtend al weer twee golven melk over me heen gekregen. hij heeft geen verhoging ofzo.
Hij ligt nu gelukkig lekker te slapen, ik hoop tot een uur of 5 vanmiddag :)

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 14 jul 2008 09:16

Sterkte ermee LauraC!

Wij hopen zaterdag 10 dagen naar Duitsland te gaan. Het is wel even druk, maar ik vind het toch heerlijk. even een poos geen telefoon, computer enz. Alleen ben ik vrijdag jarig en houd ik 's avonds mijn verjaardag nog, daar zie ik wel een beetje tegenop. Maar we hoeven zaterdag niet heel vroeg weg, dus het zal wel goed komen.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 14 jul 2008 09:17

het kan best zo zijn dat hij niet lekker in zijn vel zit ofzo, ff lekker een eind met hem in de wagen gaan wandelen, en als ie nou slaapt, leg je hem na het eten er weer in.

Terug naar “Archief”