Maare, zo te zien is de 5 jaar die ik scheel met 'n jongeheer die ik leuk vind niet zo heel erg veel

Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Als ik zoiets lees, z'n oude man en een jonge vrouw, denk ik altijd dat die man een ouwe viezerik is....
Merisja schreef:Acire schreef:Als ik zoiets lees, z'n oude man en een jonge vrouw, denk ik altijd dat die man een ouwe viezerik is....
En ik vind zo'n gedachte nou juist weer nergens op slaan...Waarom zouden zulke mensen niet van elkaar kunnen houden? Ik kan me best wel indenken dat ik van een oudere man zou kunnen houden. Mijn eigen man is overigens wel vier hele maanden jongen dan mij, dus uit ervaring praat ik niet
em_ma schreef:Merisja schreef:Acire schreef:Als ik zoiets lees, z'n oude man en een jonge vrouw, denk ik altijd dat die man een ouwe viezerik is....
En ik vind zo'n gedachte nou juist weer nergens op slaan...Waarom zouden zulke mensen niet van elkaar kunnen houden? Ik kan me best wel indenken dat ik van een oudere man zou kunnen houden. Mijn eigen man is overigens wel vier hele maanden jongen dan mij, dus uit ervaring praat ik niet
Sommige mensen kunnen het, maar het overgrote deel niet. Nou dat kan toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten