Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 jul 2008 19:29

ja, meneer kan echt verschrikkelijk huilen dan. Nu ligt hij lekker te slapen. Dus het valt wel mee en gebeurt zeker niet expres, maar ik voel me dan wel ff een slechte moeder...

Dus jij bent jordy´s suikertante, lijkt mij ook echt heel leuk als mijn broer kinderen zou krijgen, maar moet ie eerst nog maar even trouwen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 11 jul 2008 19:37

rosekapje schreef:ja, meneer kan echt verschrikkelijk huilen dan. Nu ligt hij lekker te slapen. Dus het valt wel mee en gebeurt zeker niet expres, maar ik voel me dan wel ff een slechte moeder...

Dus jij bent jordy´s suikertante, lijkt mij ook echt heel leuk als mijn broer kinderen zou krijgen, maar moet ie eerst nog maar even trouwen.

gelukkig dat ie dan nu slaapt! maar dat je dat gevoel kreeg zegt al dat je absoluut geen slechte moeder bent :P

haha suikertante... Nou ga hier thuis wel het meest met hem om. En is ook super om te zien dat ie gaat lachen alsk terug van werk kom en hem dan voort eerst die dag zie ofzo. Of dat ie zn handjes naar je uitsteekt.
En dat ga je nu steeds meer merken nu ze ouder worden.
En das helemaal geweldig :P Hij is voor mij gewoon mn kleine vriendje. :lol:
Ik hou nu al super veel van hem, maar hoeveel moet je dan wel niet van je eigen kind houden. 8) mega mega mega mega veel :wink:

Maar ben jij dus de eerste thuis die kinderen kreeg? Dus niet eerst meegemaakt dat je tante werd.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 jul 2008 19:40

Klopt ja, wij zijn thuis met zijn tweeen. Ik ben als eerste getrouwd en we kregen ook al snel kinderen :) . Van mijn man zijn kant zijn we al 15 keer oom en tante, maar er zijn er ook een aantal van die al lang voordat wij elkaar konden geboren. Dat is dan toch een beetje anders. Ik vind ze echt allemaal lief en leuk, maar toch lijkt het me leuk als mijn broer dan ook kinderen heeft, dan vind ik dat ik pas echt tante ben :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 jul 2008 19:43

Waar ik erg naar benieuwd ben:

Kleden jullie dames (en heren) nog anders bij dopen? Of gewone kleding?
Dan bedoel ik: als je eigen kind gedoopt wordt EN als bijv. een neefje of nichtje gedoopt wordt.
Ben benieuwd!

(kwam op het idee omdat ons neefje (van vlinder & me) Marvano a.s. zondag wordt gedoopt. Ik wil er toch wel een beetje netjes uitzien.... toch?!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 jul 2008 19:47

kwebbel schreef:Waar ik erg naar benieuwd ben:

Kleden jullie dames (en heren) nog anders bij dopen? Of gewone kleding?
Dan bedoel ik: als je eigen kind gedoopt wordt EN als bijv. een neefje of nichtje gedoopt wordt.
Ben benieuwd!

(kwam op het idee omdat ons neefje (van vlinder & me) Marvano a.s. zondag wordt gedoopt. Ik wil er toch wel een beetje netjes uitzien.... toch?!

Kleden ons wel netjes, op zijn zondags, maar niet overdreven ofzo. En met neefje/nichtje gewoon als anders

Bedankt voor de felicitaties. De efteling was helemaal geweldig. Droog tot 6 uur toen een giga plensbui. Het was niet druk, konden overal gewoon doorlopen. Volgens de eftelingmedewerkers was het superrustig en saai, maar voor ons ideaal.
De kinderen hebben zich kompleet staan vergapen in het sprookjesbos. Echt een aanrader!! Fotos volgen!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 11 jul 2008 19:48

Ik denk niet dat ik me voor zoiets anders zou kleden, ik bedoel: meestal als ik naar de kerk ga trek ik iets aan wat wel iets netter is dan m'n makkelijke kleren van doordeweeks.
Het is misschien anders als je eigen kindje gedoopt wordt, maar daarvoor moet je bij de ervaringsdeskundigen zijn ;)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 jul 2008 19:49

toen ik zelf ging dopen.. had ik wel andere kleren, mijn (.)(.) waren ontzettend gegroeid dus moest ik wel andere shirtjes.. bij neefjes en nichtejs.. is nog maar een keer voorgekomen, ga ik niet in andere kleren, maar gewoon in mijn huidige zondagse!als je moet opdragen.. wat ik twee keer heb gedaan.. ga ik ook gewoon in me eigen zondagse kleren!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 jul 2008 19:50

Toen Simon gedoopt is had ik nieuwe kleren. Die had ik gekocht en voor het eerst toen aangedaan, toen Christiaan gedoopt is gewoon mijn ´zondagse kleren´ ik heb 1 of 2 stelletjes voor de net. Die draag ik dus op zondag, verjaardagen, feestjes.

Voor de rest ben ik niet gewend om een hoed in de kerk te dragen, mocht ik bij een doopdienst zijn waar men dat wel gewend is, leen ik een hoed.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 11 jul 2008 19:51

Zou me ook niet anders kleden. Je hebt toch vaak zondags al nettere kleding aan duss...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 jul 2008 20:34

Beloofde fotos
Afbeelding

Afbeelding

[url=http://im[URL=http://img225.imageshack.us/my.php?image=sl370333uc9.jpg]Afbeelding[/url]g174.imageshack.us/my.php?image=sl370327td3.jpg]Afbeelding[/URL]

't is in de haast, volgens mij een beetje op zijn kop en door elkaar heen. A
Hoe moest het ook al weer groot??

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 11 jul 2008 20:38

@ pol: leuke foto's!! alleen heb je niet alles geloof ik en eentje dubbel.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 jul 2008 21:15

Heb ook niet alles gedaan, want ik wil ze groter hebben, maar ik weet niet hoe het moet :oops:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 11 jul 2008 21:19

rosekapje schreef:maar ik voel me dan wel ff een slechte moeder....

Je bent niet de enige :wink:

Gisteren heeft Timon zijn vinger gebrand aan de strijkbout, omdat ik hem niet goed had weggezet en hij er in het langslopen naar greep. We zijn gisteravond nog naar dokter HAP geweest. Gelukkig viel het mee, maar hij zit nu wel met z'n vinger in het verband. En ik vind mezelf dus echt een oen :roll:
Laatst gewijzigd door Haai op 11 jul 2008 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 11 jul 2008 21:23

Fototaart van de Hema wordt erg mooi! Tenminste die van ons met ons trouwen was echt super!

Ik zou me denk ik niet anders kleden, wel gewoon netjes. En als 't een eigen kindje zou zijn, denk ik wel wat nieuws.

sela

Berichtdoor sela » 11 jul 2008 21:26

@ pol: leuk

Terug naar “Archief”