Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Tof!
Bij mij geen licht in de tunnel. GB gaat de komende 8 weken preken, dus hebben we nog minder tijd om samen dingen te doen.
Sjonge jonge, wat heb ik zin in 7 september.......
zeekanter schreef:Smurffie schreef:, als ik het weekend in Apeldoorn ben, zodat ik een enorm lang weekend heb en dus lekker kan rommelen en regelen in huis
Wat aardig van je dat je je a.s. schoonmoeder gaat helpen in huis.
Dan moet je inderdaad wel goed met haar kunnen opschieten.
Fijn zo.![]()
zeekanter schreef:Gerdien B. schreef:Het is ook maar net wat jezelf prettig vind.
Wij doen dit ook, zodat we dan met de echte goede vrienden de avond vieren, maar we willen wel iedereen de gelegenheid geven om ons te feliciteren. Dus vandaar toch een scheiding in de avond.
Dit vind ik nou sneu. 's- middags gehuwd. 's-avonds al een scheiding.
zeekanter schreef:Gerdien B. schreef:Het is ook maar net wat jezelf prettig vind.
Wij doen dit ook, zodat we dan met de echte goede vrienden de avond vieren, maar we willen wel iedereen de gelegenheid geven om ons te feliciteren. Dus vandaar toch een scheiding in de avond.
Dit vind ik nou sneu. 's- middags gehuwd. 's-avonds al een scheiding.
Smurffie schreef:Owja, ik heb 4 eetkamerstoelen gekocht bij de XenosSloophout
Echt heel cool! Er zitten precies dezelfde kroontjes op als op die drie spiegels..en verder heb ik ook nog een coole tafel gezien die erbij past, vierkant
Dus nu gaan we volgende week donderdag nog eens kijken, omdat ik nu geen tijd had, want pa stond fout geparkeerd in de auto te wachten
Arjen vind het allemaal best (heb uiteraard toestemming gevraagd
)
paprikameisje2 schreef:Acire schreef:Tof!
Bij mij geen licht in de tunnel. GB gaat de komende 8 weken preken, dus hebben we nog minder tijd om samen dingen te doen.
Sjonge jonge, wat heb ik zin in 7 september.......
issie dan dominee...
als ik van de week nog geen foto heb gestuurd... pb me dan ff.. heb nog last van zwangerschapsdementie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten