Is dit met je nieuwe toestel gemaakt Gerdien?
Ik vind de foto's wat donker.
Moderator: Moderafo's
Toen ik me beeldscherminstellingen op 'custom' had gezet werd het al meer realiteit.Gerdien B. schreef:Bij het raam en kaarsen wilde ik het ook zo uitlaten komen.
Dat komt verder denk ik, omdat ik tijdens de dienst geen flits wilde gebruiken. Dat is zo enorm storend.
[S] schreef:Harm-J schreef:[S] schreef:De foto's van Denkertje21 hebben mooie kleuren.
Vooral die combinatie van crémekleur met blauw...
precies, dat bedoel ik.
André schreef:Ik ben ook begonnen met het aanschaffen van een camera deze week.
Vanmiddag wat platen geschoten, waarvan dit volgens een 'vakvrouw' wel een mooie is.
img
Ghehe, als je bij de rest van de fotos kijkt loopt het meer regelmatig leeg ja, maar ach de eerste 'ronde' was dit.Boekenlezer schreef:André schreef:Ik ben ook begonnen met het aanschaffen van een camera deze week.
Vanmiddag wat platen geschoten, waarvan dit volgens een 'vakvrouw' wel een mooie is.
img
Dat is zeker niet verkeerd.
Alleen heb ik de indruk dat je de camera niet helemaal recht gehouden hebt. Dus een schuine horizon.
Daar heb ik mijzelf ook nogal eens op betrapt, vaker dan ik het dacht van mijzelf. (Ik kan het me namelijk vanuit mijn filmtijdperk niet zo herinneren.) Je ziet het ook meteen als je de foto meteen op de camera kan bekijken. Daarom let ik er tegenwoordig extra op.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten