Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 jul 2008 12:09

Race406 schreef:De Heer zij voor u,
om u de juiste weg te wijzen;

de Heer zij achter u,
om u te bewaren voor de listen van de boze;

de Heer zij naast u,
om u in de armen te sluiten
om u te beschermen tegen het gevaar;

de Heer zij onder u,
om u op te vangen wanneer u dreigt te vallen;

de Heer zij in u,
om u te troosten wanneer u verdriet hebt;

de Heer omgeve u als een beschermende muur,
wanneer anderen
over u heen vallen;

de Heer zij boven u
om u te zegenen.

Zo zegene u de EEUWIGE,
vandaag, morgen en in de eeuwigheid.

Amen, ja amen

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 09 jul 2008 18:58

vanmiddag is er uit het radboudziekenhuis gebeld met de mededeling dat ze de behandeling stop gaan zetten, ik ben een beetje boos omdat ze dat besluiten aan de hand van de beschrijving die mijn moeder heeft gegeven door de telefoon, hier is het laatste woord nog niet over gesproken! Eventueel gaan we een second opinion aanvragen in het Anthonie van Leeuwenhoek ziekenhuis, want ik ben niet van plan om mijn vader zomaar op te geven!
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 jul 2008 19:32

SimonT schreef:vanmiddag is er uit het radboudziekenhuis gebeld met de mededeling dat ze de behandeling stop gaan zetten, ik ben een beetje boos omdat ze dat besluiten aan de hand van de beschrijving die mijn moeder heeft gegeven door de telefoon, hier is het laatste woord nog niet over gesproken! Eventueel gaan we een second opinion aanvragen in het Anthonie van Leeuwenhoek ziekenhuis, want ik ben niet van plan om mijn vader zomaar op te geven!

Daar heb je helemaal gelijk in! Het is jou vader en jij mag meevechten, er is toch ook ergens iets van een of andere prolife stichting. Het zit vlgs mij in Veenendaal.

sela

Berichtdoor sela » 09 jul 2008 19:48

SimonT schreef:vanmiddag is er uit het radboudziekenhuis gebeld met de mededeling dat ze de behandeling stop gaan zetten, ik ben een beetje boos omdat ze dat besluiten aan de hand van de beschrijving die mijn moeder heeft gegeven door de telefoon, hier is het laatste woord nog niet over gesproken! Eventueel gaan we een second opinion aanvragen in het Anthonie van Leeuwenhoek ziekenhuis, want ik ben niet van plan om mijn vader zomaar op te geven!

aai aai. hmm.. lastig.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 jul 2008 20:47

pol schreef:

Daar heb je helemaal gelijk in! Het is jou vader en jij mag meevechten, er is toch ook ergens iets van een of andere prolife stichting. Het zit vlgs mij in Veenendaal.

ik bedoel de npv

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 09 jul 2008 22:08

Sterkte Simon... Probeer ondanks het aankomen van zulk bericht, je af te vragen wat wil jouw vader (nog) in deze? Het aanvaarden is soms het moeilijkste wat er is, soms zie je wel dat er daarna rust en ruimte gevonden wordt.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 09 jul 2008 23:23

*hugt SimonT*

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 10 jul 2008 16:40

essieee schreef:*hugt SimonT*

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 10 jul 2008 17:49

meissie88 schreef:
essieee schreef:*hugt SimonT*

Ri@nne
Mineur
Mineur

Berichtdoor Ri@nne » 10 jul 2008 18:18

Ik wil vragen of jullie ook voor mij willen bidden :oops:
Aanstaande dinsdag moet ik worden opgenomen bij eleos voor een periode van 4 weken. Na die 4 weken ga ik een behandeling starten die drie dagen in de week is. Er komt een hele moeilijke tijd aan :oops:
Musica laetitiae comes, medicina dolorum.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 10 jul 2008 18:24

k´Zalvoor je bidden, heel veel sterkte aankomende week als je word opgenomen. *Hug Ri@nne*

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 10 jul 2008 18:51

Heel veel sterkte Rianne!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 10 jul 2008 19:08

Sterkte Rianne, ik zal voor je bidden.

SimonT, nogmaals, heel veel sterkte en Zijn zegen toegewenst.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 10 jul 2008 20:53

Heel veel sterkte Rianne!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 10 jul 2008 21:42

sterkte Rianne en Simon !! *hug*

mijn schoonmoeder heeft vlak voor hun vakantie te horen gekregen dat ze een onbekende spierziekte heeft.... dat is de uitslag van 14 jaar onbekende ziekte en behandelingen in het ZH. Valt niet mee maar je hebt tenminste een uitslag hoewel het niet makkelijk is

mijn schoonvader kampt nog met een onbekende diagnose... raakt weg zo af en toe, is nu een ECG gemaakt d.m.v een apparaatje dat geinstalleerd is onder de huid. Nu nog wachten of daar wat uitkomt....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “[Religie] - Algemeen”