en op de fiets ben ik sneller bij de Dirk dan wanneer ik met manlief in de auto stap, doordat je dan helemaal om moet rijden.
 en op de fiets ben ik sneller bij de Dirk dan wanneer ik met manlief in de auto stap, doordat je dan helemaal om moet rijden.Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Hoe doe je boodschappen zonder fiets? Ow ik zou me echt gehandicapt voelen als ik niet kon fietsen... En nou hoor ik dus om me heen dat je met een baby niet kan fietsen tot hij/zij 9 maanden isDat lijkt me echt niet praktisch! Ik doe alles op de fiets.
Anyway: mijn blauwe Gazelle orange plus is vandaag bezorgd, ik heb de trappers er zelf op gemaakten even een stukje gefietst.... wow

ChupaChups schreef:Oké. Ik zal er nog ff een schepje bovenop doen:
ik bedoelde met 'jullie' ook Jannoek omdat zij 'm ook via internet besteld had
Maar bedankt voor de tip, ga ik ook doen, heb ook een nieuwe fiets nodig nl.
 ), nog goedkoper dan de site van lalage zie ik. Ik had m'n fiets binnen een week thuis, en het stuur werd ook nog recht gezet en de trappers gemonteerd.
), nog goedkoper dan de site van lalage zie ik. Ik had m'n fiets binnen een week thuis, en het stuur werd ook nog recht gezet en de trappers gemonteerd.  

Verder is het netter om het over pedalen te hebben, dan over trappers

, het zadel zat los, kortom hopeloos
, het zadel zat los, kortom hopeloos   

Zou er verschil zitten in soort versnellingsnaven, m.b.t. licht trappen?Lalage schreef:Gelukkig trapt hij nu wel iets lichter, al blijft het anders dan mijn oude
Gazelle met drie versnellingen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten