Balen, linde! Ik kan me voorstellen, dat je dat soms echt zat bent! Sterkte! En hopelijk krijg/heb je genoeg motivatie om je werk te doen!
Ik werd vandaag ook niet echt blij op mijn werk...

En niet door bewoners, maar door 1 collega.
Ik kwam om 12.30 (moest tot 18:30) en las eerst de algemene rapportagemap. Had een collega, die vandaag de slaapdienst (van 16.15-morgen 9.00) heeft in de overdracht gezet, dat ze pas om 20.00 uur zou beginnen, dat mijn andere collega (op de benedenverdieping eet je met zijn tweeën) maar boven met de bewoners moest gaan eten en ik in mijn eentje beneden en dat de vrijwilliger alleen naar de kerk zou gaan met de bewoners, zonder begeleiding erbij dus.
Dit besluit had ze dus gewoon genomen zonder ons daarin te kennen! Ik werd nogal chagrijnig. Toen de andere collega om 17.00 uur kwam, kwam ze gelijk naar me toe. Zij vond het ook belachelijk.
- de bovenbewoners waren gewoon 2 uur alleen, zonder begeleiding, onverantwoord!
- ze heeft ons niet eens hierover ingelicht, laat staan dat ze gevraagd heeft, of wij niet eerder weg wilden of later wilden beginnen. (Zij gunt zichzelf altijd vrij, een ander nooit...)
We waren allebei nogal kwaad dus. Ik heb het direct in haar persoonlijke rapportage gezet, want ik spreek haar voor haar vakantie niet meer.
Baalde er goed van, m'n hele dienst was verpest!