Moderator: Moderafo's
kirsten schreef:Wij wilden graag het servies Delfts Blond van Blond Amsterdam.
MissF schreef:Voor mij hoeft een vakantie geen 1000 euro te kosten, maar een bank al helemaaaaaaal niet! Ik ga liever niet op vakantie. Maar als we dan toch gaan, dan hoeft het voor mij echt niet duur.
Twee jaar terug zijn we last minute op het vliegtuig gestapt, kostte iets van 800 euro die week, samen. Man, dat geef ik echt nooit meer uit! (tenminste, zolang we samen zijn, met kinderen is het altijd duurder, zeker bepaalde huisjes).
Waar geef ik dan uberhaupt mijn geld aan uit? Tja, volgens mij gewoon niet. Wij leven gewoon best ruim, en dat vind ik wel prettig. Dat ik boodschappen kan doen wat ik wil, En de rest gaat naar de spaarrekening, voor een toekomstig huis ofzo.
Daar zou ik dan wel weer geld aan uitgeven, aan een nieuw huis. Niet de inrichting, maar wel het huis zelf. En hoe meer we nu sparen, hoe beter het huis kan zijn.
maar ieder zijn ding. Mijn ouders hebben het gewoon nodig om 2 a 3 keer per jaar op vakantie te gaan, ze hebben het ontzettend druk met hun werk door de weeks, en dan rusten ze tenminste echt uit. En dan in een luxe huisje. Nouja, ze doen maar, ze werken er toch voor?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 62 gasten