kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 jul 2008 15:56

hmm ik ga nooit meer zwemmen met m'n zwager, die vondt mij er namelijk uit zien als een wildzwijn. Dus voor mij geen zwempak/tankini/bikini en vooral geen zwembaden en strand.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 02 jul 2008 15:58

Vaak vind ik bij anderen een bikini mooier dan een badpak. Ik vind een badpak onappeltijdelijk en het lijkt me ook niet heel lekker zitten. :| En die zwemshorts voor vrouwen vind ik echt niet mooi... zo niet vrouwelijk.

Ik heb verschillende bikini´s en ze zijn echt leuk, zwart/witte streepjes en zwart met witte stippen en een oranje met roze en rode roosjes en bloemetjes. En ik lig ook wel met bikini in de tuin te leren want dan word ik nog een beetje bruin.

Het is trouwens niet zo dat ik heel zelfverzekerd ben, maar ik ga me verder ook niet schamen voor mijn lichaam :D

Vandaag was ik heel netjes gekleed, want ik heb mijn afstudeerpresentatie gegeven en dat ging goehoed!!!
Dus, dat.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 02 jul 2008 16:02

Evelien schreef:hmm ik ga nooit meer zwemmen met m'n zwager, die vondt mij er namelijk uit zien als een wildzwijn. Dus voor mij geen zwempak/tankini/bikini en vooral geen zwembaden en strand.

Dat iemand eruit ziet als een wildzwijn zeg je gewoon niet.

Verder voelen veel mensen zich onzeker in zwemkleding omdat ze dan een beetje bloot zijn, dus heel raar is het niet als je je schaamt. En als je naar jezelf kijkt ben je veel kritischer dan als je naar anderen kijkt!
Dus, dat.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 02 jul 2008 16:09

Evelien schreef:hmm ik ga nooit meer zwemmen met m'n zwager, die vondt mij er namelijk uit zien als een wildzwijn. Dus voor mij geen zwempak/tankini/bikini en vooral geen zwembaden en strand.

Wat een botte boer zeg! Hoe zag hij eruit in zn zwemoutfit?

Mij scheelt het niet zoveel als ik in bikini loop, tenzij ik langs een horde mannen moet, dat vind ik dan weer wat minder.
Vroeger droeg ik badpakken, maar vind bikini s vrouwelijker en in badpakken lijk ik te recht.
Alleen zijn bikini s weer lastiger met baantjes trekken, je moet er altijd aan denken dat als je uit het water stapt je de boel op moet hijsen. :mrgreen:
Ik vind zo n short met bikini niet mooi voor een vrouw, het is zo mannelijk.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 jul 2008 16:16

em_ma schreef:Alleen zijn bikini s weer lastiger met baantjes trekken, je moet er altijd aan denken dat als je uit het water stapt je de boel op moet hijsen. :mrgreen:

Ah, nog een reden om een badpak aan te trekken. In het water worden je borsten ook automatisch gelift, dus dan is een beha-achtig iets ook niet nodig. Ik trek inderdaad alleen maar baantjes, als je gaat zonnen dan snap ik wel dat je een bikini aantrekt en geen badpak. Over dat toiletbezoek: dat is helemaal niet moeilijk in badpak hoor, je kunt toch gewoon dat stukje stof daar beneden even opzij doen. Je hoeft niet perse het hele ding uit te trekken.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 02 jul 2008 16:20

Ik vind een badbak niks maar bikini ook niet alles. Vanmiddag overigens wel een leuke short gezien voor 20 euro, verschillende kleuren rose, en niet zo lang, wat korter. Vond ik eigenlijk wel wat omdat ik vooral m'n bovenbenen niet mooi vind. Momenteel heb ik een tankini en ik hoop als ik weer s wat kilootjes kwijt ben toch maar weer s een bikini aan te trekken.
Volgende week maar 's een vervolgpoging doen... al hoewel, 'k ben alvast 6 kg lichter dan m'n hoogste gewicht, maar voel me nog niet echt slanker ofzo.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 jul 2008 18:40

@evelien: van zo iemand moet je je niets aantrekken, hoor, daar moet je boven staan. Wat een botterik!

@De Badeend: wat trok jij aan voor zo'n presentatie? Ik moet over 'n tijdje ook mijn scriptie verdedigen...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 02 jul 2008 19:10

onappeltijdelijk :mrgreen: (onappetijtelijk)

Bijna iedereen voelt zich idd in z'n bijna-blootje weleens wat onzeker (vooral vrouwen dan), dus daar denk ik dan maar aan als ik op het strand lig. Van striae heb ik dan weer geen last :wink: maarja, ik heb wel weer andere dingen.

Heb trouwens nooit gemerkt dat je borsten in het water gelift worden??
Ik vind altijd dat je met een badpak aan ineens een kleinere cup lijkt te hebben :roll: zo'n ding trekt alles recht.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 jul 2008 20:00

ChupaChups schreef:Heb trouwens nooit gemerkt dat je borsten in het water gelift worden??

Duh, je blijft toch ook drijven in het water door de opwaartse kracht :wink:

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 02 jul 2008 20:23

uhm ..ja als 't goed is wel haha.
Nou, maar ik had er nog nooit op gelet.
(kun je wel merken dat ik dus weinig in het water lig 8) )

Maargoed, kom je uit het water, dan is dat natuurlijk over :P

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 02 jul 2008 20:41

ChupaChups schreef:onappeltijdelijk :mrgreen: (onappetijtelijk)

Ik wist gewoon niet meer hoe ik het moest typen :mrgreen: Dat terwijl ik gewoon een spellingwijzer heb :|

Maargoed, ik moest mijn presentatie geven op de basisschool waar ik mijn onderzoek heb uitgevoerd en ik heb een zwart jurkje met witte stipjes aangedaan, het jurkje was een beetje bloot. (spagettibandjes) Dus ik had een beige vestje erover aan, maar dat was wel een beetje warm. In augustus moet ik mijn scriptie verdedigen en ik heb geen idee wat ik dan aan doe, waarschijnlijk een rokje met een blouse en nette schoenen. En als het erg warm is, trek ik een poloshirtje aan ofzo.
Dus, dat.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 jul 2008 22:02

Ik ben zelf nogal van de blazers en bijna-pakjes (nét een verschil tussen rok en jasje, bijv. een printje op 1 v/d 2), dit ook door m'n baan, maar 'k heb geen idee hoe ze dat doorgaans op de uni doen en ik wil natuurlijk ook niet overdressed zijn :wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 02 jul 2008 22:04

Ik vind blazers altijd erg leuk, maar ik draag (en heb) ze niet. Komt bij mij ook door mijn werk, lijkt me niet handig om bewoners eten te geven met een blazer aan... 8) Vooral niet met mijn geknoei. :mrgreen:
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 jul 2008 22:05

Haha, nee, dat wordt geen succes :wink:

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 jul 2008 07:06

Blazertjes en pakjes vind ik mooi, maar hangen niet in overvloed in mijn kast ofzo :D Hier in Oegstgeest zie ik bijvoorbeeld veel vrouwen die een spijkerbroek aanhebben met daarboven een donkerblauw/zwart blazertje erboven.(Of andere kleuren ook) en ik vind het mooi staan!
Dus, dat.

Terug naar “Archief”