Moderator: Moderafo's
Leg het ze gewoon eerlijk uit, meer kun je niet doen... dan is het hun probleem als ze dat niet willen snappen.88alries88 schreef:Het probleem vind ik nu wel dat die vriendinnen continu naar de datum vragen en praten alsof ze hele dag mee mogen. Als we ons over geld niet druk hoefde te maken hadden we ze gewoon meegenomen, maar ik vraag me af of ze dat ooit zullen begrijpen!Hebben jullie ook dit soort 'probleempjes' gehad?
Lalage schreef:Evelien schreef:woeih ik kan lekker uitslapen tot 9 uur.....hoef pas om 11 uur/half 12 in a'sfoort te zijn.
(dus half 11 weg)
Denk je dat je kan slapen dan die nacht? ;p
Over je haar: vraag anders of een zus of vriendin of je moeder kan helpen om je haar goed te krijgen, het moet wel de hele dag blijven zitten. Kan ze je meteen helpen met een beetje make-up.
Gerdien B. schreef:Het is niet altijd de schoonfamilie die dwars zit, het kan ook eigen familie zijn.
Ik had ook al commentaar op dat ik bepaalde mensen een kaartje had gestuurd met verloven. Boeiend, was ons verloven en ik wilde dat graag.
De gastenlijst is nog een heel gedoe. Wij hebben die al heel vroeg is gemaakt in een dagdroombui. het voordeel hiervan is wel dat we hem nu steeds wat bijschaven. Mensen die we midner spreken zakken weg en anderen komen er weer bij. Daarbij hebben we deze lijst ook gebruikt voor de verlovingskaartjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten