Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 01 jul 2008 20:40

liefie schreef:haha goede tip voor bij de kapper. Ik had nog maar 1 stelletje kleding thuis dus wij hebben mijn shirt gewoon kapot geknipt :lol:

:mrgreen:

Ik had de onderjurk van mijn trouwjurk al aan toen mijn haar gedaan werd.
Afbeelding

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 01 jul 2008 20:41

LeChat schreef:Inderdaad een goeie tip, alleen komt de kapster bij mij als 't goed is thuis. :)

Ik neem aan dat je nog niet eerst je jurk aantrekt en zij dan je haar gaat kappen, dus is de tip nog niet weg..
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 01 jul 2008 20:42

Funlover schreef:
LeChat schreef:Inderdaad een goeie tip, alleen komt de kapster bij mij als 't goed is thuis. :)

Ik neem aan dat je nog niet eerst je jurk aantrekt en zij dan je haar gaat kappen, dus is de tip nog niet weg..

Dat deed ik dus wel... :lol:
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 jul 2008 21:30

Lalage schreef:

nog wat tips die zo bij me opborrelen:
* als je eerst naar de kapper gaat en daarna je jurk aantrekt -> doe dan een truitje met een rits aan, zodat je dat niet over je hoofd hoeft uit te trekken

ik had een overhemd van mn vader aan :mrgreen: maar goed... de kapster kwam dan ook bij mij thuis

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 jul 2008 21:34

woeih ik kan lekker uitslapen tot 9 uur..... :mrgreen: hoef pas om 11 uur/half 12 in a'sfoort te zijn. :mrgreen: (dus half 11 weg)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 jul 2008 21:41

Funlover schreef:

Thuis kun je ook in je lingerie of wat dan ook gaan zitten :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 01 jul 2008 22:41

LeChat schreef:
Funlover schreef:

Zou ik me absoluut niet prettig in voelen als er een onbekende kapster bij zit... 8)
Afbeelding

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 02 jul 2008 06:36

Ik kreeg een bloesje van de kapster aan :wink: Ik had er nl. ook geen rekening mee gehouden. Ze had m'n hoed ook alvast opgedaan en ik moest nog weer een eindje in de auto... zag er geweldig uit :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 jul 2008 07:04

is het raar als ik mijn haar niet op steek? of een kapper aan m'n haar laat frunikken? Zelf zat ik gewoon te denken aan iets heel simpels. Gisteren had ik m'n haar nogal leuk gemaakt, en dat vondt ik ook wel erg leuk/mooi voor op de bruiloft.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 jul 2008 08:17

Evelien schreef:woeih ik kan lekker uitslapen tot 9 uur..... :mrgreen: hoef pas om 11 uur/half 12 in a'sfoort te zijn. :mrgreen: (dus half 11 weg)

Denk je dat je kan slapen dan die nacht? ;p

Over je haar: vraag anders of een zus of vriendin of je moeder kan helpen om je haar goed te krijgen, het moet wel de hele dag blijven zitten. Kan ze je meteen helpen met een beetje make-up.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 02 jul 2008 08:35

Wat een goeie tips staan hier weer tussen!! :)

Wanneer vertelde jullie de trouwdatum aan je ouders/familie/vrienden?? En zeiden jullie dat dan tussen neus en lippen door, of maakte jullie er een speciale gelegenheid van? Ik zou het heel leuk vinden om het op een speciale manier te vertellen, maar weet niet goed hoe!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 jul 2008 08:38

Kalk met textielstift heel groot: *datum* op een shirt en bij je man het jaartal, trek die aan naar je ouders.. 8)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 jul 2008 08:38

Daphne schreef:
LeChat schreef:
Funlover schreef:

Zou ik me absoluut niet prettig in voelen als er een onbekende kapster bij zit... 8)
Dan doe je toch een badjas aan :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 jul 2008 08:39

88alries88 schreef:Wat een goeie tips staan hier weer tussen!! :)

Wanneer vertelde jullie de trouwdatum aan je ouders/familie/vrienden?? En zeiden jullie dat dan tussen neus en lippen door, of maakte jullie er een speciale gelegenheid van? Ik zou het heel leuk vinden om het op een speciale manier te vertellen, maar weet niet goed hoe!
Ik heb het mijn fam. tussen neus en lippen door verteld, gewoon omdat ik 't niet voor me kon houden.. :P

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 02 jul 2008 08:43

88alries88 schreef:Wat een goeie tips staan hier weer tussen!! :)

Haha, bij ons ging het heel 'raar'. Wij hoorden 22 februari dat we een huisje hadden. Toen we ongeveer hadden geschat hoeveel tijd het zou kosten om het op te knappen en in te richten, zeiden we, dat het 18 mei zou worden (dag na Hemelvaart). Mijn man is toen op 26 februari onder werktijd de feestlocatie, gemeentehuis en ds. gaan bellen. Bij de feestlocatie bleek dat het op 18 mei al vol zat, dus hij heeft toen gevraagd, welke datum in de buurt nog vrij was. Dat was 16 mei. Onder voorbehoud vastgelegd en toen de rest geregeld, wat allemaal mogelijk was. Het tuusenliggende weekend hadden we samen al besproken wat we hoe laat wilden, enz. Dus ja, onze ouders wisten al dat we snel zouden gaan trouwen, omdat we een huisje hadden. Die datum kwam dan ook niet meer als een verrassing... 8)
Afbeelding

Terug naar “Archief”