liefie schreef:haha goede tip voor bij de kapper. Ik had nog maar 1 stelletje kleding thuis dus wij hebben mijn shirt gewoon kapot geknipt

Ik had de onderjurk van mijn trouwjurk al aan toen mijn haar gedaan werd.
Moderator: Moderafo's
Thuis kun je ook in je lingerie of wat dan ook gaan zittenFunlover schreef:LeChat schreef:Inderdaad een goeie tip, alleen komt de kapster bij mij als 't goed is thuis.![]()
Ik neem aan dat je nog niet eerst je jurk aantrekt en zij dan je haar gaat kappen, dus is de tip nog niet weg..
LeChat schreef:Thuis kun je ook in je lingerie of wat dan ook gaan zittenFunlover schreef:LeChat schreef:Inderdaad een goeie tip, alleen komt de kapster bij mij als 't goed is thuis.![]()
Ik neem aan dat je nog niet eerst je jurk aantrekt en zij dan je haar gaat kappen, dus is de tip nog niet weg..
Evelien schreef:woeih ik kan lekker uitslapen tot 9 uur.....hoef pas om 11 uur/half 12 in a'sfoort te zijn.
(dus half 11 weg)
Dan doe je toch een badjas aanDaphne schreef:LeChat schreef:Thuis kun je ook in je lingerie of wat dan ook gaan zittenFunlover schreef:LeChat schreef:Inderdaad een goeie tip, alleen komt de kapster bij mij als 't goed is thuis.![]()
Zou ik me absoluut niet prettig in voelen als er een onbekende kapster bij zit...
Ik heb het mijn fam. tussen neus en lippen door verteld, gewoon omdat ik 't niet voor me kon houden..88alries88 schreef:Wat een goeie tips staan hier weer tussen!!
Wanneer vertelde jullie de trouwdatum aan je ouders/familie/vrienden?? En zeiden jullie dat dan tussen neus en lippen door, of maakte jullie er een speciale gelegenheid van? Ik zou het heel leuk vinden om het op een speciale manier te vertellen, maar weet niet goed hoe!
88alries88 schreef:Wat een goeie tips staan hier weer tussen!!
Wanneer vertelde jullie de trouwdatum aan je ouders/familie/vrienden?? En zeiden jullie dat dan tussen neus en lippen door, of maakte jullie er een speciale gelegenheid van? Ik zou het heel leuk vinden om het op een speciale manier te vertellen, maar weet niet goed hoe!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten