Buik/darmproblemen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 01 jul 2008 17:31

Jannoek schreef:Thanx allemaal..

Ik moet worden geopereerd, waarschijnlijk binnen nu en vier weken. Ik hopo dat het net na m'n vakantie valt en niet nog er voor.

'k had er stiekem al wel rekening mee gehouden, dus ben niet erg geschrokken, hoewel... stiekem wel een beetje eng natuurlijk.

't is een laproscopie (kijk operatie). Gyn denkt ook dat het endometriose is, maar om dat echt vast te stellen moet'ie dus opereren.
Ben gewoon van half 10 tot 12 in het ziekenhuis geweest.. :shock:

Sterkte joh!
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 jul 2008 19:01

Daar gaat altijd zoveel tijd in zitten inderdaad... dat gaat dan wel snel Jannoek. Inderdaad te hopen dat 't na je vakantie is. Veel sterkte iig alvast!!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 01 jul 2008 21:31

Heftig Jannoek, Sterkte

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 02 jul 2008 15:05

Oei.. sterkte Jannoek! 'k Hoop ook datt na je vakantie is..

Was hier even een tijdje niet geweest.. Kom nu net mn bed uitrollen, buikpijn is nu redelijk vol te houden. Gister voor 't eerst een dagje gewerkt (lopende band werk) en moest me vandaag alweer ziekmelden. Gisteravond echt zo'n buikpijn dat ik ineens bijna niks meer kon doen. (Had de hele dag al wel buikpijn, maar 't was opzich wel vol te houden)Zat op dat moment te msnen met mn vriend, cam aan.. en hij heeft me meteen verboden om vandaag ook maar te proberen om te gaan werken. Dus gaat weer perfect enzo.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 02 jul 2008 15:34

Lijkt me echt mega vervelend als je dna moet bellen om je ziek te melden terwijl je net één dagje gewerkt hebt. Maar je kan natuurlijk uitleggen hoe het komt.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 02 jul 2008 15:36

Ja inderdaad, 'k zag er wel beetje tegenop. Maar t ging allemaal heel gemakkelijk. Ik meldde dat ik ziek was, kreeg een 'beterschap' te horen en de telefoon werd alweer neergelegd ;) Denk dattie druk bezig was op dat moment :P

=)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 15 jul 2008 14:02

Weet je al meer Jannoek? Hoe gaat het met Keessie en Liesien? (heb ff geen tijd om je terug te pb'en)

Hier gaat die nog niet zo lekker. Heb nu ruim 2 en halve week aan de dubbele medicijnen. Heb 1,5 week 's morgens en 's avonds ingenomen en nu een weekje 's morgens twee. Beiden werkt het nog niet voldoende, de tien dagen zijn allang om, en blijf behoorlijk last houden van maagzuur, pijn, misselijkheid ed. Gister toch maar weer n afspraak gemaakt bij de huisarts. Donderdagmiddag..... we zullen afwachten. Zie er best wel beetje tegenop magoed moet wat.....

Nu eerst maar weer naar therapie.... heb laatst vragenlijst ingevuld, het was natuurlijk wel moment opnamen, om te kijken of het psychisch is of toch lichamelijk.
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 jul 2008 15:31

sterkte Liesien, Janoek en Keessie!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 15 jul 2008 16:50

danku. Ik heb net 'toevallig' vanmiddag gehoord dat ik 15 augustus wordt opgenomen. Ik kreeg een brief dat dat ik 30 juli geopereerd zou worden, terwijl ik had doorgegeven dat ik tot 6 aug. op vakantie ben :S. Direct maar even er achter aan gebeld, kon het pas 28 augustus bij 'mijn' gyn.
Maar heb die week er na 2 bruiloften, dus dat zou nooit goedkomen... nu dus de 15e.

Balen annette, hopen dat je donderdag meer duidelijkheid krijgt...!

Riska

Berichtdoor Riska » 15 jul 2008 18:15

Ik wens je sterkte Jannoek - het ernaar toe leven (oftewel het ertegenop zien) is vaak beroerder dan de behandeling zelf...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 17 jul 2008 18:39

Vanmiddag bij de huisarts geweest, heb nu voor 2 weken andere medicijnen; Esopral 40 mg (nexium). Kijken hoe dat werkt. En ben vanmiddag nog snel even in het ziekenhuis wezen bloedprikken of ik toch niet de bacterie Helicobacter pylori bij me heb. In Oktober was dit niet het geval, maar doordat ik nogal behoorlijk last van pijn steeds heb wil de huisarts dit eerst weer uitsluiten.....

Nog niks wijzer eigenlijks, magoed hopelijk helpen deze medicijnen ff wat beter, en dan over 2 weken zie ik wel weer. Eerst op vakantie :lol:.....
Wat de toekomst brengen moge........

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 17 jul 2008 18:52

Succes Annette.. hoop inderdaad dat dit beter helpt.
Jannoek: Sterkte nu je weet wanneer je naar 't ziekenhuis moet.. rot lijkt me dat.
Wat betreft situatie hier: Heb buikgriep, dus heb al zo'n 4,5 dag diarree enzenz. Dat kon er ook nog wel bij. Tot gister bleef ook helemaal niks binnen (ook overgeven dus), maar dat is nu voorbij. Alleen nu heb ik geen zin meer in ook maar iets te eten.
Laatst gewijzigd door Liesien op 17 jul 2008 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.

=)

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 17 jul 2008 19:47

Beterschap Liesien en sterkte Annette en Janoek!

Ik post morgen nog wel hoe de toestand hier is. Nu beetje weinig tijd namelijk.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 11 aug 2008 22:31

hoe gaat het met de 'patienten' hier? ;)

Ik zie als een enorme berg tegen vrijdag op... Gelukkig ben ik van de week verder heel druk (hele dagen cursus en 's avonds weer voorbereiden voor de volgende dag) zodat ik er niet te lang over na kan gaan denken...

Riska

Berichtdoor Riska » 12 aug 2008 07:47

Mijn dochter heeft volgende week een colonscopie én een gastroscopie. Ze wordt daarvoor twee dagen opgenomen, omdat ze er niks in houdt, en dan dus al helemaal niet die rommel waarvan je vier liter moet hebben gedronken...

Annoek: sterkte vrijdag!!!

Terug naar “Archief”