De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 jun 2008 13:20

Ansje schreef:
bloempie schreef:
liefie schreef:komende donderdag ga ik op het kindje van mijn zwager en schoonzus passen. Ze is nu 2 maanden oud ze huilt heel veel bij hun maar ze sleuren ze hele dagen overal heen en om het kleinste huiltje wordt ze uit bed gehaald.

:( Aaach... sorry hoor, maar dit soort verhalen vind ik echt zo zielig... :?

Dat vind ik dus ook en daarom liet ik m'n zoontje altijd lekker een poos huilen :wink:
Niet dat dat vaak gebeurde overigens, ze hebben heus wel snel door, hoe klein ze ook zijn, dat huilen om niks dus helemaal niet helpt! :D

Ik ben het wel met je eens, maar hoe weet je zeker dat er niets is?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 jun 2008 13:53

sela schreef::shock:
* noes kan in het raam klimmen *
help, m'n hart stond stil. gelukkig was het raam dicht. hmm.. wat gaan we daar op verzinnen..

is bij ons dus ook zo, sindsdien heb ik het raam alleen op de ventilatie kier staan en als ik er zelf bij ben op die kamer gaat hij ff wagenwijd open. Maar het is wachten tot ze door hebben hoe die klink omhoog moet. In ons vorige huis hadden we raamboompjes met een ding wat je in moest drukken voor die omhoog kon en ook nog op zolder 1 met sloten.

marco:
Afbeelding

Robert:
Afbeelding

Danny:
Afbeelding

Caroline:
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 jun 2008 14:32

leuke fotos annet!!!

nou milan heeft zn pop.. een leuke met mooie roze kleren aan :mrgreen: als je de fopspeen uit de mond haalt begint de pop te huilen... :lol: verder een roze poppenbuggy erbij (ik had de rode met nijntje willen doen maar die was op.. dus dan deze maar)

Hij geeft Danique (zo heeft hij de pop genoemd :mrgreen:) nu steeds een pyjamapapje... Dan moet ze gaan slapen.. En als ze wakker wordt wandelt hij een rondje met haar..

Ik had nog een poppenbedje van mezelf.. maar die was een beetje oud en moet nog even gerepareerd worden.. en dan kan hij er mee spelen.. had niet verwacht dat deze al gebruikt zou worden..

Hij heeft buiten al trots even een rondje gelopen met Danique in de buggy..

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 28 jun 2008 16:06

Lalage schreef:
Ansje schreef:
bloempie schreef:
liefie schreef:komende donderdag ga ik op het kindje van mijn zwager en schoonzus passen. Ze is nu 2 maanden oud ze huilt heel veel bij hun maar ze sleuren ze hele dagen overal heen en om het kleinste huiltje wordt ze uit bed gehaald.

:( Aaach... sorry hoor, maar dit soort verhalen vind ik echt zo zielig... :?

Dat vind ik dus ook en daarom liet ik m'n zoontje altijd lekker een poos huilen :wink:
Niet dat dat vaak gebeurde overigens, ze hebben heus wel snel door, hoe klein ze ook zijn, dat huilen om niks dus helemaal niet helpt! :D

Ik ben het wel met je eens, maar hoe weet je zeker dat er niets is?

Dat hoor je :wink: Dat kan ik niet uitleggen, je kent het kind van jezelf het beste en je hoort dan aan het huiltje of er echt iets aan de hand is of niet.
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 jun 2008 16:40

Ansje schreef:
Lalage schreef:Ik ben het wel met je eens, maar hoe weet je zeker dat er niets is?

Dat hoor je :wink: Dat kan ik niet uitleggen, je kent het kind van jezelf het beste en je hoort dan aan het huiltje of er echt iets aan de hand is of niet.

Ja dat is ook zo, soms hoor ik in een winkel een kind huilen en dan hoor je vaak meteen of er echt wat is of niet.

@Annet: leuke foto's :)

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 28 jun 2008 16:59

Annet: leuke kids heb je!

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 28 jun 2008 17:22

@ annet: das lang geleden zeg met foto's van jouw kids. Maar erg leuke foto's!!! :P

@ TJ: leuk man dat Milan met een pop loopt en hem zelf al naam heeft gegeven enz.

Mn zusje heeft baby born pop. Maar als je dr vraagt hoe die heet is het altijd baby born. Ze heeft niet door dat dat een merk is.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 28 jun 2008 22:12

Leuk TJ, Milan met een pop, hier sjouwen ze ook vaak met een pop.
Alexander noemt deze altijd baby.

Sela, even bij prenatal oid kijken naar beveiliging voor de ramen. Of haakjes met een slotje er op.

Annet en vlinder, mooie foto's.

Wij hebben nu een rekje om het gasfornuis gemaakt. Alexander heeft al verschillende keren het gas aangestoken. Hij doet dit alleen als ik niet in de kamer ben maar boven of in de bijkeuken oid. 2 Keer stond er iets op wat in de brand vloog, gelukkig kwamen de anderen me snel en helemaal overstuur waarschuwen. Nu maar hopen dat hij niet doorheeft dat dat rekje omhooggeklapt kan worden.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 30 jun 2008 08:56

Leuke kids heb je Annet ik dacht ff dat je er drie had maar het zijn er vier ;)

Leuk dat Milan met een pop speelt Tj, en een smaakvolle naam heeft hij bedacht :D

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 30 jun 2008 12:44

Mooie kinders Annet!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 30 jun 2008 13:20

Iemand ervaring met een Bugaboo?

Gaan een nieuwe auto kopen, met zeer weinig kofferbakruimte,
dus wil een kinderwagen die heel klein op te vouwen is.
Volgens mij kan de Bugaboo erg klein?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 jun 2008 13:25

ikke...... tis een geweldige wagen :mrgreen: bugaboo onderstel kan ik principe heel klein opgeklapt.. je kan dan het buggygedeelte er op een handige manier inleggen zodat het een klein pakketje wordt.. hoe dat er uit ziet kan je op hun site zien...

ik zou zelf trouwens nooit kiezen voor een auto met zeer weinig bagageruimte... je moet meer mee als een kinderwagen ... maar goed :wink:

en anders een gewone buggy.. of een quinny zapp! die is pas klein.. kan je eerst de maxicosi er op gebruiken en later het buggygedeelte...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 30 jun 2008 13:28

Ah, de kanjers van Annet in beeld, leuk :wink:

Bugaboo schijnt idd weinig ruimte in te nemen. Moet je anders gewoon eens uit gaan proberen bij een babyzaak...

@ TJ: ben wel benieuwd naar een foto van Milan met z'n kind :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 jun 2008 13:30

Matteo deed ons gister versteld staan... Wij waren gister aan het fietsen.. En Milan was steeds aan het zingen enzo... Matteo dacht: he dat kan ik ook.. Hij kan natuurlijk nog geen woorden zeggen.. maar hij zong da da da da.. en dan op de wijze van: de eerste 2 regels van altijd is kortjakje ziek :shock: :shock: hij deed het echt precies goed! (ik had dat al eerder gehoord... maar ik dacht dat ik gek was en het me verbeelde) maar nu zei Milan ook: he Matteo zingt, altijd is kortjakje ziek :lol: :lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 30 jun 2008 13:31

trijntjejohanna schreef:en anders een gewone buggy.. of een quinny zapp! die is pas klein.. kan je eerst de maxicosi er op gebruiken en later het buggygedeelte...

Bedankt voor de tip van een quinny zap! Ga daar ook eens naar kijken.
Die kan dus kleiner dan de Bugaboo?

Maar wat zou je normaal nog meer (groots) mee moeten nemen dan?
Heb nu een auto met een stuk grotere kofferbak,
maar als daar de kinderwagen helemaal inzit, kan er ook niets meer bij.

Terug naar “Archief”