Berichtdoor *Annet* » 20 jun 2008 13:03
Pol: opruimen wat je niet meer gebruikt
datgene wat je denkt niet meer te gebruiken in een doos doen en wegzetten, heb je het over een half jaar niet gemist hup, naar de kringloop ermee!
Geen troep laten slingeren maar direct opruimen anders heb je het temee 3 keer in je handen en kost je veel tijd.
De tupperware was best leuk. Er waren wel 3 gasten. De demo deed het nog maar sinds een maand of 3 maar ze deed het leuk. Nog wat lekkers gemaakt, en verhipt toch, het is allemaal zo snel gedaan maar ik kook altijd maar saai met piepers en groentes enzo. Heb een Tartelette-steker gekocht, zou er recepten bij krijgen zodat ik ook es wat creatiever in de keuken kan worden. De ideeën die ze ermee had waren leuk, nu moet ik ze nog in praktijk kunnen brengen.
Enne, wat die kleuren aangaat, het zit toch achter kastdeuren dus je ziet er niets van dat ik een groene, oranje en weet ik veel wat voor kleuren heb. De ruimtespaarders zijn er al jaaaaaaaaaaaaaren in de kleur blauw, ik was begonnen met wit te sparen nu wat blauw erbij, ach wat boeit het. Ik vind het belangrijker dat de zichtbare dingen in huis wat meer op elkaar zijn afgestemd aangaande de kleur.
*Annette* mijn demo woont voor jouw veel te ver weg, maar ik weet zeker dat er iemand bij jouw in de buurt is die je ermee kan helpen of bij jouw een party wil geven. Trouwens, via MP en Ebay kun je ook heel veel kopen. De catalogus kun je online ook bekijken.