Ik waardeer het meeste in mijn relatie...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ring
Mineur
Mineur
Contacteer:

Ik waardeer het meeste in mijn relatie...

Berichtdoor ring » 26 jun 2008 14:38

Wat waardeer jij nu het meeste in de relatie met je man of vrouw, vriend of vriendin? Wat maakt die relatie nu juist speciaal?

Of voor de mensen die geen relatie hebben, wat zou je graag willen en wensen?

En ik ben ook wel benieuwd naar hoe mensen vantevoren naar een relatie kijken en welke verwachtingen ze hebben, en wat er uiteindelijk van over blijft als er dan echt een relatie is..
"Boeken zijn schepen die de uitgestrekte zeeën des tijds doorkruisen"

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 26 jun 2008 14:49

Wat ik het meest waardeer is dat je ALTIJD kan terugvallen op diegene! Diegene kent je zo goed, weet hoe je over dingen denkt en weet je waar je mee zit, je vertelt diegene dingen die je niet aan vriendinnen/ouders zou vertellen dus daarom waardeer ik dat het meest in onze relatie! Tuurlijk zijn er nog meer dingen die ik waardeer, maar deze vind ik wel erg belangrijk!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 26 jun 2008 15:16

Wat 88alries88 aangeeft is een belangrijk punt. Alles delen en elkaar steunen, bijstaan of luisterend oor zijn voor elkaar.

Ik waardeer het dat ik een plek kreeg en nu nog heb, waar ik ruimte heb om mijn eigen te ontplooien, zaken te ontdekken en daarin ook eigen keuzes te maken.

Eigenlijk is er zoveel op te noemen maar zo heb ik denk ik al heel wat samengevat ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 jun 2008 15:24

Pffff heb je ff?

Nee, dat ga ik echt niet allemaal uittypen.
En dat is niet slijmerig bedoeld ofzo, ik zou best een eind komen.
Maar het is gewoon het totaalplaatje, alles bij elkaar.
Zal ik een poging doen tot samenvatten?

Lachen na het huilen en huilen van het lachen, en alles wat daar tussenin
zit :mrgreen:
pobody's nerfect

ring
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor ring » 26 jun 2008 15:46

In mijn relatie waardeer ik denk ik het meeste dat ik voor hem mag zijn wie dat ik ben! Dit is dan met positieve en negatieve eigenschappen! Daarnaast waardeer ik het in onze relatie dat we altijd voor elkaar klaar staan en dat ik weet dat hij er ten alle tijde voor me is.

Ik had nooit kunnen denken dat ik dit in een relatie zou krijgen. Dit komt ook door ervaringen die ik eerder in een andere relatie had.. Mijn verwachtingen waren dus niet zo hooggespannen en ik vond het dus ook heel moeilijk om me écht te geven aan mijn vriend omdat ik het gevoel had dat ik niet zeker wist of hij me wilde zo als ik was.

Inmiddels heb ik al een tijdje een relatie met hem en zijn we zo naar elkaar toegegroeid dat ik daar allemaal veel en veel zekerder van ben. En het mooie is dat als ik zelf twijfels heb over hoe hij tegen me aan kijkt, ik het ook kan benoemen. Dat is dan nog het belangrijkste: eerlijk naar elkaar durven zijn en het ook kunnen zeggen!

Uiteindelijk kan ik dan zeggen dat ik nooit had gedacht dat een relatie zo mooi zou zijn... :oops:
"Boeken zijn schepen die de uitgestrekte zeeën des tijds doorkruisen"

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 26 jun 2008 15:46

Het 'samen', bij elkaar horen. Zeker zijn van elkaar. Elkaar aanvullen. Iemand die jou goed kent en toch van je houdt....
Dat is allemaal erg leuk en fijn en dan heb je de hele rest nog :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 jun 2008 15:53

Iemand die jou goed kent en toch van je houdt....

:mrgreen:

Doe iets aan je zelfvertrouwen meid :P

En verder..ach, zoveel eigenlijk. Soms heeft hij van die maffe impulsieve acties en verrassingen voor me, dat zegt iets over wat hij voor me voelt. Dus daarom waardeer je dat extra. En idd, lekker jezelf kunnen zijn, veel lol hebben, elkaar aanvoelen. Zoveel dingen :)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 jun 2008 19:07

gewoon
* dat je voor elkaar klaarstaat als de ander thuiskomt
* dat je bij diegene lekker kan uithuilen
* dat een blik naar elkaar genoeg is
* dat je lekker tegen elkaar kunt kruipen bij een romantische film
* dat je samen het geloof als uitkomstpunt hebt (niet Kerkelijk, maar Christelijk) :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 26 jun 2008 19:15

kwebbel schreef:gewoon
* dat je voor elkaar klaarstaat als de ander thuiskomt
* dat je bij diegene lekker kan uithuilen
* dat een blik naar elkaar genoeg is
* dat je lekker tegen elkaar kunt kruipen bij een romantische film
* dat je samen het geloof als uitkomstpunt hebt (niet Kerkelijk, maar Christelijk) :wink:

inderdaad, eigenlijk doe je met deze moioe rij punten nog te kort aan een relatie. Alle dingen, groot en klein, maken je relatie mooi en bijzonder.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 26 jun 2008 19:26

Volgens mij staat hier al een gelijksoortig verhaal hier over.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 26 jun 2008 22:41

Smurffie schreef:
Iemand die jou goed kent en toch van je houdt....

:mrgreen:

Doe iets aan je zelfvertrouwen meid :P

Dat heeft niets met zelfvertrouwen te maken :) Die kerel ziet mij ook als ik stampvoetend woedend ben. En als ik daar achteraf gruwelijk spijt van heb zegt hij: ach. ik ken je inmiddels een beetje. :)
Hoe fijn!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 jun 2008 22:47

Op dit moment dat hij, als ik te laat thuis kom van mijn werk, omdat ik veel te lang ben blijven beppen, nog steeds op me ligt te wachten en geduldig luistert omdat ik wil spuien (andersom doe ik dat dus echt niet, ik wil gewoon slapen, dan verteltie morgen maar ;) )

En ik waardeer zijn gruwelijke liefde voor mij enorm. Hij is nooit boos op me, en laat altijd in alles merken dat er geen mooiere en lievere vrouw bestaat dan ik voor hem. En dat is wat ik juist nodig heb.
Hij hoeft echt niet persé voor me klaar te staan als ik dat wil (behoefte uitstellen is een mooi leerpunt voor mij ;) ), maar alstie dat maar laat merken, dat betekent voor mij veel meer.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 jun 2008 06:21

MissF schreef:Op dit moment dat hij, als ik te laat thuis kom van mijn werk, omdat ik veel te lang ben blijven beppen, nog steeds op me ligt te wachten en geduldig luistert omdat ik wil spuien (andersom doe ik dat dus echt niet, ik wil gewoon slapen, dan verteltie morgen maar ;) )

Haha wij hadden vannacht toen hij in bed kwam nog een heel gesprek over van alles en nog wat. Het mooiste aan onze relatie vind ik dat we zo op een lijn liggen wat geloof betreft. Het is echt heel tof om dat met elkaar te kunnen delen!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Ik waardeer het meeste in mijn relatie...

Berichtdoor Daphne » 27 jun 2008 11:12

ring schreef: Wat waardeer jij nu het meeste in de relatie met je man of vrouw, vriend of vriendin? Wat maakt die relatie nu juist speciaal?

Ik waardeer het meeste de openheid en het vertrouwen in onze relatie. We kunnen alles tegen elkaar zeggen en we zijn er altijd voor elkaar.
Wat ik ook erg waardeer zijn onze impulsieve acties. Die hebben we allebei, dan de één en dan weer de ander. Bijvoorbeeld zomaar 's avonds gaan uit eten, of een paar dagen van te voren gauw een weekendje weg reserveren. Daar geniet ik van! :)
Tja, ik kan nog wel even doorgaan, maar dit zijn wel de belangrijkste dingen.
Afbeelding

Terug naar “Archief”