Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Ik vlieg het liefst met klm of transavia. Omdat ik gewoon best bang ben in het vliegtuig (ik hou niet van afgesloten ruimtes waar ik niet uit kan)
Dus ik wil ook niet langer dan 3 a 4 uur in een vliegtuig. Maar ik zit een beetje te zoeken op internet maar we gaan denk ik binnenkort gewoon even naar een reisbureau
Jannoek schreef:liefie schreef:Ik vlieg het liefst met klm of transavia. Omdat ik gewoon best bang ben in het vliegtuig (ik hou niet van afgesloten ruimtes waar ik niet uit kan)
Dus ik wil ook niet langer dan 3 a 4 uur in een vliegtuig. Maar ik zit een beetje te zoeken op internet maar we gaan denk ik binnenkort gewoon even naar een reisbureau
transavia is echt prima en relatief goedkoop! Gewoon boeken via hun site, net wat de rest zegt, veel voordeliger! Ik heb al een paar keer geboekt via goedkope tickets (en dan in 't engels, je mag toch geen sites noemen?) .nl. Toen waren we echt veel goedkoper uit. We boekten via Hapag Loyd (op die website) En vlogen met een arke vlucht mee (heb ik trouwens ook goede ervaringen mee!), terwijl als we die vlucht bij arke hadden geboekt we 100,- pp duurder uit waren.
Ik heb ook een hekel aan vliegen, blegh. Succes
liefie schreef:Ik vlieg het liefst met klm of transavia. Omdat ik gewoon best bang ben in het vliegtuig (ik hou niet van afgesloten ruimtes waar ik niet uit kan)
mickej schreef:Enne de mensen die naar Scandinavie gaan! Cker doen super mooi!
Enne als je in Noorwegen bent, moet je zeker langs de Prekestölen gaan.
En Oslo en Kopenhagen zijn mooie steden om een dagje heen te gaan!
En een gletjertocht is ook een echt SUPER!!!
meissie88 schreef:Oeps....m'n ouders hebben hun vakantie geboekt....en het word....en wel op schoolzichtHaha...ze gaan 10 dagen, en 8 daarvan moet ik werken, ben alleen de laatste 2 dagen vrij, dus dan ga ik maar 's ff kijken hoe het daaro is....
Saskia schreef:Nee hoor Pol, ik ben ook positief! Alleen als je van te voren al weet dat je niet in de 'doelgroep' van Schoolzicht valt, dan moet je er ook gewoon niet heen gaan, vind ik.
Voor een gezin met kinderen is het ideaal, goede voorzieningen, genoeg speeplekken en stadjes / dorpjes / winkels en strand dichtbij.
Je kunt alleen (als oudere) niet in je zwemkleding over de camping lopen of op zondag uitstapjes regelen, daar moet je wel even rekening mee houden.
Als je je gewoon aan de regels vande camping houdt is er niets aan de hand.
(en als je denkt dat je dat niet kan / wil, moet je er gewoon niet heen gaan, zo simpel is dat)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten