rosekapje schreef:Iemand nog leuke tips voor de 1e verjaardag, Simon gaat er zo langzamerhand ook naar toe, maar ik heb werkelijk geen idee. Niet wat we zelf zullen geven of wat we kunnen vragen. Dus mama's wat sloeg aan op de verjaardagen?
ik heb trouwens al wel een hele leuke slinger met allemaal treintjes gekocht en een opblaasbare 1 voor op de deur, jip en janneke servetten en ballonnen, nijntje snoepzakjes. Heerlijk vind ik dat zo lekker lopen trutten voor een verjaardag. Ik moet alleen nog een leuk idee verzinnen voor op het uitnodigingskaartje. Iemand suggesties?
Als verjaardagskado vond ik zo'n duwfiets super. (Zo'n fiets met een stang.) Ze heeft er echt super lang plezier van gehad. Eerst duwde ik en later leerde ze zelf fietsen. En hij was heel makkelijk uit elkaar te halen, zodat ie ook altijd mee kon op vakantie.
Voor een verjaardag kies ik altijd een soort thema: vorig jaar (toen werd ze drie) had ik alles in rupsen, dit jaar in ballonnen (wilde ze zelf). Eerst een aftelkalender en ook haar feestmuts. Uitnodigingen heb ik eigenlijk nooit gemaakt, maar dat zou ik dan ook in datzelfde thema doen.
Héérlijk he die verjaardagen voorbereiden! Echt super dat wel nu twee kindjes hebben: is het twee keer per jaar dikke pret voor me!!