Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 19 jun 2008 13:23

*Annet* schreef:Morgen een tupperware party :| ik mag even weg \:D/

Moet ik voor iemand nog wat meenemen? :lol:

Een cataloges voor mij :mrgreen:. Ik wil alles qua voorraadbakjes enzo van Tupperware hebben. Dus dacht laat ik alvast maar ns n keer wat bestellen, heb wel n paar dingen maja anders zijn er straks weer ns n keer andere kleuren. Enja anders is het in 1 keer ook zoveel geld. Ik n mail gestuurd naar het dichtsbijzijnde locatie van Tupperware, twas mogelijk om artikelen te bestellen en dan ergens op te halen. Vraag ik of ze me n cataloges wil sturen..... geen reactie..... geen cataloges..... nog maar n keer verstuurd :P.
Wat de toekomst brengen moge........

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 19 jun 2008 13:56

*Annette* schreef:
*Annet* schreef:Morgen een tupperware party :| ik mag even weg \:D/

Moet ik voor iemand nog wat meenemen? :lol:

Een cataloges voor mij :mrgreen:. Ik wil alles qua voorraadbakjes enzo van Tupperware hebben. Dus dacht laat ik alvast maar ns n keer wat bestellen, heb wel n paar dingen maja anders zijn er straks weer ns n keer andere kleuren. Enja anders is het in 1 keer ook zoveel geld. Ik n mail gestuurd naar het dichtsbijzijnde locatie van Tupperware, twas mogelijk om artikelen te bestellen en dan ergens op te halen. Vraag ik of ze me n cataloges wil sturen..... geen reactie..... geen cataloges..... nog maar n keer verstuurd :P.

Ik heb ook nog wel een catalogus, hoor, als je interesse hebt! Ik hou zelf in augustus een party, dan moet je wel bij mij bestellen, he! :lol:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 jun 2008 14:03

tupperw. is leuk maar elke keer veranderen de kleuren en hoor je zoveel mensen over klagen. Vorige week zelf een party gehouden en weer zijn er heel veel spullen een andere kleur geworden.
Mijn neef noemt de kast met tupperw. de discokast :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 jun 2008 14:18

Waarom is tupperware zo bijzonder?
Ik heb gewoon vooraaddozen van de Zeeman, voor nog geen euro per 3 ofzo. Zal vast sneller kapot zijn, maar in verhouding blijf ik dat tupperware spul erg duur vinden. Volgens mij hetgewoon het naampje.
Ik heb trouwens wel één en ander van Curver, maar ook dat vond ik niet echt goedkoop, voor die paar doosjes die toch de vriezer in gaan.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 19 jun 2008 14:22

Je hebt er levenslang garantie op.

Ik heb Curver, ook goede kwaliteit.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 jun 2008 14:25

Ik vind het zelf goed spul. Ik heb er behoorlijk wat spullen van maar bijna allemaal gekregen door party's te geven.
Ik heb ook wel wat goedkopere merkloze bakjes maar die zijn vervormd of je krijgt het deksel er bijna niet op.
En mijn oma had pas een doosje zeker 20 jaar oud maar ze kreeg gewoon een nieuwe

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 19 jun 2008 15:39

Heb ook wel doosjes een nog wat dingen van tupperware, het werkt best.
Of het beter werkt als goedekopere merken weet ik niet want die heb ik nog nooit gebruikt, geen ervaring mee.
De blikopener van tuperware is iets die ik veel gebruik en echt reuze blij mee ben.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 jun 2008 16:17

de blikopener is super goed! net als het messenset wat ik heb en de schaar

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 19 jun 2008 22:01

*Annet* schreef:wat heb jij nou toch voor een vent! :mrgreen:

legt hij wel de kinderen in bed of zelfs dat niet? ongewassen enzo zeker?

je hebt hem wel eens ontmoet :mrgreen:

kinderen op bed leggen, liefst dat mama het doet en dan komt hij nog wel even kijken, maar voor de rest liever niet. Hij heeft de oudste in 2,5 jaar tijd 1 keer in bad gedaan. Toen was ik met de jongste in het ziekenhuis. en de jongste nog nooit. Dus ik wil 's avonds nooit al te vroeg weg :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 19 jun 2008 22:20

Oef mijn vent legt (mits hij op tijd thuis is) altijd de kinderen op bed en doet ze 9 van de 10 ook nog eerst in bad ook. Dan ruim ik beneden/ buiten alles op, nog even stofzuigen en zijn we tegelijk klaar. Heerlijk hoor. Hij ziet de kids toch al zo weinig. Zaterdags als ik werk is ie altijd thuis en haalt dan zelfs soms nog wel de stofzuiger door het huis, ideaal..

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 jun 2008 06:23

Tupperware is fijn, mijn broodtrommeltje gaat ook al iets van 12 jaar mee :) Toch heerlijk als dingen niet kapot gaan.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 jun 2008 06:32

jamillah schreef:Oef mijn vent legt (mits hij op tijd thuis is) altijd de kinderen op bed en doet ze 9 van de 10 ook nog eerst in bad ook. Dan ruim ik beneden/ buiten alles op, nog even stofzuigen en zijn we tegelijk klaar. Heerlijk hoor. Hij ziet de kids toch al zo weinig. Zaterdags als ik werk is ie altijd thuis en haalt dan zelfs soms nog wel de stofzuiger door het huis, ideaal..

Mijn vent doet altijd de kids in bad. Pas deed ik het en vond het gewoon gek!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 20 jun 2008 09:05

Ik heb net de leuke kant van het huishouden gedaan: er staat een kruidcake te geuren in de oven.

een brood te rijzen in het bakblik...

Nu op naar de minder leuke kanten, opruimen, stoffen, stofzuigen, wasopvouwen, strijken...!
Maar daarna: Lunchen met een geurig, zelfgebakken brood en vanavond lekker kruidcake bij de koffie :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 jun 2008 12:14

Gezocht: planner en organiser.

Iemand die heel goed is om kleine ruimtes goed te benutten en ook goed kan opruimen en daarin tips kan geven
:cry: Af en toe wordt je helemaal gek van waar moet ik wat laten. Kasten te klein.... laatjes gaan niet meer dicht.
Lange leve de perfecte huisvrouw, maar helaas..... ik ben het niet.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jun 2008 12:56

*gaat vandaag alleen maar opruimen en eten koken*

Terug naar “Archief”