kwebbel schreef:Dank je wel Chris, ik wist dat het zoiets was maar ik kon mezelf daarin niet hard maken. Dank je wel voor je antwoordt.Chris7 schreef:Wat Derek betreft kun je heel stellig zeggen, dat dit het werk van de duivel en demonen is, aangezien er duidelijk in de Bijbel staat, dat het voor mensen niet mogelijk is om contact te hebben met de doden.Kijk, en Derek geval doet het NIET in de naam van Jezus. Daarom houd ik mij hiervan ook afzijdig. Ik wil en kan niet geloven dat een mens dit uberhaupt kan doen.Chris7 schreef:Indien iemand zegt dat hij dit wel doet, dan is er duidelijk sprake van dat satan iemand, zoals Derek, wil laten geloven. Kijk dus heel erg uit, wanneer je naar Derek zijn progamm's kijkt, dat je je hier, al dan niet bewust, door laat beïnvloeden!
Derek is duidelijk met heel occulte dingen bezig, waar wij als christenen ons niet mee in moeten laten!
Wat de opmerking betreft van iemand betreffende gebedsgenezing:
Zolang dit gebeurd door iemand die dit in de naam in Jezus doet en ook duidelijk laat uitkomen, dat we alleen behouden kunnen worden, wanneer we geloven dat Jezus voor onze zonden ( en ook onze ziektes! )
is gestorven en ook weer opgestaan, dan is hier in beginsel helemaal niets mis mee.
helemaal mee eens