Het is dat dit kleine partijtje nodig was voor een meerderheid...
*zucht*
Moderator: Moderafo's
Vorige maand kondigde ze al aan te gaan stoppen bij de CU als het homostandpunt erdoor zou komen.Denkertje21 schreef:Ok, Lont stapt dus uit de partij. Ze heeft zichzelf dus gestopt...
Ik kan geen respect meer opbrengen voor deze vrouw. Natuurlijk wist ze zaterdag al datz e de partij zou verlaten. Maar ze wachtte op haar eigen media moment: vandaag dus.
Moddergooierij en een hysterische reactie.Haar aantijgingen jegens de CU zijn onheus en onwaarachtig.
Zonder alle 'Evangelischen' over één kam te willen scheren, is dit wel zeer typerend gedrag dat in veel evangelische clubs voorkomt: óf je zin doordrukken en krijgen óf splitsen zodra je het ergens niet mee eens bent. En daarna weer splitsen en splitsen en splitsen... Daarmee vergeleken zijn de reformatorischen met een paar 'herstelde buitenverbandjes' heilig.
Ik kan me niet voorstellen dat ze écht denkt dat ze hier een licht opsteekt voor het Koninkrijk van God!
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, volgens mij heb je het nu over een stemming over een gedragscode en niet allees over het homostandpunt waarvoor veel meer tegenstand te vinden is binnen de CU.Ik vind dat de CU heel ver gegaan is afgelopen zaterdag met het luisteren naar de achterban. dat laat ook de stemverhouding wel zien: Minder dan 1% stemde tegen...
Denkertje21 schreef:Ok, Lont stapt dus uit de partij. Ze heeft zichzelf dus gestopt...
Ik kan geen respect meer opbrengen voor deze vrouw. Natuurlijk wist ze zaterdag al datz e de partij zou verlaten. Maar ze wachtte op haar eigen media moment: vandaag dus.
Haar aantijgingen jegens de CU zijn onheus en onwaarachtig.
Zonder alle 'Evangelischen' over één kam te willen scheren, is dit wel zeer typerend gedrag dat in veel evangelische clubs voorkomt: óf je zin doordrukken en krijgen óf splitsen zodra je het ergens niet mee eens bent. En daarna weer splitsen en splitsen en splitsen... Daarmee vergeleken zijn de reformatorischen met een paar 'herstelde buitenverbandjes' heilig.
goshen schreef: Ze verdient respect voor het feit dat ze is blijven staan voor haar overtuiging ondanks de flinke tegenwind die ze gehad heeft en zelfs bedreigingen aan haar adres vanuit de homo-scene.
Je leest niet goed, ik zeg dat ze respect verdient voor het feit dat ze is blijven staan voor haar overtuiging.Denkertje21 schreef:goshen schreef: Ze verdient respect voor het feit dat ze is blijven staan voor haar overtuiging ondanks de flinke tegenwind die ze gehad heeft en zelfs bedreigingen aan haar adres vanuit de homo-scene.
Respect? Voor geen meter meer. Ze heeft een document ondertekend, net als iedere CU vertegenwoordiger datz e haar zetel beschikbaar stelt, zodra ze uit de partij stapt. Maar nee hoor, ze gaat Lijst Lont neerzetten en steelt de stemmen die op de CU zijn uitgebracht.
Nogmaals dit ging over het totaal aan afspraken in de gedragscode. Over het onderwerp zelf is niet rechtstreeks gestemd!Als an de 429 afgevaardigden op het partijcongres in Zwolle slechts een vijftal leden tegen stemde moet je je conclusies trekken maar niet "twisten en muiterijen in kerkelijke of wereldlijke regeringen begeren aan te richtem" door nu een partijtje op te richten...
Denkertje21 schreef:Whooooo!!! No way! Dit kleine partijtje IS nodig om een heel pragmatisch Bijbels geluid te laten horen!
Ik dacht dat hij hier een valkuil had gemaakt, op het moment dat iemand reageerde met de voor de hand liggende opmerking 'wie zonder zonde is werpe de eerste steen' dan was het antwoord geweest dat dan ook niets gezegd mag worden over homoseksuele neigingen.Machiavelli schreef:Wat laat jij je hiermee kennen zeg.Optimatus schreef:Ze heeft een bepaald verleden hè...Zum kotsen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 67 gasten