jamillah schreef:Zwartekousentrutweb
Hoe kom je erop.

Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Van de scheldwoorden die ik in mijn leven al naar mn hoofd gekregen heb is 'refo' nog wel de minst vervelende![]()
Refoweb is een naam die mij niet doet terugdenken aan schelden. Het zou anders zijn als refoweb voortaan:
Toesweb
Christenhondweb
Degoweb
Pischristenweb
Gorezwartkijkersweb
Christenhoerweb
Zwartekousentrutweb of iets dergelijks zou gaan heten.
jamillah schreef:Van de scheldwoorden die ik in mijn leven al naar mn hoofd gekregen heb is 'refo' nog wel de minst vervelende![]()
Refoweb is een naam die mij niet doet terugdenken aan schelden. Het zou anders zijn als refoweb voortaan:
Toesweb
Christenhondweb
Degoweb
Pischristenweb
Gorezwartkijkersweb
Christenhoerweb
Zwartekousentrutweb of iets dergelijks zou gaan heten.
rafaell schreef:essieee schreef:Zijn er christenen op refoweb die voetbal kijken op zondag?
Ja hoor. En ik ben ook wel eens op zondag naar het stadion geweest.
Harm-J schreef:jamillah schreef:Zwartekousentrutweb
Hoe kom je erop.
Optimatus schreef:rafaell schreef:essieee schreef:Zijn er christenen op refoweb die voetbal kijken op zondag?
Ik zit regelmatig tussen twee kerk- dan wel orgeldiensten in een stadion naar voetbal te kijken. "Hand in hand, kameraden." klinkt erg aardig op een kerkorgel.
jamillah schreef:Optimatus schreef:rafaell schreef:essieee schreef:Zijn er christenen op refoweb die voetbal kijken op zondag?
Ik zit regelmatig tussen twee kerk- dan wel orgeldiensten in een stadion naar voetbal te kijken. "Hand in hand, kameraden." klinkt erg aardig op een kerkorgel.
Heb je ook weleens over je orgel naar beneden geroepen? Hilariteit ten top toen in de oudgergem de organist voorover boog met zn armpjes over de 'reling': 'Sterrenburg, u leest de verkeerde psalm voor'..... (het verkeerde couplet, alsof dat uit maakt voor een organist)
Qwerty schreef:MissF schreef:Als we ons echt vervelen kijken we ook wel eens een filmpje, en mijn man kijkt sowieso vaak wel tv als ik werk, meer uit verveling. (dat is dus een reden waarom ik liever geen tv heb, maargoed)
Er zijn toch zoveel goede opbouwende boeken om te lezen.
![]()
Over kleding kan gediscuseerd worden.CaptainCaveman schreef:Selectief de Bijbel lezen noemt men dat. Een man mag namelijk geen 'gemengde stof aantrekken, wollen en linnen te gelijk'.Rolf schreef:In de Bijbel staat dat een man anders gekleed moet zijn als een vrouw,
Deut. 22 : 5. Vroeger droegen zowel mannen als vrouwen rokken.
Anno 2008 is dat anders. Op zich is er ook wel wat voor te zeggen,
dat een meisje/vrouw een rok draagt.
's Avond rustig knutselen, of iets anders. Daar kun je energie van op doen,MissF schreef:Dus ...
Rolf schreef:Over kleding kan gediscuseerd worden.CaptainCaveman schreef:Selectief de Bijbel lezen noemt men dat. Een man mag namelijk geen 'gemengde stof aantrekken, wollen en linnen te gelijk'.Rolf schreef:In de Bijbel staat dat een man anders gekleed moet zijn als een vrouw,
Eén ding is zeker, het is de bedoeling dat mannen zich kleden als een
man, en een vrouw als een vrouw. Hoe dat in bepaalde situaties ingevuld
moet/mag worden, daar kun je over van mening verschillen.
Gemengde stof (Deut. 22 : 11).
Linnnen is bedoeld als stof om op de huid te dragen. Wol meer als sierlijk
kleed.'s Avond rustig knutselen, of iets anders. Daar kun je energie van op doen,MissF schreef:Dus ...
en geestelijk rijker van worden.
Rolf schreef:Over kleding kan gediscuseerd worden.CaptainCaveman schreef:Selectief de Bijbel lezen noemt men dat. Een man mag namelijk geen 'gemengde stof aantrekken, wollen en linnen te gelijk'.Rolf schreef:In de Bijbel staat dat een man anders gekleed moet zijn als een vrouw,
Eén ding is zeker, het is de bedoeling dat mannen zich kleden als een
man, en een vrouw als een vrouw. Hoe dat in bepaalde situaties ingevuld
moet/mag worden, daar kun je over van mening verschillen.
Gemengde stof (Deut. 22 : 11).
Linnnen is bedoeld als stof om op de huid te dragen. Wol meer als sierlijk
kleed.'s Avond rustig knutselen, of iets anders. Daar kun je energie van op doen,MissF schreef:Dus ...
en geestelijk rijker van worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten