Adoptie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 14 jun 2008 16:37

En Laura, is het gelukt met inslaan voor jullie manneke?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 jun 2008 16:41

En of! We hebben de stad leeggekocht en niet eens een vijfde van de lijst af kunnen strepen. Maar het is zoooo leuk! En omdat het ws de enige baby is die we ooit zullen hebben is het erg moeilijk spullen te laten liggen. En je wilt toch het beste voor hem :) Er ligt een heleboel spul te wachten op een wasbeurt na het weekend, en dan kan ik heerlijk lakentjes vouwen en dingen wegleggen enzo. Helemaal leuk. We nemen zijn foto's ook overal mee naar toe :) Vanochtend werd ik al om een uur of 6 wakker (het is zo licht bij ons) en ik keek even naar z'n foto en toen kon ik al niet meer in slaap komen want ik was zo blij!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 14 jun 2008 16:43

Geweldig Laura!! Wat een geweldig, lief, mooi jochie! Wat mooi dat zijn pleegouders een boek bij hebben gehouden. De tijd kan nu niet snel genoeg gaan denk ik...
Succes met de verdere voorbereidingen!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 14 jun 2008 16:45

Super Laura!!
Jullie moeten er ook zeker van genieten want zoiets komt waarschijnlijk nooit meer terug.
Al die leuke kleertjes, speelgoed enz enz kopen, geweldig.
Wat zullen jullie er naar uit kijken naar het moment dat hij echt bij jullie mag zijn.
Voel je je nu soort een beetje zwanger? of iets dat een brutale vraag?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 jun 2008 16:55

Geen brutale vraag hoor. Nee, ik denk niet dat ik me nu zwanger voel. Ik bedoel; ik ben nooit zwanger geweest dus weet niet hoe dat voelt. Ik voel een overweldigende liefde voor het mannetje dat straks bij ons komt wonen, een gevoel dat ik hem voor alles en altijd wil beschermen en voor hem wil zorgen, dat ik hem als persoontje wil leren kennen. En ik kan niet wachten tot hij er is. Is dat hoe het voelt om zwanger te zijn?

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 14 jun 2008 17:34

Haha, dat weet ik niet, weet niet hoe het voelt om zwanger te zijn.
Misschien kan een 'ervaringsdeskundige' het beoordelen :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 jun 2008 20:17

LauraC schreef:Geen brutale vraag hoor. Nee, ik denk niet dat ik me nu zwanger voel. Ik bedoel; ik ben nooit zwanger geweest dus weet niet hoe dat voelt. Ik voel een overweldigende liefde voor het mannetje dat straks bij ons komt wonen, een gevoel dat ik hem voor alles en altijd wil beschermen en voor hem wil zorgen, dat ik hem als persoontje wil leren kennen. En ik kan niet wachten tot hij er is. Is dat hoe het voelt om zwanger te zijn?

dat is (in mijn geval) heel erg zwanger en moeder gevoel. Ik was ook zo razend benieuwd wat er nu in mij groeide, wat voor persoon dat zou worden en toen hij eenmaal geboren was en er was eens een keer wat met hem dat wanhopige gevoel van: kind, wat is er nou, waarom huil je enz. Alhoewel je daar na verloop van tijd wel makkelijker in word. :wink: maar dat beschermende is er altijd: als je ziet dat er jongens zijn die jouw kind pesten of ondersteboven lopen op het schoolplein dat ontwaakt er een soort van tijger in mij. :oops: maar tuurlijk probeer ik me dan kalm te houden :mrgreen:

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 16 jun 2008 16:20

Nu kan ik 'm wel zien Laura ::)) , wat een lekker dik ventje. Echt leuk, zo klein nog :D . Echt heel lief!

O, heerlijk, babydingentjes shoppen. Dat is vast geen vervelend werk 8) .

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 16 jun 2008 16:27

Gewelig Laura! Hoe lief ziet hij eruit! Echt een baby, tegek!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 16 jun 2008 19:50

Wat een lief mannetje, echt zo eentje die erom vraagt helemaal platgeknuffeld te worden :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 jun 2008 17:33

Ik werd vandaag uitgelachen door collega's toen ik ze vertelde dat ik gisteren in min ondergoed heb staan verven...daar vind ik dus niets raar aan, eerder practisch toch? Ik heb ze uitgedaagd zelf maar eens in een rok te gaan staan verven en dan zien hoe schoon ze zijn op het eind. Maar goed, ik heb ook al de lakentjes enzo gewassen die we zaterdag hebben gekocht en ik was gewoon helemaal ontroerd toen ik al dat kleine spul zag hangen. Eindelijk ook in ons huis!

sela

Berichtdoor sela » 17 jun 2008 18:53

en ik was gewoon helemaal ontroerd toen ik al dat kleine spul zag hangen.

meid toch, ik kan me het helemaal voorstellen..

Maaike

Berichtdoor Maaike » 17 jun 2008 21:44

Wat een geweldig schattig mensje op die foto, Laura!!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 17 jun 2008 21:51

Gaaf Laura! Wanneer ga je hem nu eindelijk eens zien?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 jun 2008 22:17

sela schreef:
en ik was gewoon helemaal ontroerd toen ik al dat kleine spul zag hangen.

meid toch, ik kan me het helemaal voorstellen..

als ik dit lees realiseer ik me maar weer eens dat ik toch wel een ontzettende geluksvogel ben dat het voor ons geen moeite heeft gekost om zwanger te raken. :oops:

Terug naar “Archief”