CGK<3 schreef:Ik speel tegenwoordig GTA San Andreas maar het is lang niet zo goed als Vice City!Alles is een stuk minder goed uitgewerkt!
Vice City is een goeie in de reeks maar SA vind ik toch ook behoorlijk uitgebreid hoor!!
Moderator: Moderafo's
Uitgebreid ja, uitgewerkt nee. Hele wijken zijn vrijwel hetzelfde, er lopen veel minder mensen, er is veel minder te vinden aan wapens ed. Missies zijn maar zo-zo. Auto's zijn niet boeiend. Besturing is veel minder goed dan VC, enz..DonWoozy schreef:CGK<3 schreef:Ik speel tegenwoordig GTA San Andreas maar het is lang niet zo goed als Vice City!Alles is een stuk minder goed uitgewerkt!
Vice City is een goeie in de reeks maar SA vind ik toch ook behoorlijk uitgebreid hoor!!
CGK<3 schreef:Uitgebreid ja, uitgewerkt nee. Hele wijken zijn vrijwel hetzelfde, er lopen veel minder mensen, er is veel minder te vinden aan wapens ed. Missies zijn maar zo-zo. Auto's zijn niet boeiend. Besturing is veel minder goed dan VC, enz..DonWoozy schreef:CGK<3 schreef:Ik speel tegenwoordig GTA San Andreas maar het is lang niet zo goed als Vice City!Alles is een stuk minder goed uitgewerkt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten