Allereerst Galateia: van harte met de goedkeuring! Weer iets van je lijstje afgestreept. Wat betreft de keuring zelf, die is wel min of meer als die van ons. Wat betreft geestelijke gesteldheid: mijn dokter zei: ze wil kinderen, dan moet je niet goed bij je hoofd zijn
Ik heb hier voor me twee foto's van onze mooie mooie jongen staan. Mensen wat is het een lieverd. Ik kan er spontaan over gaan zitten kwijlen. Ik denk dat ik ze de komende dagen in mijn handjes houd. Hij heeft prachtige blauwe ogen en een klein beetje blond haar. Een heerlijke bolle toet. En hij kwijlt

Net als z'n papa

De scanner is stuk, maar ik ga proberen een foto van de foto te maken en die dan te plaatsen maar even geduld dus.
De adoptiedames zei ook dat zij in principe niet zou weten waarom we hem de 23e niet mogen zien, dus als alles goed gaat kunnen we hem dan z'n eerste knuffel van zijn nieuwe papa en mama geven!
We zijn nu druk bezig alles te kopen en verzamelen. Gelukkig hebben we goed kunnen sparen want zo'n knul kost veeeel geld

Heb het er graag voor over hoor. De kinderwagen en ledikant komen van 't weekend van twee vriendinnen, dus dat is iig iets dat we niet hoeven kopen. Moet wel even het bedje over verven want hij is nr 13 die erin komt te liggen en dat is te zien. Ik denk wel dat hij de mooiste baby is die erin komt te liggen hoor