Nu boven nog even, en dan ist weer goed

Moderator: Moderafo's
Saskia schreef:jamillah schreef:Mensen kunnen we alsjeblieft please please please stoppen met dit topic. Ik kan de drang om te lezen niet weerstaan en jullie herinneren me steeds aan de dingen die ik nog NIET heb gedaan
*me too*![]()
Tuinfluiter schreef:Dat snap ik eigenlijk niet, als je nou een hekel aan het huishouden hebt en je komt toch hier op dit topic en het geeft dan een 'vervelend' gevoel dat hier veel ijverige vrouwen posten, wat maak jou dat uit.
Zou er geen 'vervelend' gevoel van krijgen.
Dat je er niks aan vind om het huishouden te doen veranderd denk ik niet zo gauw, ook niet als je dit topic leest met al die schoonmaakverhalen.
Laat poetsen.
jamillah schreef:Jawel, ik vroeg me enkel af hoe je aan die teksten kwam, maar nu snap ik het. Ik krijg gelukkig nog geen gevoelens als ik Liefie om 7 uur zie posten dat 'ze het hele huis al gedaan heeft' om ook meteen maar aan de slag te gaan. Dankje de koekoek, ik heb interessanter dingen te doen
MissF schreef:Juist omdat wij geen kinderen hebben slaap ik uit, en sta ik absoluut niet om 7 uur op op mijn vrije dag!
Als ik ooit kinderen heb, dan komt dat vroege opstaan vanzelf wel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten