En ja dat klopt wel van Jesse en Tijmen, echt 2 boeven!!
Aniek ( de jongste) heeft ook wel wat van Tijmen weg maar heeft toch wel echt haar eigen koppie.
In ieder geval 3 mooie kids ( net als die van mij

Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Danny is 3,5 en ook nog steeds niet zindelijk. Wat een getob. Een half jar geleden ging hij al op het potje af en toe om te plassen maar tot nog toe is en wordt voorlopig nix. Plassen gaat wel redelijk, maar poepen is een drama. Hij houdt het 3 dagen op met alle gevolgen van dien. Paar weken geleden dacht ik dat hij het voor elkaar had, maar dat was te vroeg gejuicht. Vanmorgen zat hij van navel tot knieën onder de stront. BLEEEEEEEEEEEH
jamillah schreef:*Annet* schreef:Danny is 3,5 en ook nog steeds niet zindelijk. Wat een getob. Een half jar geleden ging hij al op het potje af en toe om te plassen maar tot nog toe is en wordt voorlopig nix. Plassen gaat wel redelijk, maar poepen is een drama. Hij houdt het 3 dagen op met alle gevolgen van dien. Paar weken geleden dacht ik dat hij het voor elkaar had, maar dat was te vroeg gejuicht. Vanmorgen zat hij van navel tot knieën onder de stront. BLEEEEEEEEEEEH
Beetje jammer dat TT het weer beter weet. Haar kinderen deden het goed, dus het ligt vast aan ons dat het bij onze kinderen niet zo goed gaat.![]()
Tantetortel, je mag je posts voortaan wel eens nakijken voor je ze plaatst. Ze komen soms nogal veroordelend over. Net alsof alles wat jij doet goed is ofzo. Pffff. Heel irritant als ik het zo omschrijven mag.
tante-tortel schreef:Ik denk dat het meer aan de ouders ligt dat kinderen niet zindelijk worden, die hebben niet zo een zin in dat potjes gedoe.
Dus stellen dat maar uit
Hier hebben ze van die dunne billen dat ze er gewoon in wegzakken.tantetortel schreef:overigens altijd zonder verkleiner
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten