Eigenlijk vond hij me nog een beetje te jong om dat risico te nemen, want op je 21e ben je nog lang niet altijd over acné heen gegroeid.
Maar na een inspectie van mijn huid vond hij dat ik het toch wel mocht proberen

Moderator: Moderafo's
ik kan je de hand schudden, ik heb ook Microgynon 20 en ik moet zeggen dat het mij best bevalt!! SuccesJo'tje schreef:Net bij de huisarts geweest. Ik ga switchen van pil.
Eigenlijk vond hij me nog een beetje te jong om dat risico te nemen, want op je 21e ben je nog lang niet altijd over acné heen gegroeid.
Maar na een inspectie van mijn huid vond hij dat ik het toch wel mocht proberenDus: over op de microgynon 20
Lenny schreef:heeft iemand van jullie hier ervaring met de pil Yasmine? Ik ga daar nu mee beginnnen, omdat ik van de Diane pil nogal bijwerkingen kreeg op den duur. Maar nu lees ik op verschillende fora op internet allemaal nare en enge verhalen over de Yasmine![]()
Ik wou Yasmine omdat ie lichter is dan Microgynon 30, maar hebben jullie daar ook ervaring mee?
liefie schreef:
ik heb de yasmine pil 3 jaar geslikt en nergens geen last van gehad. Wat voor enge verhalen lees je dan?
MissF schreef:Nou, liever iets heftiger ongesteld dan in de vakantie, vind ik. (al heb ik daar ook weer niet superveel moeite mee, ongesteld hoort erbij he)
nee idd vind ik ookGalateia schreef:MissF schreef:Nou, liever iets heftiger ongesteld dan in de vakantie, vind ik. (al heb ik daar ook weer niet superveel moeite mee, ongesteld hoort erbij he)
Ik vind ongesteld zijn helemaal niet bij vakantie horen
dat ken je dan net zo goed doenLalage schreef:Als je doorslikt heb je natuurlijk wel iets meer kans op spotting (heel licht bloedverlies), maar dat kan verder geen kwaad. Ik probeer nu zo lang mogelijk door te slikken, omdat ik tegenwoordig altijd migraine krijg in de stopweek Maar laatst was ik een pil vergeten (wat zelden gebeurt) en toen heb ik maar meteen een stopweek ingelast.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 67 gasten