zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jun 2008 09:01

@jialikelly: daar wil ik ook graag nog een keer naar toe, lijkt me zo mooi!
Afbeelding

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 06 jun 2008 11:02

dat is inderdaad een aanrader!! ben er zelf ook 13 dagen geweest maar je blijft daar je ogen uitkijken zo'n wonderschone natuur zie je volgens mij niet snel ergens anders!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 jun 2008 11:29

Ansje schreef:Wij gaan 2 weken naar camping De Oldemeyer in Hardenberg. Ideaal met een kind.
We hebben ook een hond van net een jaar oud, dus wilden dit jaar niet heel ver gaan rijden. En voor een hondenhotel vinden we ze eigenlijk nog een beetje te jong, dus gewoon in Holland :wink:

Ohhhhw vreselijk. Ik zou nooit in mijn leven op zo'n grevo-camping willen staan. Helemaal niet in Hardenberg. Lijkt me echt vreselijk...

Als ik toch in Nederland op vakantie zou gaan zou ik naar zee gaan. Zeeland of de waddeneilanden. Maar ik toch liever naar het buitenland. Ik leef al 49-50 weken in een jaar in dit kikkerlandje :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 06 jun 2008 11:35

Ik houd ook helemaal niet van vakanties in eigen land. Dan rijd ik liever even door naar Belgie/Duitsland/Luxemburg... soms even ver rijden, maar wel echt 'weg'.

Mijn absolute voorkeur gaat uit naar verre vliegreizen. Die vind ik heerlijk. Een beetje op je stoel zitten in zo'n vliegtuig en dan stap je uit in een hele andere wereld. Dat vind ik altijd zo fascinerend.

Maar goed. Ik kan evenveel lol hebben dichter bij huis, maar gewoon liever niet in Nederland. Met mijn ouders hebben we vroeger Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, etc. uitgebreid ontdekt, altijd op campings, heerlijk was dat. Wanneer we niet meer van die verre reizen kunnen maken - als er kids zijn - dan gaan we dat doen. Heb er nu al zin in, want dat is ook gewoon heerlijk!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 06 jun 2008 12:23

[quote="Marnix"][quote="Ansje"]Wij gaan 2 weken naar camping De Oldemeyer in Hardenberg. Ideaal met een kind.

Ohhhhw vreselijk. Ik zou nooit in mijn leven op zo'n grevo-camping willen staan. Helemaal niet in Hardenberg. Lijkt me echt vreselijk...

quote]

Als je zelf ooit kinderen hebt, denk je vast anders! :wink:

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 06 jun 2008 12:26

Een christelijke camping lijkt me zo vervelend omdat je zoveel OSM-ers tegenkomt. En de helft ken je via-via, omdat het een neef van de achterbuurvrouw van je oud-tante is ofzo :roll:
Wij gingen vroeger met m'n ouders altijd naar Nunspeet, maar zaten nooit op de christelijke camping daar. Dus je zag de bekenden alleen in de kerk, daarna niet meer. Heerlijk!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 06 jun 2008 12:29

Nee, een christelijke camping zou ook helemaal niks voor mij zijn... en met kinderen kun je op een niet-christelijke camping ook heel veel lol hebben hoor! Ik leef immers ook nog na al die vakanties 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 06 jun 2008 12:32

Saskia schreef:Een christelijke camping lijkt me zo vervelend omdat je zoveel OSM-ers tegenkomt. En de helft ken je via-via, omdat het een neef van de achterbuurvrouw van je oud-tante is ofzo :roll:
Wij gingen vroeger met m'n ouders altijd naar Nunspeet, maar zaten nooit op de christelijke camping daar. Dus je zag de bekenden alleen in de kerk, daarna niet meer. Heerlijk!

Ben vorig jaar op een chr. camping geweest en 1 bekende tegen gekomen, dus dat valt hard mee hoor. Wij gaan dit jaar naar een RCN camping, maar dan in september, dus dan zijn daar ook geen zondagsvieringen meer en dat vinden we best jammer.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 06 jun 2008 12:37

1 christelijke campig in Westkapelle, hebben wij jaren gestaan, tótdat half staphorst daar elke zomer stond :x Was een geweldige camping, maar 't feit dat je altijd je plaatsgenoten tegenkomt : drama!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 06 jun 2008 12:38

meissie88 schreef:1 christelijke campig in Westkapelle, hebben wij jaren gestaan, tótdat half staphorst daar elke zomer stond :x Was een geweldige camping, maar 't feit dat je altijd je plaatsgenoten tegenkomt : drama!

hoe heet die camping?

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 06 jun 2008 12:54

pol schreef:
meissie88 schreef:1 christelijke campig in Westkapelle, hebben wij jaren gestaan, tótdat half staphorst daar elke zomer stond :x Was een geweldige camping, maar 't feit dat je altijd je plaatsgenoten tegenkomt : drama!

hoe heet die camping?

heel waarschijnlijk schoolzicht ;) ik kan me geen andere christelijke camping bedenken daar

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 06 jun 2008 13:29

Schoolzicht zit niet in Westkapelle, maar in Aagtekerke.

Ik ga deze zomervakantie naar Oostenrijk. Dit keer geen zon, zee en strand, maar juist erg actief zijn. En, genieten van een mooie omgeving. :) Ik ga op reis, en neem mee: m'n schilderspullen, en camera. 8)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 06 jun 2008 13:35

nee het was de camping van familie Francke, en zat écht in Westkapelle ;-) Ik ben sowieso al anti-schoolzicht :oops:

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 06 jun 2008 14:01

meissie88 schreef:nee het was de camping van familie Francke, en zat écht in Westkapelle ;-) Ik ben sowieso al anti-schoolzicht :oops:

ok vandaar en inderdaad schoolzicht zit niet in Westkapelle maar in Aagtekerke ;)

Schoolzicht is een beetje TE "refo"

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 jun 2008 14:07

@smArtjan: Bedankt voor de tips! :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”