kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 jun 2008 10:54

Ik haal ze bij de V&D
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 jun 2008 10:55

Hippieblijhoofd schreef:En waarom kopen jullie van die dure trouwringen? Zijn die beter, mooier, of is het voor de garantie?

Tsss.. prijzen van meer dan duizend euro :shock: Je kunt bij de V&D ook mooie ringen voor 20 euro kopen :)
De enige reden die ik kan verzinnen is dat er garantie op zit. Ik kan me voorstellen dat het prettig is wanneer je dezelfde weer kunt krijgen wanneer er een stuk gaat. Maar verder is het toch idioot om zoveel geld uit te geven voor een ring? ;/
die van 20 euro zijn dan niet van zulke kwaliteit als trouwringen of .... ??
Wij hadden 975 euro betaald voor onze ringen per set......
Afbeelding deze dus alleen ook voor mij zonder steentjes... en dan goud, witgoud, goud!
zoiets dezelfde als Markie's (Daphne) ring :) alleen met extra rand :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 06 jun 2008 10:58

Sabra schreef:
Alphonsus schreef:Ik schrik van die € 10.000 die een bruiloft zou kosten.
Dat kan toch niet waar zijn, behave dan wanneer je de hele stad/dorp uitnodigd. Maar dit is wel off-topic

10.000 euro voor een bruiloft is niet heel erg duur, maar het ligt er maar net aan wat je wensen/eisen zijn.

nou ik kan je vertellen dat € 10.000 .- behoorlijk duur is hoor! tenminste wel vergeleken met het bedrag wat wij voor de trouwerij en de dingen erom heen kwijt waren.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jun 2008 11:00

die zijn ook mooi!
Die van ons zijn trouwens een stuk smaller dan op het plaatje, ik geloof dat ze 5 mm zijn. Wij hebben er geloof ik 350 euro voor betaald (voor 2 ringen). Toch zouden we -als we opnieuw hadden mogen kiezen- voor wat duurdere gegaan zijn. Die van ons zijn erg dun, ik hoop maar dat we het nog een poosje met ze kunnen uithouden... 8) :wink:
Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 06 jun 2008 11:02

Ik koop me panty's meestal bij de Hema, hou van glanspanty's enja bij de Zeeman hebben ze die niet 46-48 of 48-52. Heb ze ook een tijdje bij de Kruidvat vandaan gehaald, maar die waren net iets te klein waardoor ik ze altijd kapot trok als ik er even niet om dacht, enja een maat groter was er niet. Toen overgestapt op Hema.
Wat de toekomst brengen moge........

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jun 2008 11:03

DonWoozy schreef:
Sabra schreef:
Alphonsus schreef:Ik schrik van die € 10.000 die een bruiloft zou kosten.
Dat kan toch niet waar zijn, behave dan wanneer je de hele stad/dorp uitnodigd. Maar dit is wel off-topic

10.000 euro voor een bruiloft is niet heel erg duur, maar het ligt er maar net aan wat je wensen/eisen zijn.

nou ik kan je vertellen dat € 10.000 .- behoorlijk duur is hoor! tenminste wel vergeleken met het bedrag wat wij voor de trouwerij en de dingen erom heen kwijt waren.

Als je er een band bij hebt bijvoorbeeld, ben je zo al 1000 euro extra kwijt.
Wij hebben zelf al 1000 euro bespaard op een foto-album en zo'n 500 euro op vervoer. Wij zijn denk ik rond de 5000 euro kwijt geweest (heel ruim genomen).
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jun 2008 11:03

*Annette* schreef:Ik koop me panty's meestal bij de Hema, hou van glanspanty's enja bij de Zeeman hebben ze die niet 46-48 of 48-52. Heb ze ook een tijdje bij de Kruidvat vandaan gehaald, maar die waren net iets te klein waardoor ik ze altijd kapot trok als ik er even niet om dacht, enja een maat groter was er niet. Toen overgestapt op Hema.

Ja, die van het Kruidvat vind ik ook niks...
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jun 2008 11:05

Gerdien B. schreef:Ik haal ze bij de V&D

Blijven die lang goed?
Ik vind ze aan de dure kant, dus vandaar dat ik ze niet probeer, maar als ze van goede kwaliteit zijn, probeer ik die van de herfst maar eens... Ik trek panty's vaak gelijk de 1e keer al kapot... :?
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 jun 2008 11:05

Daphne schreef:Als je er een band bij hebt bijvoorbeeld, ben je zo al 1000 euro extra kwijt.
Wij hebben zelf al 1000 euro bespaard op een foto-album en zo'n 500 euro op vervoer. Wij zijn denk ik rond de 5000 euro kwijt geweest (heel ruim genomen).
Netjes! Wij ook ongeveer.. iets duurder want we gingen eten bij een best wel bekend en exclusief restaurant dus daar alleen waren wij 2000 euro kwijt (receptie, eten en feestavond)

Daphne schreef:die zijn ook mooi!
Die van ons zijn trouwens een stuk smaller dan op het plaatje, ik geloof dat ze 5 mm zijn. Wij hebben er geloof ik 350 euro voor betaald (voor 2 ringen). Toch zouden we -als we opnieuw hadden mogen kiezen- voor wat duurdere gegaan zijn. Die van ons zijn erg dun, ik hoop maar dat we het nog een poosje met ze kunnen uithouden... 8) :wink:
thnx :) die van ons zijn wat dikker (breder) wij konden idd ook kiezen uit de prijs van 350 euro maar de vrouw die ons adviseerde zei dat we dan wat mindere kwaliteit hadden.. dus vandaar dat we die duurdere namen. Ach wat denk ik nu. t Is MAAR een ring. Ik hou van hem en we zijn verbonden in de Kerk onder het oog van God en de gemeente. Vind ik veel belangrijker! :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jun 2008 11:08

kwebbel schreef:
Daphne schreef:Als je er een band bij hebt bijvoorbeeld, ben je zo al 1000 euro extra kwijt.
Netjes! Wij ook ongeveer.. iets duurder want we gingen eten bij een best wel bekend en exclusief restaurant dus daar alleen waren wij 2000 euro kwijt (receptie, eten en feestavond)

Wij hadden alleen een receptie en een lopend buffet, waren in totaal bijna 3000 euro kwijt.

Maar goed, dit gaat niet meer over kleding... :oops:
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 jun 2008 11:09

Daphne schreef:[...]

er staat kleding enz..... :wink:

oke ik begin dan :mrgreen: kopen jullie ooit wel eens kleding bij Zeeman ?? Ik heb nu een broek van Zeeman gekocht voor m'n werk die kan ik ook nog eens omtoveren tot hoog-water-in-de-polder broek, voor 13 euro!! En perfecte kwaliteit (goed iets minder dan M&S e.d.) maar hij blijft netjes!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jun 2008 11:12

kwebbel schreef:

oke ik begin dan :mrgreen: kopen jullie ooit wel eens kleding bij Zeeman ?? Ik heb nu een broek van Zeeman gekocht voor m'n werk die kan ik ook nog eens omtoveren tot hoog-water-in-de-polder broek, voor 13 euro!! En perfecte kwaliteit (goed iets minder dan M&S e.d.) maar hij blijft netjes!

Ja, voor mijn werk koop ik er nog wel eens shirtjes, ze hebben best wel eens leuke dingen. Wel vind ik dat ze gauw uit model zijn/verschieten, maar goed, dat kan je bij shirts van 5 euro ook wel verwachten natuurlijk...
Afbeelding

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 06 jun 2008 11:39

Daphne schreef:
kwebbel schreef:

Ja, voor mijn werk koop ik er nog wel eens shirtjes, ze hebben best wel eens leuke dingen. Wel vind ik dat ze gauw uit model zijn/verschieten, maar goed, dat kan je bij shirts van 5 euro ook wel verwachten natuurlijk...

Soms wel hemdjes of shirts. Ze blijven niet echt lang mooi idd, maar voor een seizoen vind ik het wel prima :) En ik ben helaas een beetje kieskeurig, vind niet zo gauw iets mooi, dus ben allang blij als ik wat leuks vind.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jun 2008 14:57

Alphonsus schreef:
MissF schreef:Wij hebben gewoon gekeken bij wat we mooi vonden. En toen naar prijzen, We hadden dit soort ringen ook voor 200 euro p.s. en toch, vonden wij dat minder. Niet de kwaliteit, wel de dikte. Wij hebben nu best dikke ringen, vonden wij wat professioneler ofzo staan. En idd, je draagt ze je hele leven. Dat is het enige wat je aan die dag (die bij velen toch zo 10.000 euro kost) overhoudt, met de foto's dan.
Wij wraen nu 850 kwijt voor 1 ring, en de tweede kregen we er gratis bij, dus eigenlijk maar 400 per ring, en dat was 300 euro over ons budget :) Maar de juwelier zei ons: jullie moeten kiezen, maar herriner je wel dat dit alleen overblijft.
En daar waren we het absoluut mee eens :)

Ik schrik van die € 10.000 die een bruiloft zou kosten.

Nee hoor, wij hadden wel alles erop en eraan, met best veel avondgasten, en waren met jurk dat wel kwijt denk ik. Trouwen is niet zo goedkoop. Niet dat het me boeit, mijn zus deed het voor de helft, maar dat is totaal mijn ding niet, met alleen buffet, in een zaaltje een feest zonder bediening, dus zelfbediening, met meiden uit de kerk die acher de bar stonden.
maar ieder zijn ding :)

Trouwjurken zijn trouwens wel ontopic :mrgreen:
En die dingen vind ik ook achtelijk duur. Elke keer als ik langs mijn paspop met jurk loop denk ik: gestooooorrd, dat die dingen zoveel kostten, wat is het nou éénmaal????? Een beetje stof...

Zeemankleren....ik heb er 1 broek vandaan, maar na 5 keer dragen wastie al op. Ik zocht precies zo'n broek, had hem eindelijk daar dus gevonden, maar ik doe het niet meer.
Hetzelfde met ondergoed van daar is bij erg snel groezelig, en shirtjes rekken uit. Ik vind de kwaliteit echt veel minder. En nu ben ik niet zo'n kwaliteitsgoeroe, maar ik loop wel een seizoen of 2 seizoenen met dezelfde broek, maar dat lukt bij die niet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 06 jun 2008 15:00

Dat trouwjurk-op-een-paspop gebeuren snap ik echt niet. Ik heb mijn trouwjurk gewoon opgevouwen in een wit laken en in een plastic box gelegd en onder het logeerbed geschoven.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”