Moderator: Moderafo's
die van 20 euro zijn dan niet van zulke kwaliteit als trouwringen of .... ??Hippieblijhoofd schreef:En waarom kopen jullie van die dure trouwringen? Zijn die beter, mooier, of is het voor de garantie?
Tsss.. prijzen van meer dan duizend euroJe kunt bij de V&D ook mooie ringen voor 20 euro kopen
![]()
De enige reden die ik kan verzinnen is dat er garantie op zit. Ik kan me voorstellen dat het prettig is wanneer je dezelfde weer kunt krijgen wanneer er een stuk gaat. Maar verder is het toch idioot om zoveel geld uit te geven voor een ring?
Sabra schreef:Alphonsus schreef:Ik schrik van die € 10.000 die een bruiloft zou kosten.
Dat kan toch niet waar zijn, behave dan wanneer je de hele stad/dorp uitnodigd. Maar dit is wel off-topic
10.000 euro voor een bruiloft is niet heel erg duur, maar het ligt er maar net aan wat je wensen/eisen zijn.
DonWoozy schreef:Sabra schreef:Alphonsus schreef:Ik schrik van die € 10.000 die een bruiloft zou kosten.
Dat kan toch niet waar zijn, behave dan wanneer je de hele stad/dorp uitnodigd. Maar dit is wel off-topic
10.000 euro voor een bruiloft is niet heel erg duur, maar het ligt er maar net aan wat je wensen/eisen zijn.
nou ik kan je vertellen dat € 10.000 .- behoorlijk duur is hoor! tenminste wel vergeleken met het bedrag wat wij voor de trouwerij en de dingen erom heen kwijt waren.
*Annette* schreef:Ik koop me panty's meestal bij de Hema, hou van glanspanty's enja bij de Zeeman hebben ze die niet 46-48 of 48-52. Heb ze ook een tijdje bij de Kruidvat vandaan gehaald, maar die waren net iets te klein waardoor ik ze altijd kapot trok als ik er even niet om dacht, enja een maat groter was er niet. Toen overgestapt op Hema.
Netjes! Wij ook ongeveer.. iets duurder want we gingen eten bij een best wel bekend en exclusief restaurant dus daar alleen waren wij 2000 euro kwijt (receptie, eten en feestavond)Daphne schreef:Als je er een band bij hebt bijvoorbeeld, ben je zo al 1000 euro extra kwijt.
Wij hebben zelf al 1000 euro bespaard op een foto-album en zo'n 500 euro op vervoer. Wij zijn denk ik rond de 5000 euro kwijt geweest (heel ruim genomen).
thnxDaphne schreef:die zijn ook mooi!
Die van ons zijn trouwens een stuk smaller dan op het plaatje, ik geloof dat ze 5 mm zijn. Wij hebben er geloof ik 350 euro voor betaald (voor 2 ringen). Toch zouden we -als we opnieuw hadden mogen kiezen- voor wat duurdere gegaan zijn. Die van ons zijn erg dun, ik hoop maar dat we het nog een poosje met ze kunnen uithouden...![]()
kwebbel schreef:Netjes! Wij ook ongeveer.. iets duurder want we gingen eten bij een best wel bekend en exclusief restaurant dus daar alleen waren wij 2000 euro kwijt (receptie, eten en feestavond)Daphne schreef:Als je er een band bij hebt bijvoorbeeld, ben je zo al 1000 euro extra kwijt.
Wij hebben zelf al 1000 euro bespaard op een foto-album en zo'n 500 euro op vervoer. Wij zijn denk ik rond de 5000 euro kwijt geweest (heel ruim genomen).
er staat kleding enz.....Daphne schreef:[...]
Maar goed, dit gaat niet meer over kleding...
kwebbel schreef:er staat kleding enz.....Daphne schreef:[...]
Maar goed, dit gaat niet meer over kleding...![]()
oke ik begin dankopen jullie ooit wel eens kleding bij Zeeman ?? Ik heb nu een broek van Zeeman gekocht voor m'n werk die kan ik ook nog eens omtoveren tot hoog-water-in-de-polder broek, voor 13 euro!! En perfecte kwaliteit (goed iets minder dan M&S e.d.) maar hij blijft netjes!
Daphne schreef:kwebbel schreef:er staat kleding enz.....Daphne schreef:[...]
Maar goed, dit gaat niet meer over kleding...![]()
oke ik begin dankopen jullie ooit wel eens kleding bij Zeeman ?? Ik heb nu een broek van Zeeman gekocht voor m'n werk die kan ik ook nog eens omtoveren tot hoog-water-in-de-polder broek, voor 13 euro!! En perfecte kwaliteit (goed iets minder dan M&S e.d.) maar hij blijft netjes!
Ja, voor mijn werk koop ik er nog wel eens shirtjes, ze hebben best wel eens leuke dingen. Wel vind ik dat ze gauw uit model zijn/verschieten, maar goed, dat kan je bij shirts van 5 euro ook wel verwachten natuurlijk...
Alphonsus schreef:MissF schreef:Wij hebben gewoon gekeken bij wat we mooi vonden. En toen naar prijzen, We hadden dit soort ringen ook voor 200 euro p.s. en toch, vonden wij dat minder. Niet de kwaliteit, wel de dikte. Wij hebben nu best dikke ringen, vonden wij wat professioneler ofzo staan. En idd, je draagt ze je hele leven. Dat is het enige wat je aan die dag (die bij velen toch zo 10.000 euro kost) overhoudt, met de foto's dan.
Wij wraen nu 850 kwijt voor 1 ring, en de tweede kregen we er gratis bij, dus eigenlijk maar 400 per ring, en dat was 300 euro over ons budgetMaar de juwelier zei ons: jullie moeten kiezen, maar herriner je wel dat dit alleen overblijft.
En daar waren we het absoluut mee eens
Ik schrik van die € 10.000 die een bruiloft zou kosten.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 29 gasten