huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 jun 2008 21:02

Supervet, groen. Ik hou wel van groen. Maar dan meer dat oudgroen.
Lekker gewaagd, donkergroen joh. Wij hebben het dan heel donkerbruin, inderdaad ook om het contrast met de witte kast en tafel en piano.
Maarja, vloerbedekking...toen wij verhuisden had ik heel mooi groen behang. We kwamen toen exact hetzelfde groene vloerbedekking tegen. Zooooo mooi, maar voor 1 slaapkamer al over de 1000 euro, wel erg prijzig :)
Moet het persé vloerbedekking zijn dan, want ik heb dan meer met houten vloerdelen ofzo, heel gwaagd, gewoon wit :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 jun 2008 21:05

We willen allebei heel graag vloerbedekking, lekker zacht..Ik wil gewoon op blote pootjes door de kamer kunnen banjeren zonder dat er 'dingetjes' aan je voeten blijven zitten, vind ik enorm vies. Vroeger als ik bij vriendinnen ging spelen en ze hadden zeil of houten vloer, dan liep ik altijd op m'n tenen :mrgreen: Ik ben van huis uit ook vloerbedekking gewend..ik vind het super! Alleen de kleur word wel lastig dan..Creme zie je alles op, moet je ook weer rekening mee houden :roll:

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 04 jun 2008 21:17

Smurffie schreef:We willen allebei heel graag vloerbedekking, lekker zacht..Ik wil gewoon op blote pootjes door de kamer kunnen banjeren zonder dat er 'dingetjes' aan je voeten blijven zitten, vind ik enorm vies. Vroeger als ik bij vriendinnen ging spelen en ze hadden zeil of houten vloer, dan liep ik altijd op m'n tenen :mrgreen: Ik ben van huis uit ook vloerbedekking gewend..ik vind het super! Alleen de kleur word wel lastig dan..Creme zie je alles op, moet je ook weer rekening mee houden :roll:

Creme is wel heel mooi en sjiek!
Neem je toch vloerbedekking met vleug, als er dan een vlek opkomt zie je dat bijna niet of je zegt dat het door de vleug komt. :wink:
Mn ouders hebben ook creme vloerbedekking en mn moeder maakt die 1 x per week schoon met Hara. Nou inmiddels ligt die vloerbedekking al 15 jaar, maar ziet er nog uit als een zonnetje.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 jun 2008 21:21

Elke week de vloerbedekking schoonmaken? :shock:

Eh..ik geloof dat ik dat niet zo zie zitten :mrgreen:

Nou, daar moet ik nog eens heel hard over nadenken..Wie weet krijg ik wel een geniale ingeving, you never know 8)

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 04 jun 2008 21:30

Smurffie schreef:Elke week de vloerbedekking schoonmaken? :shock:

Nou, daar moet ik nog eens heel hard over nadenken..Wie weet krijg ik wel een geniale ingeving, you never know 8)

Whahah, misschien kun je Arjan lief aankijken? Of de ene week jij en de andere week hij?

HEERE, leer mij Uw weg

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 jun 2008 21:34

em_ma schreef:
Smurffie schreef:Elke week de vloerbedekking schoonmaken? :shock:

Whahah, misschien kun je Arjan lief aankijken? Of de ene week jij en de andere week hij?

Hm..ik denk niet dat het helpt 8) Nou..komt tijd, komt raad. Geen zorgen voor de dag van morgen, etc. :mrgreen:

Ik ga eerst weer een uurtje of anderhalf werken nu, tot morgen weer :wink:

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 04 jun 2008 21:39

@ Smurf: je weet ook nooit wat er tegen die tijd op de markt is voor zichzelfschoonhoudende-wonder-vloerbedekking

HEERE, leer mij Uw weg

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 04 jun 2008 22:19

Iedere week de vloerbedekking schoonmaken?!
Mijn ouders hadden ook lichte vloerbedekking, en m'n moeder is best poetserig, maar dat deed ze echt niet!
Gewoon regelmatig stofzuigen. En wel heel goed poetsen als er iets omgevallen was. Maar dat ging echt jaren mee hoor! Die was roomwit ofzo zegmaar... *slecht in kleuren benoemen*
pobody's nerfect

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 05 jun 2008 08:33

em_ma schreef:
Smurffie schreef:We willen allebei heel graag vloerbedekking, lekker zacht..Ik wil gewoon op blote pootjes door de kamer kunnen banjeren zonder dat er 'dingetjes' aan je voeten blijven zitten, vind ik enorm vies. Vroeger als ik bij vriendinnen ging spelen en ze hadden zeil of houten vloer, dan liep ik altijd op m'n tenen :mrgreen: Ik ben van huis uit ook vloerbedekking gewend..ik vind het super! Alleen de kleur word wel lastig dan..Creme zie je alles op, moet je ook weer rekening mee houden :roll:

Creme is wel heel mooi en sjiek!
Neem je toch vloerbedekking met vleug, als er dan een vlek opkomt zie je dat bijna niet of je zegt dat het door de vleug komt. :wink:
Mn ouders hebben ook creme vloerbedekking en mn moeder maakt die 1 x per week schoon met Hara. Nou inmiddels ligt die vloerbedekking al 15 jaar, maar ziet er nog uit als een zonnetje.

Wij hebben ook wollen vloerbedekking. En daar willen we wel 20 jaar meedoen. Kun je uitleggen wat Hara is en hoeveel tijd het kost iedere week?
Uit het feit dat iets niet wit is, moet men nog niet opmaken dat het zwart is

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 jun 2008 08:46

Voor topic vervuiling over schoonmaakwerk van vloerbedekking verwijs ik u graag naar het poetstopic: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=21583

dit is juist zo leuk over hoe je huis eruit ziet en wat je voor leuke dingen in je huis kunt doen............

Rolf

Berichtdoor Rolf » 05 jun 2008 12:11

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 05 jun 2008 16:24

HEERE, leer mij Uw weg

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 05 jun 2008 17:23

MissF schreef:Supervet, groen. Ik hou wel van groen. Maar dan meer dat oudgroen.

Dan zal jij ws helemaal fan zijn van de keuken in het huis van m'n zus! :lol:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 05 jun 2008 18:41

Zo..fotootje gepatineerde spiegel:

Afbeelding

Ik denk dat ik er nog een keer overheen ga, en dan alleen ''het kroontje'', zodat die wat donkerder wordt. Het is nu een beetje roestbruin, ik wil m antiekbruin hebben. En de kast ook..dus de spiegels zijn proefkonijn 8)

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 05 jun 2008 18:56

Wowie Smurf, dat ziet d'r goed uit. :)
Ik ben echt benieuwd hoe jullie huisje gaat worden.
Je hebt een leuke stijl, dat is een ding wat zeker is. :D
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Terug naar “Archief”