kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 03 jun 2008 17:27

Inderdaad. Er zijn kleuren die ik prachtig vind, allemaal leuk en aardig, maar als ze niet bij me staan kan ik ze beter niet dragen, toch?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 jun 2008 17:55

Ik heb goud met zilveren oorbelletjes van Arjen gekregen met een briljantje erin. Die heb ik dus echt altijd in. Overigens heb ik oorbellen gerust jaren in..zo heb ik zeker 2 jaar pareltjes ingehad, daarvoor altijd ringetjes en altijd van die 3,95-gevallen bij de HEMA, die ik nooit kwijt raakte. Pas bleef ik met mn ring achter m'n huidige oorbel hangen, schiet hij los, bijna kwijt :roll: Gelukkig nog gevonden, ik zag waar hij heen vloog :P

Eerder had ik ook altijd 3 of 4 ringen om, tegenwoordig nog maar 1. Straks de verlovingsring (en tevens trouwring), maar ik betwijfel of ik die naar m'n werk omdoe..Ik vrees dat hij er niet veel mooier van wordt. Armbanden en horloges vind ik iritant, en een ketting draag ik alleen als ik er toevallig erg in heb, dat is dus praktisch nooit 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 jun 2008 17:57

Gershwin schreef:Inderdaad. Er zijn kleuren die ik prachtig vind, allemaal leuk en aardig, maar als ze niet bij me staan kan ik ze beter niet dragen, toch?

Eerlijk gezegd heb ik daar nooit echt op gelet..Ik ben persoonlijk dol op blauw (lichtblauw), maar paars en lila-tinten zal ik echt nooit dragen..Verder gewoon pasteltinten en veel bruin, wit en zwart. Volgens Arjen kan ik best wel felle kleuren hebben, maar dat durf ik niet zo goed.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 jun 2008 18:04

Gershwin schreef:
LeChat schreef:
dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi :8>
Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...

Nog één keer dan: welke kleuren je draagt moet je vooral af laten hangen van je huids- en haarkleur, niet van de kleur van de kleren op zich :wink:
Oké, oké, het moet je staan - da's met kledingmodellen e.d. natuurlijk ook zo :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 03 jun 2008 18:05

Gershwin schreef:Inderdaad. Er zijn kleuren die ik prachtig vind, allemaal leuk en aardig, maar als ze niet bij me staan kan ik ze beter niet dragen, toch?

Helemaal mee eens. Er zijn zelfs van die avonden/cursussen waarbij je allerlei verschillende kleuren lapjes om je heen krijgt om te kijken of het bij je past. Aan het eind van de avond krijg je dan een advies mee naar huis met welk soort type kleuren mens je bent. Bijv herfstkleuren.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 jun 2008 22:24

Gershwin schreef:
LeChat schreef:
dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi :8>
Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...

Nog één keer dan: welke kleuren je draagt moet je vooral af laten hangen van je huids- en haarkleur, niet van de kleur van de kleren op zich :wink:

Dat is bij de meeste dingen zo, dat het wel moet staan. Maar het allerbelangrijkste vind ik nog altijd dat ik de kleur mooi vind. Alleen of ik nu zilver of goud "moet" dragen omdat ik een zomer- of wintertype ben, vind ik echt onzin. Is het hebben van een kleurenwaaier een nieuwe hype ofzo?!
Dus, dat.

Mary Pickford
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mary Pickford » 04 jun 2008 06:41

dE bAdEeND schreef:
Gershwin schreef:
LeChat schreef:

Dat is bij de meeste dingen zo, dat het wel moet staan. Maar het allerbelangrijkste vind ik nog altijd dat ik de kleur mooi vind. Alleen of ik nu zilver of goud "moet" dragen omdat ik een zomer- of wintertype ben, vind ik echt onzin. Is het hebben van een kleurenwaaier een nieuwe hype ofzo?!

Hier op RW wel, lijkt het :). Volgens mij bestaan die dingen al jaaaaren.
Maar volgens mij kan zelfs de kleur die je het lelijkst vindt je nog mooi maken (of houden). Als je dat zelf niet wilt, tsja, dan moet je dat natuurlijk niet doen. Niemand die je iets verplicht. Zelf zou ik bijvoorbeeld niet snel iets groens dragen.
Onderschrift? Nee, doe ik niet aan. Onzin.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 04 jun 2008 08:19

Smurffie schreef:Straks de verlovingsring (en tevens trouwring), maar ik betwijfel of ik die naar m'n werk omdoe..Ik vrees dat hij er niet veel mooier van wordt.

Dat geeft toch niet? Mijn motto is dat je spullen (dus ook sieraden) moet gebruiken, anders is het pas jammer van de spullen :)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 jun 2008 08:37

rosalie83 schreef:
Smurffie schreef:Straks de verlovingsring (en tevens trouwring), maar ik betwijfel of ik die naar m'n werk omdoe..Ik vrees dat hij er niet veel mooier van wordt.

Dat geeft toch niet? Mijn motto is dat je spullen (dus ook sieraden) moet gebruiken, anders is het pas jammer van de spullen :)

Ik zou denk ik ook even wachten met om doen naar je werk tot je getrouwd bent. De juwelier kan hem wel weer mooi maken maar het zou wel zonde zijn als er een lelijke zichtbare beschadiging zou zijn. Na het trouwen maakt het toch allemaal niet meer uit, dan ben je zwanger en gaat die ring toch weer af ivm dikke opgezette vochtvingers 8)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 04 jun 2008 08:38

jamillah schreef:
rosalie83 schreef:

Ik zou denk ik ook even wachten met om doen naar je werk tot je getrouwd bent. De juwelier kan hem wel weer mooi maken maar het zou wel zonde zijn als er een lelijke zichtbare beschadiging zou zijn. Na het trouwen maakt het toch allemaal niet meer uit, dan ben je zwanger en gaat die ring toch weer af ivm dikke opgezette vochtvingers 8)

:shock:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 jun 2008 08:41

Naja, ik ging even van mezelf uit :mrgreen: 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 jun 2008 08:48

rosalie83 schreef:

Opzich wel, maar op de markt met ruwe kratten sjouwen enzo, daar wordt hij echt wel snel lelijk van denk ik. Na het trouwen werk ik toch niet meer op de markt 8)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 jun 2008 08:49

Idd en met een beetje ramen zemen en in je neus peuteren beschadigd ie niet zo snel :P

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 jun 2008 09:43

Smurffie schreef:
rosalie83 schreef:

Opzich wel, maar op de markt met ruwe kratten sjouwen enzo, daar wordt hij echt wel snel lelijk van denk ik. Na het trouwen werk ik toch niet meer op de markt 8)
Ik dacht dat ik daar op zou letten! Overal afdoen, bij het sjouwen, op m'n werk etc. Ik heb m het eerste weekend dat ik ging werken na m'n trouwen en na de vakantie afgedaan maar collega's waren zo benieuwd :mrgreen: ik heb m nooit meer afgedaan en op zich is ie na een jaar wel ietsjes beschadigd, maar ik poets m ook regelmatig weer op. Op zich valt het reuze mee! :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jun 2008 09:44

Een volledig glimmende trouwring zonder beschadigingen staat zo 'pril', ik vind 't juist wel leuk als je eraan kunt zien dat de relatie/het huwelijk al wat langer duurt :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”