hananja schreef:Op dit moment ben ik denk ik in sommige dingen meer refo-achtig dan Raido..
Dat komt me bekend voor...
Moderator: Moderafo's
Marie Popelin schreef:Dit zat ik ook te denken, er zijn veel meer refo's dan alleen Lammetje. Sommige zaken begrijp ik wel van haar, sommige doen me ook zeer, vooral de uitspraken hoe een 'waar bekeerd mens' zich gedraagd. Refo's vind je in zowel de Oud Ger Gem als in de PKN, dat moeten we niet vergeten. Daarom is het ook logisch dat er zo verschillend wordt gedacht anders hadden we zondag wel met z'n allen bij elkaar gezeten. Wat de één met een goed geweten wel vind kunnen, ziet de ander als 'zonde'. Daar kunnen we over discusseren, alleen wat meer begrip naar elkaar zou ons niet mis staan.
Alphonsus schreef:rosalie83 schreef:Alphonsus schreef:Fijn dat ook jij Refo bent.
Alsof er iets mis is met je als je geen refo bent
Niets mis alleen vind ik dat fijn voor haar en mij.
De anderen zijn mij net zo lief.
Ook jij Rosalie.
Alphonsus schreef:Marie Popelin schreef:*Verlaat het topic*
Alphonsus draaft door, en verbeeld zich alsof we tegenstanders zijn terwijl LeChat en ik ook tot de refo's behoren. Een fijne dag nog.
Ugh, ik heb niets over jullie gezegt. Alleen Lammetje bemoedigd.
Met tegenstanders heb ik diegenen bedoeld die de Refo's belachelijk willen maken. Duidelijkheid geschapen?
Fijn dat ook jij Refo bent.
Lijkt me ruim voldoende Henk die mogelijkheden.henkie schreef:We dwalen zo'n 10 pagina's af
Misschien ook aardig om eens over oplossingen na te denken van problemen waar jullie mee zitten...
We hebben al gesloten fora ingevoerd, je kunt posts rapporteren die niet in de haak zijn, je kunt bij de start van een onderwerp aangeven wat je met het onderwerp wilt etc.
Ben benieuwd!
Marie Popelin schreef:Alphonsus schreef:Marie Popelin schreef:*Verlaat het topic*
Alphonsus draaft door, en verbeeld zich alsof we tegenstanders zijn terwijl LeChat en ik ook tot de refo's behoren. Een fijne dag nog.
Ugh, ik heb niets over jullie gezegt. Alleen Lammetje bemoedigd.
Met tegenstanders heb ik diegenen bedoeld die de Refo's belachelijk willen maken. Duidelijkheid geschapen?
Fijn dat ook jij Refo bent.
Als 2 mensen een reactie geven en jij blaast daar met zo'n kreet overheen, snap je niet dat dat erg raar overkomt? Daarnaast lijkt het me dat Lammetje al genoeg 'aanmoedigende reacties' gehad heeft en inmiddels is ze 16 uur offline, dus dit komt wat vreemd over.
Persoonlijk hou ik niet zo van dat 'ons-refo gedoe' en kun je beter blij zijn wanneer iemand Christen is en getuigd van de Here Jezus. In de hemel en op de nieuwe aarde zet de Here ook geen hek tussen de refochristenen en de niet-refochristenen.
Optimatus schreef:Dan wordt het wel tijd om de anti-remonstrantse en anti-katholieke doctrines te schrappen. Immers, remonstranten en katholieken zijn ook christenen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten