Moderator: Moderafo's
MarinusCopy schreef:Toetsenbord schreef:Als je iets afwijst (naar mijn mening op grond van Gods Woord) wilt dat nog niet zeggen dat mensen gruwelijk zijn, dood moeten (![]()
) en dit aan zichzelf te danken hebben!
nogmaals: jij vind dat wellicht niet, maar de bijbel vind dat wel degelijk. En het is precies die tekst (andere teksten zijn er eigenlijk niet) waarop jij jouw afwijzing van homoseksualiteit op basseert. Ja er zijn wat andere teksten, maar deze tekst is de enige die beschrijft hoe je homoseksuelen dient te behandelen.
keessie schreef:Tuurlijk beweert hij dat niet.
Vroeger kwam je gewoon niet voor je geaardheid uit als homo. En nu moet iedereen zien dat ze homo. Staan die prutsers op boten in de Amsterdamse grachten. De wereld moet immers zien dat zij homo zijn en dat ze er voor uit durven komen! Gek hé dat Nederland en vooral Amsterdam in buitenland een verkeerde naam heeft.
En dan heb ik het nog niet over de openbare zoenfestijnen wat tegenwoordig blijkbaar in is. Heel Nederland moet zien dat ze homo zijn. En de homo parkeerplaatsen langs de snelweg vergeet ik maar even.
En nu dus ook homo's bij een 'christelijke' partij. Straks voel je je in NL nog anders omdat je gewoon hetro bent.
Denkertje21 schreef:Boekenlezer schreef: Als die mensen hun gevoelens nou bespreken met vertrouwenspersonen... Dan kunnen zij over hun gevoelens praten, terwijl ik er niet mee opgezadeld wordt. Dat is toch een mooie tussenoplossing?
Ach ja, Boekenlezert... ben ik mijns broeders hoeder? Nee toch?
Toch blij dat er wél een christelijke partij is die hun broeders en zusters niet zo makkelijk terzijde schuiven zoals jij doet!
keessie schreef:MarinusCopy schreef:
Btw: iedereen weet dat de gemiddelde parkeerplaatshomo een netjes getrouwde christelijke "hetero" is. Parkeerplaatsen zijn niet echt ons probleem denk ik.
Nou des te erger. Degenen die daar aan meedoen moeten zich daarom kapot schamen.
MarinusCopy schreef:keessie schreef:MarinusCopy schreef:
Btw: iedereen weet dat de gemiddelde parkeerplaatshomo een netjes getrouwde christelijke "hetero" is. Parkeerplaatsen zijn niet echt ons probleem denk ik.
Nou des te erger. Degenen die daar aan meedoen moeten zich daarom kapot schamen.
Ja, en ik zou het waarderen als je de parkeerplaatsproblematiek in je eigen kring houd. Homo-ontmoetingsplaatsen zijn vnlk een christelijk verschijnsel dus val ons daar verder niet mee lastig.
Gershwin schreef:Hehe, lieflijk toontje slaan we tegen elkaar aan, kindertjes. Nu even echt lief gaan doen hè?
Kan iemand (van de "bah homo's groep") mij uitleggen waarom het nou zo zwaar is om met het fenomeen homoseksualiteit geconfronteerd te worden? Ik heb er zelf namelijk nogal weinig moeite mee. Zeker niet emotioneel. Ik word niet opgewonden van 2 zoenende mannen en als ze het prettig vinden moeten ze vooral hun gang gaan.
Kan iemand van de andere kant (hè nee, flauw, maar iemand die pro-homo's is) mij uitleggen waarom een christelijke partij niet tegen homoseksuele relaties zou mogen zijn? Als zij vindt dat dat in de bijbel staat, mag dat toch?
Verder, @ MC: klets niet over doodstraf, dat soort regels uit het oude testament halen is heel flauw en wordt door christenen al 2000 jaar niet meer gedaan.
Gershwin schreef:Verder, @ MC: klets niet over doodstraf, dat soort regels uit het oude testament halen is heel flauw en wordt door christenen al 2000 jaar niet meer gedaan.
Gershwin schreef:Kan iemand van de andere kant (hè nee, flauw, maar iemand die pro-homo's is) mij uitleggen waarom een christelijke partij niet tegen homoseksuele relaties zou mogen zijn? Als zij vindt dat dat in de bijbel staat, mag dat toch?
Toetsenbord schreef:1. Toon aan uit onerzoek dat de meeste homoparkeerplaatsen voornamelijk worden bezocht door christelijke 'hetero' mannen.
2. Dan houdt het al op , want dat is niet aan te tonen en het is maar zeer de vraag of dat zo is![]()
3. Ik ontken uiteraard niet dat die mannen er zijn en al was het de meerderheid, dan nog zou dat een maatschappelijk probleem zijn, omdat allen mensen christelijk behoren te zijn.
Gershwin schreef:Kan iemand (van de "bah homo's groep") mij uitleggen waarom het nou zo zwaar is om met het fenomeen homoseksualiteit geconfronteerd te worden? Ik heb er zelf namelijk nogal weinig moeite mee. Zeker niet emotioneel. Ik word niet opgewonden van 2 zoenende mannen en als ze het prettig vinden moeten ze vooral hun gang gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten