tante-tortel schreef: Rare wereld leven wij toch.
Eensch

Welke econoom kan het helder verwoorden?

Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:al vraag ik mij af.. wat de koeien van me pa krijgen!! geen rooooie cent!
dat is wel goed... die actie dat wanneer je een stoel koopt je een kind bepaald bedag cadeau doet!
dan zou ik het er nog niet voor over hebben, qua portemonnee lukt het denk ik ook niet. En als ik er knapper van wordt: da's niet mogelijkAlphonsus schreef:kwebbel schreef:daar heb ik een presentatie over, over 2 weken..... EKO voeding, best interessant maar niet mijn ding.
Sommige mensen eten alleen biovoedsel, zoals groente, en vlees e.d. Ik vind dat te duur en heb het er niet voor over. Mijn klasgenoot eet alleen maar biozooi en zegt dat het beter voor je is dan al dat ingespoten zooi. Ik heb het er niet voor overIemand ervaring met dat spul ?
Ja je wordt er gezonder EN knapper van.
ooooo bedoelde je datAlphonsus schreef:kwebbel schreef:dan zou ik het er nog niet voor over hebben, qua portemonnee lukt het denk ik ook niet. En als ik er knapper van wordt: da's niet mogelijkAlphonsus schreef:kwebbel schreef:daar heb ik een presentatie over, over 2 weken..... EKO voeding, best interessant maar niet mijn ding.
Sommige mensen eten alleen biovoedsel, zoals groente, en vlees e.d. Ik vind dat te duur en heb het er niet voor over. Mijn klasgenoot eet alleen maar biozooi en zegt dat het beter voor je is dan al dat ingespoten zooi. Ik heb het er niet voor overIemand ervaring met dat spul ?
Ja je wordt er gezonder EN knapper van.
Mooiere en frissere huid, minder snel verouderen, betere haargroei, gezondere stoelgang, etc.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten