kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 31 mei 2008 09:44

Nou, dan kunnen we dat beter in augustus doen, dan is het hier lekker weer en dan hebben jullie een leuk reisje! :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 31 mei 2008 09:49

Hm, dan geef ik je toch minder kans op een hoge opkomst... Maar er worden regelmatig onofficiele meetings georganiseerd in Nederland, dus ik bedoel het serieus hoor...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 31 mei 2008 09:51

Dat wist ik wel hoor! Maar ik ben niet heel veel in NL en als ik er ben heb ik aardig wat afspraken staan. Dus ja, het is een kwestie van plannen en dan moet ik alsnog wel eens verstek laten gaan. Maar wie weet gaat het deze keer goed komen!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 jun 2008 13:28

In een aantal winkels is de opruiming al begonnen hoor! Bij m'n ouders (zitten veel particuliere zaken) in de meeste winkels al. Ideaal, dan is er nog veel keus en toch al korting.
Ik kreeg vorige week ook van Anna van Toor een dingetje in m'n brievenbus dat de opruiming begonnen is. Dus denk dat het verder ook niet al te lang meer gaat duren.

Gisteren heb ik voor een bruiloft een donkergrijs jurkje gekocht van sandwich (helaas niet in de opruiming ;)) met een zilvergrijze enveloppe-tas en een lange grijze ketting. Nu nog zilvergrijze pumps, en evt. een jasje voor als het wat frisser weer is.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jun 2008 13:39

Jannoek schreef:Gisteren heb ik voor een bruiloft een donkergrijs jurkje gekocht van sandwich (helaas niet in de opruiming ;)) met een zilvergrijze enveloppe-tas en een lange grijze ketting. Nu nog zilvergrijze pumps, en evt. een jasje voor als het wat frisser weer is.

In Rotterdam Centrum zit een Sandwich outlet. Ze hebben echt veel (bijna alles) en het is er echt heel erg goedkoop. Je zult het niet vinden op internet, want ze mogen er geen reclame mee maken. Het heet dan ook heel anders. Je moet het echt weten, want het is een klein winkeltje met een kleine ingang. Hij zit aan de Oude Binnenweg. Echt een aanrader.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 01 jun 2008 15:28

Kan ik daar ook slagen, Gala?

Iets anders: welke sieraden dragen jullie (graag)?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jun 2008 15:29

Nee, dat is vrouwenkleding. Helaas. Maar er zijn natuurlijk wel zaakjes op de Oude en Nieuwe Binnenweg die echt die typische Gio-stijl verkopen :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jun 2008 15:44

Giovannino schreef:Iets anders: welke sieraden dragen jullie (graag)?

Sieraden. Hm. Alleen goud, geen zilver, ik vind goud gewoon mooier. Om mijn ringvinger van mijn rechterhand draag ik mijn trouwring (DUH) en aan mijn linkerhand heb ik meestal 3 of 5 andere gouden ringen. Altijd wel 3 (om wijsvinger, middelvinger en rindvinger), soms ook 5.

Verder ben ik dol op armbandjes en heb ik bijna altijd wel om mijn rechterpols 1 armbandje om en om mijn linker 2 hele dunne. In de zomer soms een enkelbandje om mijn rechterenkel.

Een kettinkje heb ik zelden tot nooit om. Ik heb een mooi gouden kettinkje met een kruisje, maar dat heb ik zelden om. Ik houd gewoon niet van kettinkjes voor mezelf.

Ach, het ligt er gewoon aan. Maar ik houd niet van grote opzichtige sieraden, dus draag ik die nooit.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 01 jun 2008 15:50

Giovannino schreef:Iets anders: welke sieraden dragen jullie (graag)?

Ah sieraden, daar hebben we het nog niet over gehad :)

Standaard draag ik mijn gouden trouwring om mijn rechter ringvinger en een gouden ring met een diamantje om mijn linker ringvinger, en een gouden kettinkje met een kruisje om mijn hals.

Soms vervang ik dat kettinkje voor iets anders, meestal bij een feestje; vorige week bijvoorbeeld had ik op een feestje een spijkerbroek aan met een blauwig voile achtig ding met een hele wijde hals, over een blauw strak hemdje, en dan hang ik in de wijde hals een grotere ketting met blauw.

Oorbellen varieren van kleine ringetjes tot aan rode knopjes, afhankelijk van of ik zin heb oorbellen te dragen en wat voor kleding ik draag. Ik denk nog na over een tweede gaatje in elk oor.

Verder (armbandjes, enkelbandjes, meer ringen, etc.) net waar ik zin in heb enzo.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jun 2008 15:52

O ja, oorbellen. Uhm, ik heb 2 gaatjes in elk oor, wil er eigenlijk 3, maar durf het niet. Maar wil het wel. Steeds als ik langs een juwelier loop, dan denk ik, hoppa, schiet die dingen erin... maar ja... wat dat nou toch is.

Ik heb in elk oor momenteel 2 hele dunne gouden ringetjes. Ik houd niet van grote opvallende oorbellen, staat denk ik ook niet bij mijn hoofd :mrgreen:

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 01 jun 2008 15:54

Een zilveren ketting met een kruisje die eigenlijk nooit afgaat. Oh ja oorbellen zijn fijn, en verder draag ik altijd twee ringen met een steen of een bewerking in het materiaal. Armbanden heb ik eigenlijk nooit om, vooral met lange mouwen vind ik dat wat vervelend zitten.
De natuur kent het geheim en glimlacht.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 01 jun 2008 15:54

Galateia, waarom durf je geen derde? Ik durf namelijk niet zo goed een tweede, dus ik ben wel nieuwsgierig 8)

Ik hou ook niet zo van grote oorbellen voor mezelf. Het past gewoon niet, soms zegt mijn nicht van 16: pas nou deze oorbellen eens! en dan komt ze aan met joekels van dingen van haarzelf ;) Maar dat ziet er gewoon niet uit bij mij :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jun 2008 15:56

rosalie83 schreef:Waarom durf je geen derde? Ik durf namelijk niet zo goed een tweede 8)

Geen idee. Heb niet echt grote oren ofzo, ben bang dat het megaveel pijn doet, is er nog wel genoeg oorlel over...?!
Allemaal onzinsmoesjes natuurlijk. Ik moet gewoon die gaatjes laten schieten. Maar tot nu toe loop ik altijd door....

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 jun 2008 16:02

Ha, ik durf ook geen derde gaatje!

wrom? die tweede ging al steeds ontsteken enz dus ik dacht dat het vast niet "hoorde/mocht" maar omdat ik er al zoveel pijn van heb geleden (al vanaf mijn 18e) houd ik nu vol met een simpel zilveren oorbel met glimmer erin.

Verder ben ik best gek op sieraden. Heb meestal mijn trouwring om, met mijn verjaardag heb ik van mijn lief een gouden ring gehad, met steentje en 2 boogjes erboven of onder. Weet nog steeds niet hoe om hij moet. Kwam ik er gister achter dat ie onderaan al kapot gaat :?

Meestal probeer ik een ketting bij mijn kleding te zoeken en soms zomaar tijden weer niets.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jun 2008 16:04

Misschien moeten we met z'n 3-en gaatjes gaan laten schieten? Kunnen we elkaars handje vasthouden... :mrgreen:

Terug naar “Archief”