De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 mei 2008 22:01

Jo'tje schreef:Bij ons in de flat heeft iedereen ook van die raambeveiliging.
Gewoon zo'n klip dat je het op een kier kunt zetten.
Is vast wel te krijgen in NL. Gewoon eens bij een Gamma of Praxis vragen?
Praxis heeft een uitgebreid assortiment aan sloten en beveiliging!! Aanrader om zeker (in een grote winkel van Praxis, bijv. een XL winkel) daar eens te neuzen en advies te vragen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 29 mei 2008 22:06

Voor wie op vakantie gaat, veel plezier!
Wij gaan over anderhalve week, naar de Belgische Ardennen. Heb er al superveel zin in!

Annet, wat schrikken als er eentje uit het zolderraam klimt :shock:
Sophie zette van de week haar luieremmer voor het open raam en stond ook al klaar hoor... Mijn man is nu naar de bouwmarkt geweest en gaat er een soort tralies voor zetten zodat ze er niet uit kan vallen.
Haar bedbeveiliging haalt ze er ook al bijna af (extra hekje) dus daar moeten we ook nog wat op verzinnen, evenals op het campingbedje op vakantie.

Wat het stoutigheid uithalen van de kids betreft, ik zou gewoon mijn excusues aanbieden aan die vrouw en verder moet ze daar maar genoegen mee nemen. Evt kun je je kind nog excuses laten maken, maar dat ligt een beetje aan de leeftijd denk ik. Op zich leren ze daar wel van natuurlijk maar t ligt er ook aan hoe redelijk of onredelijk die andere persoon is en waar het om ging.
Sommige mensen kunnen zich toch vreselijk druk maken om niks :(

Sophie is uit logeren dus t is maar stil hier vanavond...
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 29 mei 2008 23:08

Afbeelding

nog meer refowebkids....maar dan een maatje groter :mrgreen:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 mei 2008 06:00

Het is gewoon best moeilijk stoute kids/buren. Wij hebben vorig jaar een nieuwe schutting geplaatst met hardhouten poort. Nu blijkt die poort dus doel te zijn voor de voetballende kleinzoons van onze buurvrouw. Nou de ballen knallen ertegen. We hebben er wat van gezegd en wat zei hun moeder: ach, daar moet je niet naar kijken, want toen wij klein waren, voetbalden we ook tegen deze schutting en die was altijd kapot.

Rianne klimt nog steeds uit bed en nu hebben we de deurklink er aan de binnenkant afgehaald. Wat was ze boos!!!! en dat liet ze heel goed horen. We hebben ze laten brullen en toen is ze in slaap gevallen. Heel voorzichtig in bed gedaan, maar om een uur of 12 hetzelfde liedje. Weer uit bed...... laten gillen... stil en toen ben ik in slaap gevallen en madammeke ligt nu als een hondje voor de deur van haar slaapkamer te maffen.... Dan heb je een bed en kies je voor de vloer. Gelukkig heeft ze vloerbedekking. Maar ik weet geen andere oplossing.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 mei 2008 07:46

Renee wat een leuke foto... leuk weer wat van je te horen... hoe gaat het met je?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 mei 2008 07:56

de grond ligt zeker ook lekker pol... haha..

zo vond ik milan ook een keer:
Afbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 mei 2008 08:42

Die van mij willen altijd als het warm is op de laminaatvloer slapen. Ze wikkelen zich dan in hun dekbed, voelt zeker wat koeler aan. Eerst vond ik het maar nix, maar het is elke warme periode dezelfde strijd. Hun liggen op een harde ondergrond, ik voel er niets van. Soms doen ze het zo zachtjes 's avonds dat ik het niet eens hoor. Ga ik naar bed zie ik ze zo liggen slapen.

Renee, wat een muzikale kids! Wanneer geven ze hun eerste optreden? En vind jij het ook aangenaam om aan te (moeten) horen? Ik mis nog de zanger! :P

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 30 mei 2008 09:09

@Pol: vervelend van dat slapen, joh! Slaapt ze 's middags nog?

Margot heeft maandag een MRI-scan voor haar hoofd gehad. i.v.m. haar hoofdpijn. Het ging echt goed, ze bleef stil liggen, alleen vond ze het geluid echt heel eng. Het is ook een enorme herrie. Ik heb haar daarna maar beloond! Nu nog wachten op de uitslag....
Juliëtte heeft haar 1e tandje. Best laat volgens mij. De anderen hadden het eerder. En ze kan zitten, trots dat ze rondkijkt!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 30 mei 2008 09:40

Renee, leuke foto! :D

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 mei 2008 12:05

Juultje77 schreef:@Pol: vervelend van dat slapen, joh! Slaapt ze 's middags nog?

Margot heeft maandag een MRI-scan voor haar hoofd gehad. i.v.m. haar hoofdpijn. Het ging echt goed, ze bleef stil liggen, alleen vond ze het geluid echt heel eng. Het is ook een enorme herrie. Ik heb haar daarna maar beloond! Nu nog wachten op de uitslag....
Juliëtte heeft haar 1e tandje. Best laat volgens mij. De anderen hadden het eerder. En ze kan zitten, trots dat ze rondkijkt!

Ze slaapt een uurtje smiddags anders red ze het niet. En ik geef het maar over. Dan maar op de grond. Ze zoekt het maar uit. Elke keer die strijd in bed/uit bed.... je word er gek van.

Maar wat akelig van Margot... hopelijk is het een goede uitslag

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 30 mei 2008 18:17

hier ook een haakje op de deur hoor en ik vind ze ook wel eens op de grond of half in het gordijn ofzoiets, kaal bed met alles eruit ook al meegemaakt :D

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 30 mei 2008 19:52

mamavansophie schreef:Voor wie op vakantie gaat, veel plezier!
Wij gaan over anderhalve week, naar de Belgische Ardennen. Heb er al superveel zin in!

Wij hebben net een last minute geboekt voor volgend weekend! Ook naar de Belgische Ardennen!
Komen we elkaar misschien nog wel tegen haha 8) :wink:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 30 mei 2008 22:24

*Annet* schreef:Renee, wat een muzikale kids! Wanneer geven ze hun eerste optreden? En vind jij het ook aangenaam om aan te (moeten) horen? Ik mis nog de zanger! :P

alles beter dan blokfluit :!: :!: :mrgreen:
ik speel zelf wel eens voor zanger maar dat wordt me nooit in dank afgenomen, gek he :?:

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 30 mei 2008 22:28

trijntjejohanna schreef:Renee wat een leuke foto... leuk weer wat van je te horen... hoe gaat het met je?

Ha TJ, das lang geleden dat ik jou tegenkwam in Kampen he :?:
zo te zien is er nogal wat veranderd bij jou :D ... je bent opeens met z'n vieren :mrgreen:
Bevalt dat zo'n mannenhuishouding :?:

Hier is het meer een meidenboel, af en toe komt m'n zoon ook nog es aanwaaien maar meestal alleen om hier te slapen :?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 mei 2008 22:42

Renee schreef:alles beter dan blokfluit :!: :!: :mrgreen:

Daar word ik nou verdrietig van, dat er nog steeds mensen zijn die denken dat blokfluit niet mooi kan klinken ofzo... Ga eens kijken op www.barleycord.nl en dan de filmpjes bekijken en dan ben ik wel erg benieuwd of je dan van mening bent veranderd ;)

Terug naar “Archief”