Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Giovannino schreef:Ik vermoed vanaf 1 juni??
Zou het? Hm. De Didi had al wel klantenavonden, dat luidt de voor-uitverkoop in. Hm. Denk denk denk...
lammetje schreef:rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?
Ja als ik een wit shirtje/rok/broek aan heb doe ik daar geen rood ondergoed bij aan, wit schijnt bijna altijd door...
em_ma schreef:rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?
In mn onderbewustzijn wel ja. De underwear die ik aantrek heeft ook met de stijl te maken die ik draag of hoe ik mij voel die dag.
rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?
Ja als ik een wit shirtje/rok/broek aan heb doe ik daar geen rood ondergoed bij aan, wit schijnt bijna altijd door...
Zal ik je eens iets vertellen? Knalrood is juist het enige waar je helemaal niets van ziet onder wit!
lammetje schreef:rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?
Zal ik je eens iets vertellen? Knalrood is juist het enige waar je helemaal niets van ziet onder wit!
Hier wel
em_ma schreef:De laatste tijd krijg ik steeds meer een hoedentic.
k Heb niet echt een makkelijk hoeden-hoofd. Maar heb het merk Seeberger ontdekt en dat zit heerlijk!
Zondags draag ik altijd een hoed, ik vind de gedachte er achter erg mooi. Hou van vlotte hoeden, niet al te opvallend. Ik zal nooit een halve fruitmand of dierentuin opzetten, dan gaat het naar mijn mening niet meer om de hoed, maar om de show.
Verder vind ik baretten en must-achtige gevallen (met zo n biesje) erg leuk.
Shop voor hoeden in Veenendaal en Utrecht.
rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?
Hier wel
Klinkt misschien beetje betweterig, maar dat is echt onmogelijk!Je moet wel echt knálrood hebben, dus geen lichtrood, of roze-achtig, of bordeauxrood.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten