Moderator: Moderafo's
Giovannino schreef:Hehe, ik shop het liefst in de tijd dat er op dure kleding 50% korting gegeven wordt ... Misschien is dat vanaf juli pas.
Het is i.i.g. een gaaf idee. Zal ik er ff over informeren enzo en dan weer een officieus meetingstopicje aanmaken ??
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Raido schreef:Dan mag je toch nog wel over laarzen praten..Loucom schreef:Laarzen beste mensen? Het is geen mooi zonnig weer, maar wel warm. Ik loop nu met slippers aan. (Heeft ook te maken met wat flauw doen met klasgenoot) Maar gekeken naar hoe warm het is kan je zat slippers aan.
In Nederland is het echt het een of het ander. Het ene moment (onder de 15 graden) loopt heel de bevolking met laarzen van Yetibont aan en het andere moment (boven de 15 graden) loopt men op achterlijke slippertjes.
Idem voor kleding, het ene moment lopen 'ze' met shawls om, waardoor je het gezicht niet eens kunt zien, het volgende moment is er 'wel iets meer' te zijn dan slechts een gezicht (nou ja, uitgezonderd de Alien-oog-zonnebrillen)..
Of ben ik nou de nerd
*zwijgt wijselijk![]()
Maarre, wees blij met zoveel diversiteit. Beter dan de tijd dat je er "niet bij hoorde" als je niet precies de mode volgde.
rosalie83 schreef:Mijn kuiten zijn juist altijd te dik voor laarzenNu ben ik niet super-de-super dun of zo, maar ik vraag me dan altijd af: wat als je écht superdik bent?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten