Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Volgens mij heb ik een soortgelijk probleem, zowel met schoenen als met broeken. Iemand heeft bedacht dat mensen met wat langere benen en smalle heupjes () niet bestaan.. Ik heb (zo ongeveer) maat 29/34 nodig voor broeken.. meestal wordt het dan 30/32 of 30/34 met een mega riem zodat het niet op mijn knieën gaat hangen..
Schoenen, doordat ik steunzolen heb moet ik altijd schoenen nemen die een maatje groter zijn dan mijn voetmaat, doordat ik hoger in mijn schoen zit én ook nog een een hoge wreef heb zit ik vaak behoorlijk klem in schoenen, waardoor ik weer kramp krijg etc..
Giovannino schreef:@ Galateia: Och, ik snap wel dat de aanhef 'lieve' druipt van sarcasme ...
Bij de weg, ik dacht wel aan zoiets he? (Jij noemt die laarzen grof, maar misschien had je een wat verkeerd beeld)
Hippieblijhoofd schreef:@Gala: wat voor laarzen vind je wel mooi dan?
Raido schreef:Levi is niet écht goedkoop hè....
Daatje123 schreef:Oja, de meeste laarzen kunnen wel worden ingenomen. Als het leer is helemaal! Ik heb zelf bij Manfield een paar supermooie gladde strakke laarzen gekocht met een klein hakje en die passen perfect. Maat 39 en minikuiten. Het is een model wat ze elk jaar schijnen te hebben in het bruin en zwart. Kosten geloof ik 189 euro, maar je kan er gerust 3 jaar op lopen! Enne... ik had ze in de uitverkoop van de uitverkoop van de prijsverlaging met extra korting. Zoiets geloof ik. Betaalde 50 euro ofzo, iniedergeval niet meer. Lachen!
Giovannino schreef:Ik vind van wel, lieve Galateia(en dank
)
@ Raido: Levi valt toch wel mee w.b. prijs? 60 euro ongeveer? En je loopt er minstens 3 jaar in ...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 58 gasten