LeChat schreef:Op van dat oasis enzo.
Nee echt alleen bosjes bloemen en dan sommige kunstig in elkaar geflanst tot boeket

Moderator: Moderafo's
Abdijbiertje om 1:00 schreef:LeChat schreef:Ik denk niet dat bloemen het goed doen op sigaretten & alcohol
Onbekend maakt onbemind, overigens zul je wel "oase" bedoelen
RESULTAAT (max 20 woorden)
oa·sismerk (dev)
1 zeer poreuze, wateropnemende kunststof, gebruikt bij het bloemschikken
Smurffie schreef:Grmbl, dat heb ik weer. Ben ik een soort van aangenomen bij Rivas Thuiszorg, belt gisteren een vriendin van me op: Zoek je per ongeluk nog werk? Nou nee, hoezo vroeg ik. Het blijkt dat een tante van haar dringend hulp nodig heeft omdat haar hulp is weggegaan. Die vrouw woont bij mij het dorp, ik kan er zo naartoe lopen, ik verdien daar hetzelfde, ik ken ze en ik heb er al eerder gewerkt. Alleen toen kon haar dochter het gaan doen dus ben ik er gestopt. Nu redden ze het niet meer samen omdat de vrouw zelf niet veel meer kan.Trouwens, dan werk ik ook een vaste dag in de week en hoef ik niet af te wachten of ik gebeld wordt. Hoe dan ook, het zou voor mij ideaal zijn, maar nu sta ik al ingeschreven als oproepkracht bij Rivas..
Is het erg raar om alsnog Rivas af te bellen? Zouden ze het begrijpen als ik de situatie uitleg? Wat zouden jullie doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten