kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 28 mei 2008 09:50

Jo'tje schreef:Het ligt eraan hóe open ze zijn.
Ik heb ook wel eens schoenen waar ik dan liever nog een badstof laag sokje in aan doe. Klinkt misschien warm, maar ik vind het juist minder zweterig dan alleen een pantykousje. Maar je schoenen moeten dan natuurlijk niet té laag zijn want dan is het niet mooi ;)
Maar het liefst blote voeten natuurlijk!

Die badstof 'voetjes' zijn ideaal! Helemaal niet warm, juist heel comfortabel. Maar dan kan weer niet in ballerina's of andere lage, kleine schoentjes, want dan zie je er een randje boven uit, en dát vind ik zo lelijk!

@Marnix; die Dr. Martens zijn leuk! Maar onder een pak vind ik dat dan weer niet zo fijn.

Onder een pak mogen best nette schoenen, maar gewoon niet van die 'gaatjes-schoenen'! Ik vind dit soort schoenen dan mooi:

Afbeelding

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 28 mei 2008 09:50

Galateia schreef:Ach, zo'n analyse. Nooit laten doen en ik vind het ook niet echt nodig. Het zou wel eens grappig zijn, maar daar houdt het dan ook bij op. Ik vind mooi wat ik mooi vind en als ik het niet mooi vind, dan trek ik iets echt niet aan, zelfs al zegt mijn kleurenkaart dat het me prachtig zou staan.

Ja precies! Maar dadelijk "mag" je dan ook niet meer de kleuren aan die je heel mooi vind :|
Dus, dat.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 28 mei 2008 09:55

rosalie83 schreef:
Onder een pak mogen best nette schoenen, maar gewoon niet van die 'gaatjes-schoenen'! Ik vind dit soort schoenen dan mooi:

Afbeelding

Ik ook! :8>

"Gaatjes-schoenen" vind ik een beetje te oud ofzo. Maar die schoenen op het plaatje vind ik echt heel mooi. Ik vind netjes echt heel mooi, ook bij mij vriend of in het algemeen bij mannen. Over het algemeen ben ik ook wel netjes gekleed, maar niet altijd. Soms vind ik het moeilijk om netjes te zijn voor mijn leeftijd, ik wil ook weer geen dingen aan die ik over 20 jaar nog aankan :|
Dus, dat.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 28 mei 2008 09:56

Idd Rosalie :)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 mei 2008 09:56

@Rosalie: Marnix in pak? Ik vraag me af of hij dat wel aandoet als we gaan trouwen :P Maar onder wat nettere broeken is het wel stoer inderdaad ;)

Over sokjes in ballerina's gesproken: je hebt ook van die sokachtige dingen met versieringen, of beetje kantachtig. Het ligt aan de schoen, maar dat kan wel erg leuk zijn!
pobody's nerfect

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 28 mei 2008 09:58

Ik heb redelijk veel verstand van kleding, smaak en kleuren enzo. Toch zou ik wel een keer stijladvies willen krijgen. Enige tijd geleden kwam ik er bijvorbeeld achter dat korte jassen mij ook goed staan i.p.v. halflang, groen droeg ik nooit maar laatst vond ik een groenig overhemd dat best goed stond. Verder vraag ik mij nog altijd af of ik nou net zo goed zilver als goud kan dragen of beter enkel goud - volgens de stylistiek dan he :P

Waarschijnlijk hebben zij nog meer tips. Anderzijds ben ik ook bang dat mij enkel info verschafd wordt die ik allang weet. En ik ben een beetje bang dan in een hokje gestopt te worden. (Als je eenmaal ingedeeld bent in het hokje 'natuurlijke looks' kijkt een stylist waarschijnlijk niet naar de andere typen vermoed ik)

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 28 mei 2008 09:59

Kga me ook even in de discussie mengen;)
Maar ik vind nette schoenen bij jongens/mannen ook echt mooi!
Tleukst vind ik bij mannen in de zomer een polo en in de winter een overhemd of blouse op een spijkerbroek of een nettere donkerbruine broek. Met nette schoenen eronder of allstars in de zomer!

Die sokjes met kant zijn idd echt schattig! maar in veel schoenen staat het net een beetje te overdreven..je moet echt 'rustige' schoenen hebben dan..
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 28 mei 2008 10:01

Jo'tje schreef:Over sokjes in ballerina's gesproken: je hebt ook van die sokachtige dingen met versieringen, of beetje kantachtig. Het ligt aan de schoen, maar dat kan wel erg leuk zijn!

Bij mij ziet dat er dus echt niet uit ;)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 28 mei 2008 10:10

rosalie83 schreef:
Jo'tje schreef:Over sokjes in ballerina's gesproken: je hebt ook van die sokachtige dingen met versieringen, of beetje kantachtig. Het ligt aan de schoen, maar dat kan wel erg leuk zijn!

Hoezo? Te lange benen? :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 mei 2008 10:20

rosalie83 schreef:

Bij mij ook niet nee, maar gisteren was er nog iemand bij mij op bezoek waar het wel erg gaaf bij stond :)
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mei 2008 10:27

Jo'tje schreef:@Rosalie: Marnix in pak? Ik vraag me af of hij dat wel aandoet als we gaan trouwen :P Maar onder wat nettere broeken is het wel stoer inderdaad ;)

Nou jaaaaaaaa..... Ik heb al iets van 3 of 4x in mijn leven een pak gedragen, dus niet overdrijven he. Maar inderdaad, voorlopig doe ik dat alleen op gala's en als ik trouw :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 mei 2008 10:31

Ach, als het maar net, stoer en feestelijk is. Ik vind trouwpakken bij sommige mannen echt niet mooi of bijzonder ofzo. Maar ok.
En mag ik ff verbaasd zijn? Ik heb dat namelijk nog nooit mogen aanschouwen in die jaartjes dat ik je ken ;)
pobody's nerfect

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 28 mei 2008 11:03

LeChat schreef:Nee, dat lijkt me ook niet, maar als je wel van V-halzen enzo houdt, is het risico dat je de borstaanzet (en meer) ziet natuurlijk wel een stuk groter bij cup D dan bij cup A...

dan doe je er gewoon een shirtje onder!
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 28 mei 2008 11:04

Over pakken gesproken: Mark heeft op onze trouwdag uiteraard een pak aan gehad, maar verder draagt ie het nooit (helaas... 8) )
Afbeelding

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mei 2008 11:05

Daphne schreef:Over pakken gesproken: Mark heeft op onze trouwdag uiteraard een pak aan gehad, maar verder draagt ie het nooit (helaas... 8) )

Waarom 'uiteraard'. Ik ben getrouwd met een pakloze man :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”