kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 27 mei 2008 20:34

ik verafschuw nette mannenschoenen, helemaal als ze punten hebben,
en ja leve de all-stars regenboog-smile

André

Berichtdoor André » 27 mei 2008 20:42

gempa schreef:ik verafschuw nette mannenschoenen, helemaal als ze punten hebben,
Dit vind je dus niet wat?

Afbeelding

ikkie89
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikkie89 » 27 mei 2008 20:47

wat een super topic :!:
heb'm helemaal doorgelezen!Heerlijk!!echt mijn ding! :8>
kledingkast? steeds uitgebreider nu ik ga werken
merkjes? liever niet. soms komt het zo uit bij het zoeken naar een bepaalde kleur of kledingsstuk. vind het bij anderen niet storend.
scheren? zonder me te scheren ga ik niet met m'n zomerkleren de deur uit. vind echt heel lelijk staan, van die behaarde benen bij vrouwen. oksels nog erger!! vind echt heel onverzorgd eruitzien..
Pak bij man? vind het bij sommige types echt heel stoer eruitzien. ik zelf ga meer voor de sportieve kleding. korte broek staat echt leuk bij mooie bruine mannenbenen jah :jaknikken: ! en korte broek hoort ook zeker bij het strand! was er pas en toen kwam er een heel stel mannen gekleed in pa. bedrijfsuitje denk. Sorry dat vindt ik dan écht geen gezicht. werd wat leuker uitzicht toen een stel kerels bedachten om maars kennis met 't zeewater te maken. netgelakte schoentjes en sokken uit, broek omhoog en hup het water in... 8)
kleding voor mezelf?houd heel erg van kantjes, jurkjes, rokjes, hakjes, tasjes, mooie lingerie in alle kleurtjes ook met kantjes, strikjes, etc.
echt meisjemeisje dus..
haar? heb best wel weer lang haar viel me vandaag op!heel eind voorbij m'n schouders al weer! binnekort maar wirs bij laten knippen. tgroeit ook zoow snell! draag 't liefst los..

heb nog geen kleurenanalyse laten doen.. waar kun je dat laten doen :?:
Wees eerst een individu voordat je een duo wordt

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 27 mei 2008 21:10

André schreef:
gempa schreef:ik verafschuw nette mannenschoenen, helemaal als ze punten hebben,
Dit vind je dus niet wat?

Afbeelding

nee blech echt waar

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 27 mei 2008 22:45

ikkie89 schreef:heb nog geen kleurenanalyse laten doen.. waar kun je dat laten doen :?:

google gebruiken denk ik, maar er zitten wel kosten aan. Ik denk toch minimaal 50 euro, maar omdat ik het niet zeker weet kan iemand anders die een kleuren analyse heeft gedaan het vertellen?

Ik heb nog nooit nagedacht over een kleuren-analyse, de kleuren die ik niet mooi vind draag ik toch niet. Verder kan ik zelf ook zien dat bepaalde kleuren mooi staan en andere kleuren mij heel bleek maken :D

ajl schreef:
parkiet schreef:Nou, komtie hoor.
Ik ben niet zo lang, ongeveer 1.68 denk ik. Niet superslank, maar ook weer niet dik zegmaar. mijn schouders zijn wat smaller dan mijn heupen, en heb ook vrij brede bovenbenen (tenminste dat vind ik zelf).
Kun je daar wat mee :?:

Ik heb volgens mij een beetje hetzelfde figuur

Okay, dit figuur komt mij bekend voor :D Heb het zelf niet, ik heb schouders en heupen die ongeveer even breed zijn. Maar goed, modellen die passen bij type bovenlichaam smal en onderlichaam breder zijn voor:
-broeken; met rechte pijp, eenvoudige naden en zo min mogelijk details, bootleg broeken, broeken met uitlopende pijpen. Driekwart broeken kunnen, maar niet de modellen die naar onderen smaller worden. Korte broeken zijn minder mooi, net als kleine opgestikte zakken aan de achterkant en grote zakken op de bovenbenen. Mooi is een broek met een hakje eronder.
-rokken; het a-lijn model(je ziet de vorm van een A) op knie-lengte of een cirkelrok(even googelen), of een rechte rok. Die laatste is dan supermooi als je er iets in dezelfde kleur boven hebt. Minder mooi zijn de rokken met dingetjes erop, enkele appilcaties kunnen wel. Horizontale motieven, grote prints en ruiten zijn ook minder mooi. Mooi bij rokken zijn laarzen en pumps, met een hankje die je benen langer maken.
-jurken; empire (strak aan de bovenkant, naar onderen toe uitlopend), de halslijn maakt niet zoveel uit, mooi is een empire jurk op knie-lengte met open schoenen die je benen langer maken (hakjes) maar andere schoenen en laarzen met hakjes is ook mooi. Dit model jurk in het zwart is het helemaal :8> Een wikkeljurk met een a-lijn rok kan ook, in een effen kleur of met een gelijkmatig patroon.

De rokken en de broeken zijn dus vrij simpele modellen, het idee is dat de aandacht naar je bovenlichaam gaat zodat het niet opvalt dat je onderlichaam breder is.
-Blousjes die mooi aansluiten en niet hoekig (hoekige, rechte lijnen) zijn, zijn goed. Net als met kantjes, ruches en andere details. Tops en shirtjes met boothals, lage wijde hals en vierkante hals laten je schouders breder lijken en zijn ook mooi met horizontale strepen. V hals en ronde hals zijn ook mooi als ze maar mooi glad vallen en tot op je heupbeen. Wikkeltruitjes en blouses die eindigen boven je heup. Verder; kleine printjes en motieven. (bloemetjes, stipjes, ruitjes etc), kapmouwtjes en halter-shirtjes.
Mooi zijn shirtjes die vallen op tot je heupbeen, dan lijkt je bovenlichaam langer. (Korte shirtjes maken je bovenlichaam korter en dan valt de lichaamsverhouding op)

Jasjes typ ik even snel want ik heb zin om te slapen :D
-Getailleerde jasjes, jasjes met ceintuur, a-lijn jasjes, trenchcoat (mag met dubbele rij knopen) Minder mooi is het hoekige model, een model dat je een nogal hoekig figuur geeft. (Weet niet echt hoe ik dit verder moet omschrijven)
Dus, dat.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 mei 2008 07:20

Die kleurenanalyses zijn vaak duur om te laten doen, maar ik heb 't bij een cultureel centrum voor studenten gedaan en dan valt het reuze mee ;)

Ik heb jullie advies nodig over het volgende: ik heb leuke zomerschoenen waar ik met blote voeten of met pantykousjes in kan. Dat laatste is natuurlijk netter, maar het loopt niet lekker, omdat die kousjes zo glad zijn. Hoe doen jullie dat?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 mei 2008 07:38

Als het open schoenen zijn, doe ik nooit pantykousjes aan. Bij dichte schoenen alleen als het kouder is. Op een dag als vandaag doe ik gewoon blote voeten in mn schoenen.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 mei 2008 07:57

Het ligt eraan hóe open ze zijn.
Ik heb ook wel eens schoenen waar ik dan liever nog een badstof laag sokje in aan doe. Klinkt misschien warm, maar ik vind het juist minder zweterig dan alleen een pantykousje. Maar je schoenen moeten dan natuurlijk niet té laag zijn want dan is het niet mooi ;)
Maar het liefst blote voeten natuurlijk!
pobody's nerfect

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 28 mei 2008 08:13

Bij sommige schoenen doe ik wel panty-kousjes aan, omdat het schoenen van leer zijn en die wijder worden wanneer ik ze met mijn blote voeten aan doe.

Verder hoef ik nergens verplicht panty's aan, ook niet in de zomer. Een beetje gebruinde benen/voeten en vooral goed verzorgd (geschoren dus :P ) vind ik echt niet minder netjes.
Dus, dat.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mei 2008 08:22

Nou ja, ze kunnen best stoer zijn. Ligt er aan waar je ze bij draagt. Ik draag vaak skateschoenen als ik er wat sportiever bij loop, als ik er netjes bij loop vind ik dat soort schoenen er onder weer geen gezicht.

Ik vind mijn nette Dr. Martens wel mooi:

Afbeelding
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 28 mei 2008 08:27

All-stars zijn leuk, zowel bij mannen als vrouwen. Vooral onder een spijkerbroek vind ik dat mooi staan.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 28 mei 2008 08:42

Lalage schreef:Ik heb jullie advies nodig over het volgende: ik heb leuke zomerschoenen waar ik met blote voeten of met pantykousjes in kan. Dat laatste is natuurlijk netter, maar het loopt niet lekker, omdat die kousjes zo glad zijn. Hoe doen jullie dat?

Misschien kun je er een badstoffen inlegzooltje in doen? Dan is je schoen stroever en voelen de kousjes ook minder glad...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 28 mei 2008 09:11

Lalage schreef:Die kleurenanalyses zijn vaak duur om te laten doen, maar ik heb 't bij een cultureel centrum voor studenten gedaan en dan valt het reuze mee ;)

Ah, welk centrum? En is het trouwens 'nodig'? Meestal voel je toch wel aan wat staat en niet staat?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 28 mei 2008 09:42

Dat voelt niet iedereen aan... en er kunnen ook kleuren zijn die je niet durft aan te trekken, terwijl bij zo'n kleurenanalyse blijkt dat ze je héel goed staan en wellicht durf je ze daarna wel aan te trekken, gesteund door dat advies.

Ooit wil ik ook zo'n analyse laten doen. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mei 2008 09:46

Ach, zo'n analyse. Nooit laten doen en ik vind het ook niet echt nodig. Het zou wel eens grappig zijn, maar daar houdt het dan ook bij op. Ik vind mooi wat ik mooi vind en als ik het niet mooi vind, dan trek ik iets echt niet aan, zelfs al zegt mijn kleurenkaart dat het me prachtig zou staan.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”