kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 mei 2008 19:07

Hehe, zo, weer een half uur verder ;/

Ik heb ook een hekel aan merken, maar zolang je ze niet ziet vind ik het geen probleem. Wat wel een probleem is: Een shirtje van Esprit kost 15 euro, terwijl ik hetzelfde soort shirtje bij de hema voor 6 euro koop. Al moet ik zeggen dat Esprit wel topkwaliteit is. Ik heb 1 shirtje van Esprit, al 4 jaar denk ik en nog steeds even zwart als altijd. Dat is de andere kant weer. Overigens kom ik graag bij Steps en de Sting (Shuterland is echt een fijn merk, mooie linnen broeken en fijne truitjes enzo) Beide winkels zijn helaas vrij prijzig.

Over sandalen zal ik het maar niet meer hebben.. 8)

Over ontharen: Jep, alles. Het hele jaar door. Epileren nog net niet, maar ik heb ook geen donkere wenkbrauwen, dat scheelt.
Over korte broeken bij mannen: Niets mis mee! Doe er alleen geen sandal...ow nee, zou ik niets meer over zeggen :P

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 27 mei 2008 19:12

Nou, komtie hoor.

Ik ben niet zo lang, ongeveer 1.68 denk ik. Niet superslank, maar ook weer niet dik zegmaar. mijn schouders zijn wat smaller dan mijn heupen, en heb ook vrij brede bovenbenen (tenminste dat vind ik zelf).

Kun je daar wat mee :?:
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 mei 2008 19:14

Smurffie schreef:Over korte broeken bij mannen: Niets mis mee! Doe er alleen geen sandal...ow nee, zou ik niets meer over zeggen :P

Dat vind ik het ergste niet, maar die sokken tot halverwege de onderbennen of tot de knieën opgetrokken er in en er onder... dat is verschrikkelijk
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 mei 2008 19:19

parkiet schreef:Nou, komtie hoor.

Ik ben niet zo lang, ongeveer 1.68 denk ik. Niet superslank, maar ook weer niet dik zegmaar. mijn schouders zijn wat smaller dan mijn heupen, en heb ook vrij brede bovenbenen (tenminste dat vind ik zelf).

Jep, op naailes gaan 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 mei 2008 19:22

Idd Gerdien, maar gelukkig doet Arjen dát dan weer niet :P

Ik heb praktisch geen heupen, dus ik kan soms maat 176 nog aan, maar dat begint langzamerhand verleden tijd te worden. Gelukkig maar ook..niet echt een vrouwelijk maatje hé 8)

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 27 mei 2008 19:25

Smurffie schreef:

Jep, op naailes gaan 8)

Hmmm dan ben ik kansloos :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 mei 2008 19:31

Welnee! :D

Wie zoekt zal vinden, zonder gekheid. En van die fladderrokjes, vind je dat niets? Dat past praktisch altijd. Moet je wel staan, maar dat weet ik natuurlijk niet :)

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 27 mei 2008 19:44

dE bAdEeND schreef: Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden van mannen en schoenen? Welke schoenen zijn mooi en welke verschikkelijk?
Vorige week trouwde een van mijn beste vrienden op kisten onder een keurig trouwpak. Vond dat echt fantastisch, ik heb hem nog nooit niet op kisten gezien volgens mij.. :)
En het boeit me niet zo wat mannen voor schoenen dragen, als ze maar geen sokken in sandalen hebben, of van die vreselijke witte gympen.
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 mei 2008 20:10

windekind schreef:
dE bAdEeND schreef: Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden van mannen en schoenen? Welke schoenen zijn mooi en welke verschikkelijk?
Vorige week trouwde een van mijn beste vrienden op kisten onder een keurig trouwpak. Vond dat echt fantastisch, ik heb hem nog nooit niet op kisten gezien volgens mij.. :)
En het boeit me niet zo wat mannen voor schoenen dragen, als ze maar geen sokken in sandalen hebben, of van die vreselijke witte gympen.

Netjes gepoetste kisten zijn best mooi! Wij zijn een keer naar een gala gegaan, allebei op kisten :-D

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 27 mei 2008 20:11

Hippieblijhoofd schreef:
rosalie83 schreef:Mooie mannen in korte broek zijn fijn :)

Ja. Een man met mooie gebruinde benen op het strand in zo'n zwem/surf/short is best leuk om naar te kijken 8)
(vindt Collateral ook ;/)

en een driekwart broek bij mannen is ook fijn, als het van die wijde stoere driekwart broeken zijn :)

Eens :)

em_ma schreef:Of van die suede-gaatjes schoenen.

Brrr :?

Gerdien B. schreef:
Smurffie schreef:Over korte broeken bij mannen: Niets mis mee! Doe er alleen geen sandal...ow nee, zou ik niets meer over zeggen :P

Dat vind ik het ergste niet, maar die sokken tot halverwege de onderbennen of tot de knieën opgetrokken er in en er onder... dat is verschrikkelijk

Inderdaad :mrgreen: Mannen die hun sokken heel hoog optrekken zijn echt fout!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 27 mei 2008 20:12

Overigens vind ik het ook altijd heel lelijk bij mannen als ze gaan zitten, hun broekspijpen dan halverwege hun kuiten komen en je een stuk (wit) been ziet :roll:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 mei 2008 20:15

Ik hou ook niet zo van die nette schoenen.
Op 1 soort na, van die zwarte leren, hoge veterschoenen, tot net over de enkel, en met een beetje punt. Die vind ik keigaaf. Mijn zwagertje draagt altijd dat soort schoenen, geweldig! Of all stars, ook super.

Mijn man is gruwelijk kritisch wat betreft schoenen. Hij heeft meestal van die gymp schoenen, van die veterschoenen zeg maar. Sportieve. En 1 paar nette, maar die vind ik lelijk.
Oja, en met zijn trouwen droeg hij van die hoge leren, bruine schoenen met punt, die vind ik ook gaaf!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

André

Berichtdoor André » 27 mei 2008 20:19

MissF schreef:Ik hou ook niet zo van die nette schoenen.
Ik wel, vooral als ik ze krijg en er 'van lier' instaat. ;/

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 27 mei 2008 20:21

André schreef:
MissF schreef:Ik hou ook niet zo van die nette schoenen.
Ik wel, vooral als ik ze krijg en er 'van lier' instaat. ;/

:lol:

Ik vind nette schoenen bij mannen best mooi. Alleen jammer dat ze soms zo klikken, net of ze op hoge hakken lopen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 mei 2008 20:22

Ik heb volgens mij een beetje hetzelfde figuur( alleen dan 12 cmlanger). Ik heb ove het algemeen maar 38/40. Wat bij bredere bovenbenen mooi staat zijn klokkende ( gerende) rokken en wijde /rechte broeken. Bij een smalle taille en brede heupen staan te korte truien/blousen niet zo mooi. Verder ken ik natuurlijk je smaak niet, maar gewoon verschillende modellen proberen en dan zie je het vanzelf.

@Rosalie te korte broeken zijn inderdaad erg lelijk bij mannen (en bij vrouwen)

Terug naar “Archief”