kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 27 mei 2008 15:01

Daar kon ik ook niks aan doen, Alphonsus.

Wensdenken was het niet in ieder geval, want ik val niet op blond :|

@ Gala: amish, haha. Beetje wel ja, het is eigenlijk een soort 19e eeuw hemd wat lang populair was, tot in de 20 eeuw. En nu dus ook weer.
(Ook wel ierse hemden genoemd geloof ik).
@leclerc: ik voel met je mee ...
@ Emma: *huivert onwillekeurig. Vlotte pakken en vrolijke kleuren :|
Een tweedpak, rib of voor de zomer ruw katoen, in natuurlijke kleuren en met zo'n veterdas en sneakers eronder of laarzen ... okay, dat kan nog wel :wink:

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 27 mei 2008 15:06

dE bAdEeND schreef:Wat ik het aller-belangrijkste vind, is dat kleding past bij de persoon :D

En een pak vind ik echt mooi, mijn vriend heeft voor zijn werk een pak aan. Meestal kleedt hij zich thuis dan om als hij uit zijn werk komt, maar omdat ik laatst had gezegd dat ik een pak bij hem echt heel mooi vond had hij toen ik vorige week bij hem was de rest van de avond zijn pak aangehouden :8>

Dat is dan een voorbeeld voor mij.
Ik krijg wel eens te horen dat ik mij voor mijn werk netjes kleed en thuis het er maar wat bij laat zitten.

Complimenteer hem maar van mij. :wink:

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 27 mei 2008 15:09

Mag je als man een kleurenwaaier meenemen de winkels in?
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 mei 2008 15:12

@Abdij: why not? Maar als je eenmaal zo'n kleurenanalyse hebt laten doen en je snapt waarom welke kleuren je goed staan, dan heb je die waaier meestal niet nodig. Ik gebruik hem maar heel soms om een kleur te checken.

Mijn man in pak is heel knap, maar ik vind dat eigenlijk alleen iets voor bruiloften. Als m'n vriendinnetjes gaan trouwen dan zou ik het wel leuk vinden als hij z'n trouwpak weer aan doet :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 mei 2008 15:12

van mij wel abdij....

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 27 mei 2008 15:15

Wil net zeggen. Ik neem dat ding nog wel eens mee als ik kleren ga halen. Ben een herfst-type, daar horen ook bepaalde kleuren bij. Dat wil niet zeggen dat ik bepaalde kleuren nu ineens niet meer wil dragen, want als ik iets mooi vind koop ik het, maar als je de keuze hebt (en dat gebeurt best vaak) dan kies ik natuurlijk een kleur die perfect bij mij past :wink:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 mei 2008 15:16

Ik hou weer helemaal niet van pakken.
Van tevoren had ik het liefst dat mijn wederhelft op onze bruiloft in een mooie broek met een overhemd zou komen. Een gilet en strikje waren al helemaal verboden ;)
maar ach, toen hij eenmaal voor me stond, in zijn lichte pak met witte strop wastie toch wel geweldig knap :)
Maar ik ben blij dattie er nooit meer één aanheeft. Zelf op de begrafenis van zijn opa, toen hij drager was, had hij gewoon een zwarte broek een zwarte blouse aan.
maar hij is ook een beetje te iel voor een pak. En dan moet het ook echt een kort jasje zijn (van die lange colbertjes vind ik sowieso niet mooi), anders lijktie nog kleiner.

Maar hij is wel onwijs knap met zijn ringbaardje/sikje, en zijn felblauwe blouse en bruine stoere broek :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 27 mei 2008 16:04

dE bAdEeND schreef:Gelukkig houd ik er wel van want mijn vriendje is zo´n heel nette man :D

Wattefak?! Jij zal ook niet eens een keer iets vertellen hè! Wie is het? Vertel, vertel! :P

Overigens, ik zie de seizoenstypjes weer langs komen: iemand idee welk type ik officieel ben en welke kleuren daarbij horen?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 27 mei 2008 16:16

rosalie83 schreef:Mooie mannen in korte broek zijn fijn :)

Ja. Een man met mooie gebruinde benen op het strand in zo'n zwem/surf/short is best leuk om naar te kijken 8)
(vindt Collateral ook ;/)

en een driekwart broek bij mannen is ook fijn, als het van die wijde stoere driekwart broeken zijn :)

spelleider 1
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor spelleider 1 » 27 mei 2008 16:22

Benen en oksels scheren houdt ik echt bij. Vooral oksels vind ik wel belangrijk benen wil ik nog wel eens bij laten. Maar het groeit allemaal zo snel aan, benen kun je nog keer epileren maar oksels rampen.

Als er een merk op mijn shirt staat is het best, staat hij er niet is het ook best. Soms staat het wel mooi op een shirtje maar moet van mij echt niet.

Mannen in pak :mrgreen: Vind het altijd mooi en netjes uitzien, heeft gewoon iets.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 27 mei 2008 16:24

spelleider 1 schreef:Benen en oksels scheren houdt ik echt bij. Vooral oksels vind ik wel belangrijk benen wil ik nog wel eens bij laten. Maar het groeit allemaal zo snel aan, benen kun je nog keer epileren maar oksels rampen.

Als er een merk op mijn shirt staat is het best, staat hij er niet is het ook best. Soms staat het wel mooi op een shirtje maar moet van mij echt niet.

Mannen in pak :mrgreen: Vind het altijd mooi en netjes uitzien, heeft gewoon iets.

Was even foutje, vergeet elke keer uit te loggen.
Leef je droom.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 27 mei 2008 16:41

Sjonge, hier twee dagen niet komen kijken is bijna onverantwoord, dan heb je wel een heleboel bij te lezen :shock:
Ik ben echt niet van de merkkleding, niet meer eigenlijk. Nou ja, ik kocht nooit dingen waar je een merk duidelijk op zag staan, daar hou ik niet van om daarmee te koop te lopen, maar gaf gerust wat extra geld aan kleding uit. Dan had je ook wel iets goeds.
Sinds ik hier woon en rond moet komen van giften is dat wel anders :) Ik vind het nog wel belangrijk dat ik me prettig moet voelen in de kleding die ik aanheb, maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik daar niet altijd dure kleding voor hoef te kopen. Nu kan ik ook best iets uit een doos tweedehands kleding halen, als dat er goed en schoon uitziet trek ik het gerust aan.

Weet je, het ligt er gewoon ook heel erg aan hoe je je voelt in de kleding die je op dat moment aanhebt. Als je al het idee hebt dat je in een hobbezak rondloopt, dan zul je dat waarschijnlijk ook uitstralen. En andersom net zo, voel je je fijn in bepaalde kleding, dan is dat ook te zien.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 27 mei 2008 17:19

Gershwin schreef:
dE bAdEeND schreef:Gelukkig houd ik er wel van want mijn vriendje is zo´n heel nette man :D

Wattefak?! Jij zal ook niet eens een keer iets vertellen hè! Wie is het? Vertel, vertel! :P

Dat zou ik al eerder doen :D Maar nu is het tenminste officieel! Je kent hem niet en hij woont ook niet echt in de buurt van Leiden ofzo :| Maar, over minder dan een maand ben ik weer jarig :wink:

On-topic; we hadden het over mannen in pak. Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden van mannen en schoenen? Welke schoenen zijn mooi en welke verschikkelijk?
Dus, dat.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 mei 2008 17:22

Saskia schreef:Weet je, het ligt er gewoon ook heel erg aan hoe je je voelt in de kleding die je op dat moment aanhebt. Als je al het idee hebt dat je in een hobbezak rondloopt, dan zul je dat waarschijnlijk ook uitstralen. En andersom net zo, voel je je fijn in bepaalde kleding, dan is dat ook te zien.

Dat klopt wel inderdaad!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 mei 2008 17:23

dE bAdEeND schreef:On-topic; we hadden het over mannen in pak. Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden van mannen en schoenen? Welke schoenen zijn mooi en welke verschikkelijk?

Ik heb een hekel aan van die enorme stamperts, type bergschoenen zeg maar... doe mij maar iets nettere schoenen voor mannen

En voor mezelf een héleboel verschillende, maar wel allemaal (vrij) netjes :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”